Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 16-Οκτ-2021 07:54

    To Squid Game οδηγεί σε επίπεδα ρεκόρ τη μετοχή του Netflix

    To Squid Game οδηγεί σε επίπεδα ρεκόρ τη μετοχή του Netflix
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Paul Tassi

    Σε επίπεδα ρεκόρ οδηγεί τη μετοχή του Netflix το Squid Game (το "Παιχνίδι του Καλαμαριού"), η οποία ξεπέρασε τις προηγούμενες ημέρες και τα 633,80 δολάρια, με τους επενδυτές να διαβεβαιώνουν το γεγονός ότι η εταιρεία μπορεί ακόμα να κάνει επιτυχίες που θα αυξήσουν τους συνδρομητές της.

    Ο πρωταθλητής εδώ είναι το Squid Game, η σειρά που έγινε viral και έφτασε στο νούμερο ένα της υπηρεσίας σε πολλές χώρες συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι είναι μια δραματική σειρά γυρισμένη στην κορεάτικη γλώσσα, με το ίδιο το Netflix να λέει ότι μπορεί να είναι η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία της, ξεπερνώντας τα TheWitcher, Lupin και Bridgerton αν φυσικά αυτές οι τάσεις συνεχίσουν να ισχύουν. 

    To Squid Game έχει ιδιαίτερη σημασία όχι μόνο επειδή είναι μια δημοφιλής νέα σειρά για το Netflix αλλά επειδή πρόκειται για μια μεγάλη, δημοφιλής κορεάτικη σειρά. Αυτό είναι σημαντικό καθώς το Squid Game φαίνεται ότι βοηθά στην αύξηση των συνδρομητών στην περιοχή Ασίας – Ειρήνικού, κάτι το οποίο η εταιρεία προσπαθούσε να κάνει εδώ και καιρό, αν και υπάρχουν πολλές κορεάτικες σειρές και άλλες ασιατικές εκπομπές στην υπηρεσία, χωρίς καμία ωστόσο να αγγίζει τη δημοτικότητα του Squid Game. 

    H επιτυχία του Squid Game εξέπληξε ακόμα και το ίδιο το Netflix, με την εταιρεία να δηλώνει ότι δεν περίμενε η συγκεκριμένη σειρά να έχει τόσο πολλούς θεατές παγκοσμίως. 

    Το Netflix θα κάνει αναμφίβολα τα πάντα για να πραγματοποιήσει μια δεύτερη σεζόν αν και ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Hwang Dong hyuk δήλωσε πως θα χρειαστεί κάποια βοήθεια για τη συνέχεια. 

    "Δεν έχω κάνει σχέδια για το Squid Game 2. Είναι πολύ κουραστικό να το σκέφτομαι. Αλλά αν το έκανα, σίγουρα δεν θα το έκανα μόνος μου. Θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα δωμάτιο με συγγραφείς και θα ήθελα πολλούς έμπειρους σκηνοθέτες". 

    Μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι αυτή τη στιγμή το Netflix θα του παράσχει οτιδήποτε και όποιον χρειαστεί για να συμβεί αυτό και όμως θα εκπλαγώ αν η δεύτερη σεζόν θα έβγαινε σε έναν χρόνο, καθώς φαίνεται ότι θα είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, κρίνοντας από τα σχόλια. 

    Όσο για το Netflix και τους επενδυτές του, αυτό είναι ακριβώς που θέλουν να δουν, την ικανότητα του Netflix να παράγει νέες και viral επιτυχίες παγκοσμίως για αυτό και οι τρεις κορυφαίες σειρές του Netflix, το Squid Game, το Bridgerton και το Lupine είναι τόσο σημαντικές. Θα περίμενα πολύ περισσότερες συνεχείς επενδύσεις σε ξενόγλωσσες παραγωγές καθώς το Netflix προσπαθεί να αυξήσει την επιρροή του σε όλο τον κόσμο, και αυτό είναι κάτι που δεν το βλέπεις σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με τους αντιπάλους του όπως το HBO Max, το Disney Plus, το Hulu ή το Amazon Prime, τα οποία επικεντρώνονται κυρίως σε αγγλόφωνες σειρές. 
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    08:04 29/11

    H μετάλλαξη Όμικρον "χτυπά" τις μετοχές

    Τα τρία σενάρια για την πορεία της αγοράς μετά το sell-off της Παρασκευής.

    00:45 29/11

    Κ. Σταυρόπουλος (iSquare): Η πανδημία έφερε μια μικρή επανάσταση στην τεχνολογία

    Ο ηγέτης μιας εταιρείας πρέπει πρώτα να υπηρετεί το στόχο ο ίδιος και μετά να καθοδηγεί τους άλλους εκτιμά ο Κωστής Σταυρόπουλος Πρόεδρος και CEO της iSquare.

    00:05 29/11

    Scander: Η ολοκληρωμένη λύση για τον χώρο της εστίασης και της φιλοξενίας

    Φτάνετε στο αγαπηµένο σας εστιατόριο, το οποίο είναι γεµάτο. Κι όµως, δεν χρειάζεται να περιµένετε για να παραγγείλετε. Βγάζετε το κινητό σας και µέσω της εφαρµογής Scander που ίδρυσε ο Μιχάλης...

    08:00 28/11

    Elon: Η πρώτη βιοδιασπώµενη χειρουργική µάσκα υψηλής προστασίας στη μάχη κατά του Covid

    Η Elon αποτελεί την απάντηση τριών νέων ανθρώπων, της Ελισάβετ, της Νικολέττας και του Ανάργυρου Κουτρούµπα (λίστα "Forbes Under 30 Greece 2019"), στην κρίση του κορονοϊού και στην προσπάθειά τους να...

    08:30 27/11

    Άλμα... στο εμπόριο κρασιού το 2021

    Το διεθνές εμπόριο οίνου, σε αξία, αυξήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2021 με τον εντυπωσιακό ρυθμό του +21%.

    08:00 27/11

    Wardrobly: Ελληνική πλατφόρµα ενοικίασης ρούχων σχεδιαστών υψηλής ποιότητας για κάθε περίσταση

    Το ενδιαφέρον του Σωτήρη Ζαϊρέ για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών γύρω από µια καλύτερη ποιότητα ζωής τον οδήγησε το 2020 στη δηµιουργία της Wardrobly, της ελληνικής πλατφόρµας ενοικίασης µόδας,...

    08:02 26/11

    Η αυτοκρατορία εμπορικών ακινήτων του Τραμπ "νοσεί" λόγω της πανδημίας

    Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ αγωνίζεται να διατηρήσει τα εμπορικά ακίνητά του μισθωμένα εν μέσω κορονοϊού.

    00:07 26/11

    Ο Γιώργος Γραμματίδης βάζει τέλος στα... "ματωμένα" διαμάντια με την Griamond

    Ο Γιώργος Γραµµατίδης επιχειρεί να βάλει τέλος στα "µατωµένα" διαµάντια µε τα Lab Grown Diamonds, τα λεγόµενα "ηθικά" διαµάντια. Σπούδασε στο ΕΚΠΑ και εργάστηκε στο Global Federation of...

    13:19 25/11

    Η Bank of America "βλέπει" μια "αρνητική" νέα χρονιά για το χρηματιστήριο

    Η σύγκριση με τη φούσκα των dotcom και οι προκλήσεις που έχουν μπροστά τους οι μετοχές.

    00:05 25/11

    Swim.me: Ένα IoT wearable σύστηµα υποβοήθησης κολυµβητών µε σοβαρά προβλήµατα όρασης

    Έχει κανείς προσπαθήσει ποτέ να κολυµπήσει µε κλειστά τα µάτια, χρησιµοποιώντας αποκλειστικά µόνο την ακοή και την αφή του; Ένα από τα σηµαντικότερα προβλήµατα που αντιµετωπίζουν οι κολυµβητές µε...

    17:03 24/11

    Αυτές είναι οι μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες των ΗΠΑ για το 2021

    Επέστρεψε στην κορυφή η Cargill, με την Koch Industries να χάνει την περυσινή πρωτιά της και να βρίσκεται στο Νο 2. Οι νεοεισερχόμενες και οι "εκτός λίστας".

    07:59 24/11

    Εορταστικός πανικός: Οι καταναλωτές σπεύδουν για τις αγορές τους και στοκάρουν δώρα

    Ένας στους πέντε καταναλωτές παραγγέλνει περισσότερα δώρα από αυτά που χρειάζεται.

    00:10 24/11

    Morphoses: Ένας διαδικτυακός χώρος που εφοδιάζει τα παιδιά του αύριο

    Τον Ιούλιο του 2021 η Άννα Νατσβλισβίλι, η Ίλια Τζωρτζοπούλου, ο Αλέξανδρος Πιθαµίτσης και ο Πάνος Ανδρικόπουλος ίδρυσαν την πλατφόρµα Morphoses. Έναν αποκλειστικά online χώρο, ο οποίος σχεδιάστηκε...

    00:09 23/11

    Το Internet of Things σύμμαχος του κατασκευαστικού κλάδου μέσω της Embneusys

    Μέσω της φοιτητικής τους οµάδας και της συµµετοχής σε διεθνείς διαγωνισµούς, ο Λευτέρης Αδαλάκης, ο Γιώργος Κυριαζίδης και o Γιώργος Φόρογλου ξεκίνησαν να εξερευνούν το 2016 τις ραγδαία αναπτυσσόµενες...