Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Οκτ-2019 00:05

    Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Η βιώσιµη ανάπτυξη ταιριάζει στη Lidl Ελλάς

    Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Η βιώσιµη ανάπτυξη ταιριάζει στη Lidl Ελλάς
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με άξονα την καινοτοµία, την ποιότητα και την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, επενδύει κεφάλαια και πόρους και επανασχεδιάζει διαρκώς τις διαδικασίες και τη στρατηγική της αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήµατα για την ισχυροποίησή της στον κλάδο. 

    Όπως αναφέρει στο "Forbes" ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, την προηγούµενη εταιρική χρήση ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σηµείωσε αύξηση της τάξης του 4,3%. Σε εξίσου ανοδικά επίπεδα και ακόµα υψηλότερα σε σχέση µε το αντίστοιχο περσινό διάστηµα κινείται ο τζίρος και φέτος, µε αποτέλεσµα να διευρύνει περαιτέρω το µερίδιό της στην αγορά. 

    Αναφορικά µε τον κλάδο στην Ελλάδα, υπάρχουν ενθαρρυντικά σηµάδια µε βελτιωµένα νούµερα, όπως αναφέρει ο ίδιος, ωστόσο, όπως σηµειώνει, είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συµπεράσµατα για το σύνολο της αγοράς.

    -  Κύριε Ανδρεανίδη, όλα αυτά τα χρόνια που είστε στην Ελλάδα έχετε καταστήσει σαφές ότι στόχος σας είναι να γίνετε βασικός παίκτης στην αγορά τόσο από άποψη τζίρου όσο και από άποψη διεισδυτικότητας στο ελληνικό καλάθι. Ποιο είναι το πλάνο για να στηρίξετε αυτήν τη στρατηγική;

    Αυτό που περιγράφετε αποτελεί ουσιαστική συνιστώσα του εξωτερικού πυλώνα της στρατηγικής µας για την ανάπτυξη στην Ελλάδα και προβλέπει ένα φιλόδοξο πρόγραµµα τόσο σε επίπεδο επενδύσεων για την ενίσχυση του δικτύου καταστηµάτων, της προϊοντικής γκάµας και της καταναλωτικής εµπειρίας όσο και για την περαιτέρω εδραίωση της Lidl Ελλάς ως εργοδότη επιλογής αλλά και στρατηγικού συνεργάτη για ακόµα περισσότερους Έλληνες προµηθευτές και παρόχους υπηρεσιών. 

    Με άξονα την καινοτοµία, την ποιότητα και την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, επενδύει κεφάλαια και πόρους και επανασχεδιάζει διαρκώς τις διαδικασίες και τη στρατηγική της αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήµατα για την ισχυροποίησή της στον κλάδο. Προτεραιότητά µας είναι η ενίσχυση της παρουσίας µας στον αστικό ιστό της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, ώστε να µπορέσουµε να εξυπηρετήσουµε ακόµα περισσότερες περιοχές όπου οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξηµένες.

    Αναλαµβάνουµε σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών προκειµένου να απαντήσουµε στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και των συνεργατών µας, που, σε συνδυασµό µε το επιτυχηµένο επιχειρηµατικό µοντέλο, τη µεθοδικότητα, την απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, την προσθήκη νέων προϊόντων και υπηρεσιών και τη βελτίωση αγοραστικής εµπειρίας, επιτρέπουν την προσέλκυση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών, την επαναληψιµότητα και τις συχνότερες επισκέψεις µε µεγαλύτερο καλάθι και, ως εκ τούτου, συµβάλλουν στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών και στην επίτευξη των στόχων µας. Εξέχουσα θέση στη στρατηγική µας κατέχει, επίσης, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Βιώσιµη Ανάπτυξη, οι οποίες άλλωστε αποτελούν αναπόσπαστο κοµµάτι της αποστολής µας σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής µας διαδροµής στο ελληνικό λιανεµπόριο από το 1999 έως σήµερα. 

    - Ποιες ήταν οι επιδόσεις της Lidl Ελλάς την περασµένη χρονιά, πώς κινούνται τα µεγέθη της τη φετινή και πώς βλέπετε να "κλείνει" η φετινή χρονιά για το σύνολο της αγοράς; 

    Την προηγούµενη εταιρική χρήση ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σηµείωσε αύξηση της τάξης του 4,3%. Σε εξίσου ανοδικά επίπεδα και ακόµα υψηλότερα σε σχέση µε το αντίστοιχο περσινό διάστηµα κινείται ο τζίρος µας και φέτος, µε αποτέλεσµα να διευρύνουµε περαιτέρω το µερίδιό µας στην αγορά. Είµαστε παραπάνω από αισιόδοξοι για το θετικό κλείσιµο ακόµα µίας επιτυχηµένης χρονιάς, άνω των προβλέψεών µας σε όλα τα µεγέθη. Αναφορικά µε τον κλάδο στην Ελλάδα, υπάρχουν ενθαρρυντικά σηµάδια µε βελτιωµένα νούµερα, ωστόσο είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συµπεράσµατα για το σύνολο της αγοράς.

    - Ποιο είναι το target group των πελατών σας; Υπάρχει διαφορά σε σχέση µε τους καταναλωτές που ψωνίζουν από τα καταστήµατα της µητρικής σας στο εξωτερικό;

    Η Lidl παγκοσµίως είναι ένα δηµοκρατικό brand, που παρέχει ποιοτικά προϊόντα στην καλύτερη τιµή και απευθύνεται στους καταναλωτές όλων των ηλικιών και όλων των επιπέδων της κοινωνίας. Οµοίως, η πελατειακή βάση της Lidl Ελλάς στη χώρα µας είναι πολύ ευρεία και περιλαµβάνει λιανικούς καταναλωτές αλλά και επιχειρήσεις σε όλη την ελληνική επικράτεια. 

    -  Στα σχέδιά σας βρίσκεται η είσοδός σας στο ηλεκτρονικό εµπόριο ή η επέκταση σε άλλες κατηγορίες προϊόντων;

    Είµαστε έτοιµοι σε επίπεδο υποδοµών µητρικής σε προϊόντα non-food, ωστόσο έχουµε συνειδητά επιλέξει να µη "λανσάρουµε" ηλεκτρονικό κατάστηµα τη δεδοµένη χρονική στιγµή, καθώς θεωρούµε ότι τα µεγέθη στην Ελλάδα είναι ακόµη µικρά. 

    Η κατηγορία των online αγορών αναµένεται να είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόµενη στα FMCG, όµως το ψηφιακό κανάλι στα τρόφιµα θα γίνει κερδοφόρο µόνο όταν υπάρχουν µεγάλοι όγκοι παραγγελιών και οργανωθεί σωστά και αποδοτικά η διαδικασία της διανοµής και εξυπηρέτησης. Αξίζει να σηµειωθεί ότι πολλοί από τους first movers έχουν ήδη τις πρώτες ενδείξεις και τίθενται µεγάλα ερωτήµατα ως προς την κερδοφορία και τη βιωσιµότητα του επιχειρηµατικού µοντέλου στα τρόφιµα.

    Αναφορικά µε την επέκταση σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι στα σκαριά.

    -  Ποιο είναι το επενδυτικό πρόγραµµα της Lidl Ελλάς για τη φετινή χρονιά, ποιο το ύψος το 2020 και πού θα κατευθυνθούν αυτά τα κεφάλαια; 

    Το επενδυτικό πλάνο για φέτος ανέρχεται στα 120 εκατοµµύρια ευρώ, ενώ για την επόµενη οικονοµική χρήση θα κινηθεί σε αντίστοιχα επίπεδα µε το φετινό και θα αφορά κυρίως τη δηµιουργία νέων σηµείων πώλησης, ανακαινίσεις και εκσυγχρονισµούς καταστηµάτων, αλλά και την υποδοµή πληροφοριακών συστηµάτων σε όλα τα καταστήµατα και τις αποθήκες.

    -  Τι ποσοστό των προϊόντων που πωλούνται µέσω των καταστηµάτων σας είναι επώνυµα και µε πόσους Έλληνες παραγωγούς–προµηθευτές συνεργάζεστε;

    Πλέον 20% των προϊόντων που θα βρει κανείς στα ράφια των καταστηµάτων µας είναι επώνυµα, ενώ περισσότερο από το 60% του τζίρου προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων Ελλήνων προµηθευτών. 

    Συνολικά συνεργαζόµαστε µε περισσότερους από 2.890 Έλληνες προµηθευτές και παρόχους υπηρεσιών, εκ των οποίων περισσότεροι από 400 είναι προµηθευτές προϊόντων που υιοθετούν τις ίδιες αξίες µε εµάς, προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή ό,τι καλύτερο παράγουν.

    -  Τα τελευταία χρόνια έχει ανοίξει η συζήτηση για τη βιώσιµη ανάπτυξη. Πώς το αντιλαµβάνεται η Lidl αυτό και τι κάνει προς αυτή την κατεύθυνση;

    Είκοσι χρόνια τώρα η βιωσιµότητα είναι συνυφασµένη µε την εταιρική µας κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές µας. Έχουµε πλήρη συνείδηση και ολοκληρωµένη αντίληψη της ευθύνης µας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον και αναγνωρίζουµε ότι η βιώσιµη ανάπτυξη της εταιρείας µας είναι άρρηκτα συνδεδεµένη µε τη βιώσιµη ανάπτυξη των ενδιαφερόµενων µερών µας. 

    Προσπαθούµε καθηµερινά για ένα καλύτερο αύριο για όλους, λειτουργώντας υπεύθυνα σε κάθε τοµέα της επιχείρησής µας και εφαρµόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιµότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας. Στόχος µας είναι να ανταποκρινόµαστε καθηµερινά στις προκλήσεις του υπεύθυνου επιχειρείν και να τηρούµε την υπόσχεσή µας για υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες. Θεωρούµε ιδιαίτερα σηµαντική τη σύνδεση των δραστηριοτήτων µας µε ευρύτερα θέµατα βιώσιµης ανάπτυξης σε εταιρικό, κλαδικό, τοπικό και εθνικό επίπεδο και, για τον λόγο αυτό, χρησιµοποιούµε ως σηµείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής µας τους Στόχους Βιώσιµης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. 

    Πέρα από τις βιώσιµες πολιτικές στο σύνολο της εφοδιαστικής µας αλυσίδας, σχεδιάζουµε και υλοποιούµε βιώσιµα προϊόντα προς όφελος των καταναλωτών. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν πώς παράγονται τα τρόφιµα και από πού προέρχονται. Η βιώσιµη διατροφή και η βιώσιµη κατανάλωση αποκτούν ολοένα και µεγαλύτερη σηµασία. Γι’ αυτό και εµείς τροποποιήσαµε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ώστε να µην έχουν πρόσθετα υδρογονωµένα λιπαρά, µειώσαµε κατά 20% τη ζάχαρη και το αλάτι σε βασικές κατηγορίες των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων µας, µειώσαµε τα παρασιτοκτόνα στα νωπά οπωροκηπευτικά µας, επιλέγουµε κακάο πιστοποιηµένο από 100% βιώσιµες φυτείες, διευρύνουµε την γκάµα µας µε περισσότερα προϊόντα πιστοποιηµένα κατά MSC και ASC, όπως επίσης µε βιολογικά προϊόντα και προϊόντα gluten και lactose free. Αξίζει να σηµειωθεί ότι διατηρήσαµε την ένταξή µας στις Τhe Most Sustainable Companies Ιn Greece και για το έτος 2019. Ένα σηµαντικό επίτευγµα για την εταιρεία µας, καθώς αποτελεί απόδειξη πως για τη Lidl Ελλάς η βιώσιµη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του "καλώς επιχειρείν" αποτελούν στρατηγικό προσανατολισµό και δέσµευση.

    Η µείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίµων, η προώθηση µιας ισορροπηµένης διατροφής µε προϊόντα που έχουν βιώσιµα χαρακτηριστικά και η ανακύκλωση υλικών αποτελούν και θα συνεχίσουν να αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του προγράµµατος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας µας. Είκοσι χρόνια τώρα επενδύουµε µε συνέπεια και εξελίσσουµε την επιχειρηµατική µας παρουσία συνεχώς, µαζί µε τους πελάτες, τους εργαζοµένους, τους προµηθευτές, την εθνική οικονοµία και την κοινωνία. 

    -  Πρόσφατα ανακοινώσατε τη συµπαραγωγή παράστασης µουσικού θεάτρου µε την Εθνική Λυρική Σκηνή µε θέµα τη βιώσιµη ανάπτυξη. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;

    Η συνεργασία µας µε την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε το 2018, µε τη Lidl Eλλάς ως χορηγό των εκπαιδευτικών εργαστηρίων µουσικής, µουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δηµιουργίας. Ως επόµενο βήµα σκεφτήκαµε να τολµήσουµε τη δηµιουργική σύνδεση θεµάτων που αφορούν γενικότερα τη βιώσιµη ανάπτυξη µε τον πολιτισµό. Μια συνολική πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και πρόσκληση ευαισθητοποίησης, κυρίως της επόµενης γενιάς, για το µέλλον του πλανήτη µας. Η συγκεκριµένη ενέργεια αποκτά ακόµα µεγαλύτερη σηµασία αν σκεφτεί κανείς ότι είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που γίνεται πράξη µια συµπαραγωγή παράστασης της Εθνικής Λυρικής Σκηνής µε ιδιωτική εταιρεία. 

    Πρόκειται για την κεντρική παραγωγή µουσικού θεάτρου για παιδιά και νέους της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, βασισµένη στις "Τέσσερις Εποχές" του Βιβάλντι –το εµβληµατικότερο ίσως έργο κλασικής µουσικής, που υµνεί τη φύση, την εναλλαγή των εποχών και την κυκλικότητα του χρόνου– και  πραγµατεύεται µε έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τούς στόχους βιώσιµης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς. Θέµατα όπως η µείωση του πλαστικού, η ανακύκλωση και η κυκλική οικονοµία ζωντανεύουν µε µοναδικό τρόπο, παιγνιώδη και ψυχαγωγικό, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικολογική συνείδηση των παιδιών, αλλά και την καλλιτεχνική τους παιδεία. 

    * Οι "Τέσσερις Εποχές" κάνουν πρεµιέρα την Κυριακή 3 Νοεµβρίου στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισµού Ίδρυµα Σταύρος Νιάρχος.

    * * Αναδημοσίευση από την ελληνική έκδοση του περιοδικού Forbes

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:41 20/11

    Γιατί η Ελίζαμπεθ Γουόρεν "κυνηγάει" τους δισεκατομμυριούχους

    Μετά τον CEO της JPMorgan Chase, Τζέιμι Ντίμον, τον επενδυτή της Shark Tank, Μάρκ Κούμπαν, τον συνιδρυτή της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς και τον Μάικλ Μπλούμπεργκ, τώρα επιτίθεται στη Δημοκρατική...

    13:29 20/11

    Η Γερουσία των ΗΠΑ εγκρίνει ομόφωνα το ν/σ που υποστηρίζει τους διαδηλωτές του Χονγκ Κονγκ

    Είναι αμφίβολο αν θα το υπογράψει ο Ντόναλντ Τραμπ. Το νομοσχέδιο απαιτεί από τον πρόεδρο των ΗΠΑ να επιβάλει κυρώσεις ενάντια σε όσους διαπιστώνεται ότι παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα στο Χονγκ ...

    08:36 20/11

    Deal $500 εκατ. της Airbnb με τη ΔΟΕ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ...στον δρόμο προς την IPO

    H Airbnb υπέγραψε μια σημαντική συμφωνία χορηγίας με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή στο πλαίσιο της οποίας θα προσφέρει καταλύματα -και όχι μόνο- κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ολυμπιακών...

    12:10 19/11

    Με άλμα στα λειτουργικά της έσοδα, η Μπαρτσελόνα ξεπερνά τη Ρεάλ Μαδρίτης

    Mε τις Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μπάγερν Μονάχου να έχουν ανακοινώσει οικονομικά αποτελέσματα, η ομάδα της Βαρκελώνης αναμένεται να κατακτήσει την κορυφή και τυπικά με το ...

    08:10 19/11

    Η Huawei δίνει έως $220.000 στους χάκερς που θα "σπάσουν" τις Android συσκευές της

    Η Huawei προκαλεί τους καλύτερους χάκερς του κόσμου να βρουν τρωτά σημεία στα Android κινητά της, έναντι αδρής αμοιβής. Μια κίνηση που θα μπορούσε να καταρρίψει τις κατηγορίες που τη βαρύνουν ότι...

    17:34 18/11

    Αεροπορικές εταιρείες καθηλώνουν τα Boeing 737 MAX, όμως η τουρκική SunExpress αγόρασε 10

    Στην αεροπορική έκθεση του Ντουμπάι, η αεροπορική εταιρεία SunExpress άσκησε την option που είχε, ώστε να παραγγείλει 10 επιπλέον Boeing 737 MAX 8, ως μέρος της στρατηγικής ανανέωσης και ανάπτυξης...

    16:02 18/11

    R. Stone: Ο 6ος συνεργάτης του Τραμπ που καταδικάζεται βάσει της έρευνας Μάλερ

    Ο Stone είναι ο 6ος πρώην στενός συνεργάτης του Τραμπ που καταδικάζεται για συμμετοχή στην υπόθεση ανάμειξης της Ρωσίας στις προεδρικές εκλογές του 2016, βάσει της έρευνας του πρώην ειδικού...

    08:37 18/11

    Επιτήδειοι έβαλαν στο χέρι $2 εκατ. από πώληση ψεύτικων μετοχών Airbnb, Uber και Lyft

    Μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες η Knightsbridge Private Partners φέρεται ότι κατάφερε να αποσπάσει από επενδυτές ποσό 2,1 δισ. δολαρίων πουλώντας τους ανύπαρκτες μετοχές τεχνολογικών κολοσσών εν όψει...

    08:19 17/11

    Ford εναντίον Ferrari: Η πραγματική ιστορία πίσω από την πιο σφοδρή αντιζηλία της αυτοκίνησης

    H ιστορία του πώς ο Henry Ford II επιχείρησε να αποκτήσει τη Ferrari το 1963, προκαλώντας μια δεκαετή διαμάχη με τον Enzo Ferrari.

    11:24 16/11

    Τα κρυφά όπλα της Apple στον "πόλεμο του streaming"

    Εάν οι πελάτες της Apple γίνουν και συνδρομητές της Apple TV+, εκτιμάται πως έως το 2025 το συγκεκριμένο τμήμα θα μπορεί να καταγράφει έσοδα της τάξης των 9 δισ. δολ.

    22:08 15/11

    Τράμπ εναντίον Μπέζος: Διαμάχη Amazon-Πενταγώνου για σύμβαση 10 δισ. δολ.

    Εκπρόσωπος της Amazon κάνει λόγο για "σαφείς ελλείψεις"και "αδιαμφισβήτητη προκατάληψη" εκ μέρους του Πενταγώνου.

    15:25 15/11

    Η κρίση των αλυσίδων εστίασης στις ΗΠΑ - Χρεοκόπησε και η Houlihan's

    Προσθέτοντας τον εαυτό της στη λίστα άλλων 3 αλυσίδων του κλάδου που χρειάζονται επίσης διάσωση εάν πρόκειται να παραμείνουν στη ζωή.

    08:25 15/11

    Η δέσμευση Τζόνσον για στροφή στην αιολική ενέργεια απειλείται από το Brexit

    Ο Τζόνσον υποσχέθηκε πρόσφατα να τετραπλασιάσει την παραγωγή ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου από υπεράκτια αιολικά πάρκα έως το 2030. Όμως, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι ο στόχος αυτός είναι...

    16:54 14/11

    O Jamie Dimon καταγγέλλει την ανισότητα πλούτου αλλά δεν μιλά για τις δικές του αποδοχές των 31 εκατ. δολαρίων

    Ο CEO της JPMorgan Chase παραδέχτηκε ότι η ανισότητα των πλούτου είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά απέφυγε τις ερωτήσεις σχετικά τις δικές του διόλου ευκαταφρόνητες αποδοχές.

    08:00 14/11

    Χάρης Μπρουµίδης: Επενδύουμε όχι μόνο σε υποδομές, αλλά και στη νέα γενιά

    Tο αποτύπωµά του στην κοινωνία µεγιστοποιεί ο τηλεπικοινωνιακός όµιλος µέσω του προγράµµατος Generation Next

    01:30 14/11

    Η αυγή των νεοτραπεζών: Οι Fintechs προσπαθούν να αφανίσουν τις παραδοσιακές τράπεζες

    Δεκάδες ψηφιακές τράπεζες, γνωστές και ως νεοτράπεζες, έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε όλο τον κόσμο και τα venture capitals στοιχηματίζουν δισεκατομμύρια ότι θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά...

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    109,0 δισ. $

    -418,2 εκ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    106,8 δισ. $

    -437,0 εκ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    105,7 δισ. $

    +8,1 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    85,9 δισ. $

    -491,1 εκ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    73,2 δισ. $

    -657,6 εκ. $