Δευτέρα, 04-Νοε-2019 16:58
Singles Day: Οι Κινέζοι θα μποϊκοτάρουν αμερικανικά προϊόντα στη μεγαλύτερη online γιορτή αγορών

Του Σεργκέι Κλέμπνικοφ
Σχεδόν το 80% των Κινέζων καταναλωτών δήλωσε, σε μια νέα έρευνα, ότι θα μποϊκοτάρει αμερικανικά προϊόντα, κατά τη διάρκεια της Singles Day -το μεγαλύτερο online shopping event- στις 11 Νοεμβρίου, καθώς ο συνεχιζόμενος εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, αυξάνει όλο και περισσότερο το εθνικιστικό συναίσθημα που βρίσκει το δρόμο του και στο λιανικό εμπόριο.
- Μέχρι και 78% των Κινέζων καταναλωτών δήλωσε ότι θα απέφευγε να αγοράσει αμερικανικά brand και αντ' αυτού θα προτιμήσουν τα κινεζικά προϊόντα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της παγκόσμιας εταιρείας συμβούλων, AlixPartners, την οποία δημοσίευσε για πρώτη φορά η South China Morning Post.
- Περισσότεροι από τους μισούς εκ των 2.000 ερωτηθέντων ανέφεραν τον "πατριωτισμό" ως τον κύριο λόγο για αυτό, σύμφωνα με την έρευνα της AlixPartners, που δείχνει αύξηση των εθνικιστικών τάσεων στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ - Κίνας.
- Η Singles' Day ή το Double 11 είναι ένα 24ωρο online φεστιβάλ αγορών στις πλατφόρμες Taobao, Tmall και AliExpress της Alibaba· είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, μεγαλύτερη από την Amazon Prime Day, τη Black Friday και τη Cyber Monday, όλες μαζί.
- Αν οι αγοραστές μποϊκοτάρουν αμερικανικά αγαθά όπως αναμένεται, αυτό θα έπληττε κυρίως τις αμερικανικές καταναλωτικές μάρκες όπως η Nike, η Tapestry Inc., η Ralph Lauren, η Capri Holdings και η Tiffany & Co.
- Ενώ οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα αποφύγουν αμερικανικά εμπορικά σήματα, δεν θα αποθαρρυνθούν από την επιλογή άλλων ξένων σημάτων από μέρη όπως η Ευρώπη, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, σύμφωνα με την έρευνα.
- Παρά τις συνέπειες του εμπορικού πολέμου, οι Κινέζοι καταναλωτές στις μεγάλες πόλεις αναμένεται να ξοδέψουν 54% περισσότερο από έτος σε έτος στην Singles' Day, σύμφωνα με την έρευνα.
Το 2018, οι πωλήσεις της Black Friday ανήλθαν σε 6,2 δισ. δολάρια, οι πωλήσεις της Cyber Monday έφτασαν τα 7,9 δισ. δολάρια και οι αγοραστές δαπάνησαν περίπου 4,2 δισ. δολάρια στην Amazon Prime Day -αλλά καμία από αυτές δεν πλησιάζει τις συναλλαγές 30,8 δισ. δολαρίων κατά την περσινή Singles’ Day της Alibaba.
"Οι Κινέζοι καταναλωτές... προτιμούν τις τοπικές μάρκες, ενώ η πρόσφατη αύξηση του πατριωτικού αισθήματος έχει απλά ωθήσει την προτίμηση σε μεγαλύτερο βαθμό", είπεο διευθυντής AlixPartners, Jason Ong, μιλώντας στην South China Morning Post.
Μέσα σε 6 μήνες άντλησε $160 εκατ. και εισήλθε στις τάξεις των "μονόκερων".
Tα ομόλογα, ειδικά τα κρατικά, πιθανότατα θα υποφέρουν.
Πώς με τα ταπεινά τους σανδάλια διέσχισαν τον δρόμο ως το κλαμπ τον δισεκατομμυριούχων.
Ποντάρουν στη αναγνωρισιμότητά τους προκειμένου να βγάλουν τα προ το ζην και να "αυγατίσουν" την περιουσία τους.
Κίνδυνος για μεταδοτικές μεταλλάξεις.
Πόσο κερδισμένοι βγήκαν Clooney, Jenner, Rihanna όταν πούλησαν τα μερίδιά τους σε μεγάλες εταιρείες.
Οι αναλυτές προβληματίζονται από αυτήν την "τρελή" αναστροφή της μετοχής.
Η πλατφόρμα που κάνει θραύση μεταξύ των εφήβων και τους "ανταμείβει" με εκατ. δολάρια.
Οι αναλυτές φοβούνται ότι η απόδοση της μετοχής θα μπορούσε να "μιμείται" την ακραία μεταβλητότητα του bitcoin.
Mια κίνηση που φαντάζει εξαιρετική εν όψει των εορτασμών που αναμένονται στη μετά πανδημίας εποχή.
Και με δικαστική "βούλα" χάνει τα χρήματα που μεταβίβασε... κατά λάθος σε δανειστές της Revlon.
Η Boeing συνέστησε τις αεροπορικές εταιρείες να κρατήσουν στο έδαφος τα αεροσκάφη τύπου 777 που είναι εξοπλισμένα με έναν συγκεκριμένο τύπο μηχανής μια μέρα μετά την αναγκαστική προσγείωση ενός...
Ο Μασκ δημιούργησε τους δικούς του αντιπάλους, που ήδη αξίζουν δισ. δολάρια.
Η τιμή του bitcoin αυξήθηκε 9% το Σάββατο, φτάνοντας τα 57.350 δολάρια.
Τα περιουσιακά στοιχεία για τα οποία ενδεχομένως να αντιδικήσουν.
Προσφέρει φορολογικά κίνητρα για τη δημιουργία εταιρειών ειδικού σκοπού διαχείρισης οικογενειακής περιουσίας με απώτερο στόχο αυτές να συμβάλλουν στην ευημερία του τόπου.