Δευτέρα, 01-Φεβ-2021 11:25
Νέα καθυστέρηση για το Tesla Roadster, έρχεται το 2022

Η Tesla ανακοίνωσε δια στόματος Elon Musk ότι η παραγωγή του νέου Roadster θα ξεκινήσει τελικά το 2022.
H δεύτερη γενιά του Tesla Roadster παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 2017, ενώ η έλευσή του στην αγορά ήταν προγραμματισμένη για φέτος. Αρχικά η παραγωγή του αναβλήθηκε για το 2021 αλλά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού η παραγωγή του τελικά θα ξεκινήσει το 2022.
Δεδομένης της υψηλής τιμής του το Tesla Roadster δεν αποτελεί προτεραιότητα της εταιρίας, καθώς στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή του Tesla Model 3, την επερχόμενη διεθνή διάθεση του Model Y και τα πρόσφατα ενημερωμένα Tesla Model S και Tesla Model X, μοντέλα που πωλούν περισσότερα αυτοκίνητα από ότι το Roadster.
Ο Musk είπε αυτήν την εβδομάδα πώς η Tesla αναμένεται να ολοκληρώσει φέτος το μηχανικό κομμάτι του Roadster. Το υποψήφιο αυτό μηχανικό κομμάτι θα είναι σε κατάσταση οδήγησης έως το τέλος του καλοκαιριού, πριν από την παραγωγή που θα ξεκινήσει το 2022.
Απαντώντας σε έναν χρήστη στο Twitter ο οποίος αναρωτήθηκε για την πρόοδο του εγχειρήματος που αφορά το νέο Roadster, ο Elon Musk δήλωσε ότι η Tesla θα "ολοκληρώσει την μηχανολογική εξέλιξη αυτόν τον χρόνο, η παραγωγή ξεκινά τον επόμενο χρόνο. Στο τέλος του προσεχούς καλοκαιριού θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός πλήρως λειτουργικού πρωτοτύπου δοκιμών. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει μια έκδοση του πρόσφατα εξελιγμένου συνόλου τριών κινητήρων "Plaid". Επίσης οι προηγμένες εργασίες που έχουμε κάνει με την μπαταρία ήταν σημαντικές".
Το εξελιγμένο σύνολο τριών κινητήρων που αναφέρει ο Musk ανακοινώθηκε για πρώτη φορά όταν έγινε η αποκάλυψη του Roadster το 2017, και από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους θα είναι διαθέσιμο στις νέες Plaid εκδόσεις των Model S και Model X.
Με αυτήν τη διαμόρφωση του κινητήρα, στα αυτοκίνητα της Tesla έχει δοθεί πολύ μεγαλύτερη ισχύς παραγωγής, στα μοντέλα Model S και Plaid+ τα οποία θα μπορούν να παράγουν ιπποδύναμη πάνω από 1.100 ίππους.
Το σύστημα έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο model S, όπου παράγει 1.020 ίππους αρκετούς για να κάνει το 0-100 σε 1,9 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ. Ωστόσο, αναμένουμε από την Tesla να ενισχύσει την δύναμη, αφού θα τοποθετηθεί στο Roadster.
Το Roadster θα έχει την ίδια επιτάχυνση 1,9 δευτερόλεπτα για το 0-100, αλλά η τελική ταχύτητα του σπορ αυτοκινήτου θα ανεβεί στα 400 χλμ. Οι κινητήρες θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 200kWh, η οποία είναι σχεδόν διπλάσια από οποιαδήποτε άλλη πηγή ενέργειας ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όσοι θέλουν να αποκτήσουν το Roadster μπορούν να δώσουν μια προκαταβολή 50.000 δολαρίων ή ολόκληρο το ποσό των 250.000 για την ναυαρχίδα της Tesla. Aυτό σημαίνει πως όσοι έχουν ήδη προπληρώσει περιμένουν τουλάχιστον πέντε χρόνια μέχρι την παράδοση των πρώτων οχημάτων το 2022.
Πως εξηγείται η δημοσκοπική ανθεκτικότητα του AKP.
Τα πρώην βρετανικά τανκς θα μπορούσαν να περιμένουν στο δάσος αναμένοντας μία διαταγή για να προωθηθούν.
Οι τακτικές πόλωσης του Ερντογάν και ο πλουραλισμός της αντιπολιτευτικής συμμαχίας ως απάντηση.
Τα οφέλη από την εξαγορά θα καρπωθεί ως επί το πλείστον η οικογένεια που συνέδεσε το όνομά της με την First Citizens.
Σε έναν κλάδο όπου το μέγεθος και η ασφάλεια είναι δομικοί παράγοντες επιτυχίας, η μείωση των τραπεζών μοιάζει αναπόφευκτη.
Ακόμη και για ένα έτος χωρίς περιοδεία ή κυκλοφορία άλμπουμ, ο Jay-Z κερδίζει εκατομμύρια από τη σαμπάνια Armand de Brignac και το κονιάκ D'Usse.
19 μετοχές σε ΗΠΑ - Ευρωπη σημείωσαν "βουτιά" άνω του 15% έκαστη.
Η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari και Resilience Expert, εξηγεί για ποιο λόγο μεγάλος αριθμός εταιρειών έχει υιοθετήσει ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας.
Αποδείχθηκαν εξαιρετικά ανθεκτικές.
Ο Αντρέι Μασάλοβιτς υποστηρίζει πως έχει εργαστεί στις μυστικές υπηρεσίες του Βλαντίμιρ Πούτιν.
Μην περιμένετε τα 70 ετών τανκς να κάνουν τη διαφορά στην Ουκρανία. Αντιθέτως, αναμείνατε πολλούς νεκρούς στα πληρώματά τους.
Λογικό να είναι κάποιος bearish στις τιμές του πετρελαίου αυτή τη στιγμή. Η Goldman Sachs δίνει τιμή-στόχο στα 94 δολάρια/βαρέλι και ο Buffet πιστεύει σε αυτό το ράλι.
Μελέτη αποκαλύπτει ότι κινδυνεύουν με "απομείωση" εξασφαλισμένων καταθέσεων αξίας 300 δισ. δολ.
Η εξωφρενική πρόβλεψη για την πορεία του δημοφιλέστερου κρυπτονομίσματος μέσα στις επόμενες 90 μέρες.
Η Wall εξετάζει τους ισολογισμούς όλων των τραπεζών και διαπιστώνει ένα κοινό πρόβλημα: μεγάλος αριθμός καταθέσεων κινδυνεύει να αποσυρθεί και η διαθέσιμη ρευστότητα είναι πολύ λίγη.
Tη σημασία που έχει η δια βίου εκπαίδευση επισημαίνει ο Μανούσος Χαλκιαδάκης, γενικός διευθυντής του GROUPE SEB.