Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Ιουλ-2019 00:05

    Η Speen των Ι. Δηµητρίου, Ν. Χαραλάµπους και Σπ. Κίτου ή πώς γίνεται ένα ποδήλατο ηλεκτροκίνητο

    Η Speen των Ι. Δηµητρίου, Ν. Χαραλάµπους και Σπ. Κίτου ή πώς γίνεται ένα ποδήλατο ηλεκτροκίνητο
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έχετε σκεφτεί ότι το απλό ποδήλατό σας µπορεί να µετατραπεί σε ηλεκτροκίνητο, µε µέση αυτονοµία που µπορεί να φτάσει έως και τα 60 χιλιόµετρα, και µάλιστα πολύ γρήγορα; Μια παρέα αποφοίτων του τµήµατος Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστηµίου Πατρών όχι µόνο το σκέφτηκε, αλλά το υλοποίησε κιόλας, κάνοντας τις... ορθοπεταλιές πιο εύκολες.

    Το project που σχεδίασαν τον Μάρτιο του 2016 ο Ιάκωβος Δημητρίου (30 ετών), ο Νικόλας Χαραλάμπους (29 ετών) και ο Σπύρος Κίτος (29 ετών) πήρε σάρκα και οστά µέσω της Speen, η οποία σχεδιάζει και κατασκευάζει συστήµατα πρόωσης για ηλεκτρικά ποδήλατα χρησιµοποιώντας τεχνολογίες αιχµής. Η πρώτη σειρά προϊόντων της Speen, η σειρά κιτ µετατροπής Flow, ξεχωρίζει σε παγκόσµια κλίµακα παρέχοντας τη βέλτιστη σχέση βάρους-αυτονοµίας, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί ανέπαφη την ποδηλατική αισθητική. Επίσης όλα τα εξαρτήµατα είναι σχεδιασµένα ώστε να παραπέµπουν σε τυπικά ποδηλατικά αξεσουάρ. Σήµα κατατεθέν η µπαταρία- παγούρι.

    Η επίσηµη ίδρυση της εταιρείας πραγµατοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2017 και έκτοτε η Speen έχει κατορθώσει να δηµιουργήσει συνεργασίες-κλειδιά µε αναγνωρισµένους Έλληνες κατασκευαστές, όπως η Κυκλοποδηλατική (Ballistic bikes) και η Coco-Mat (ξύλινα ποδήλατα), εξοπλίζοντας τις νέες σειρές ηλεκτρικών ποδηλάτων τους µε τα συστήµατά της. Παράλληλα, η Speen δέχτηκε την πρώτη σειρά επενδύσεων το καλοκαίρι του 2018, ύψους 200.000 ευρώ, από τη Metavallon VC. Η εταιρεία πρόκειται να επεκτείνει τη δράση της στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει τεχνολογικές λύσεις οι οποίες αφορούν τόσο την αναβάθµιση των ήδη υπαρχόντων προϊόντων όσο και την ανάπτυξη νέων, µε στόχο την καθιέρωσή της στην παγκόσµια αγορά του ηλεκτρικού ποδηλάτου.
     

    Mεθοδολογία: Από τις συνολικά 100 αρχικές υποψηφιότητες που έλαβε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και σχετικούς φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita), Νίκο Καραμούζη (πρώην πρόεδρο της Eurobank και της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, πρόεδρο της Grant Thornton), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), βαθμολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), με βάση τις οποίες προέκυψαν οι "30". Σε ό,τι αφορά τη σειρά δημοσίευσης, είναι αλφαβητική, ενώ έχει ομαδοποιηθεί με βάση τη βαθμολογία.
     
    Διαβάστε ακόμη:

     

    Γιάννης Αντετοκούνμπο: Πώς ονειρεύομαι την Ελλάδα του αύριο

    Ο Γ. Βαρβαρέλης και ο Δ. Ευαγγελόπουλος φέρνουν την τεχνητή νοηµοσύνη στο χωράφι

    Διάνα Βουτυράκου: Από τη ρομποτική στη βιοϊατρική

    Ζωή Γιαβρή: Στα άδυτα του ανθρώπινου εγκεφάλου

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    113,5 δισ. $

    +1.276,6 εκ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    103,5 δισ. $

    +352,6 εκ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    98,2 δισ. $

    +3.505,9 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    78,7 δισ. $

    +468,4 εκ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    68,2 δισ. $

    -94,5 εκ. $