Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 19-Ιουλ-2019 00:09

    Boeing: Επιβάρυνση 4,9 δισ. δολ. μετά φόρων λόγω της καθήλωσης των 737 Max

    Boeing: Επιβάρυνση 4,9 δισ. δολ. μετά φόρων λόγω της καθήλωσης των 737 Max
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μια επιβάρυνση ύψους $4,9 δισ. θα κληθεί να πληρώσει η Boeing για να καλύψει τις αποζημιώσεις προς τους πελάτες της εξαιτίας της καθήλωσης των αεροσκαφών 737 MAX και των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροπλάνων. 

    Η Boeing ανέφερε ότι η συγκεκριμένη επιβάρυνση θα μειώσει τις πωλήσεις και τα κέρδη προ φόρων κατά 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών με έδρα το Σικάγο ανέφερε ότι η αποζημίωση των αεροπορικών εταιρειών και των εκμισθωτών θα δίνεται για "αρκετά χρόνια" αν και επιλέγει να κλείσει αυτό το ποσό τώρα. 

    Την περασμένη εβδομάδα, οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, η United και η Southwest αφαίρεσαν τα 737 MAX από τα δρομολόγια τους μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου μετά την αποκάλυψη ενός προβλήματος που εντοπίστηκε στον υπολογιστή πτήσης του αεροσκάφους.

    H χρέωση, η οποία ανέρχεται στα $8,74 ανά μετοχή θα τοποθετήσει την εταιρεία στο "κόκκινο" για το τρίμηνο. Κατά μέσο όρο οι αναλυτές περίμεναν η Βoeing να παρουσιάσει προσαρμοσμένα κέρδη $1,90 ανά μετοχή σύμφωνα με τις προβλέψεις του Bloomberg. Πρόκειται για τις πρώτες απώλειες στο τρίμηνο από το δεύτερο τρίμηνο του 2016 και μόλις το δεύτερο τα τελευταία δέκα χρόνια. 

    Το 737 MAX, το καλύτερο σε πωλήσεις αεροσκάφος της Boeing έχει καθηλωθεί παγκοσμίως μετά τη συντριβή της πτήσης των Αιθιοπικών αερογραμμών τον Μάρτιο. Πρόκειται για την δεύτερη θανατηφόρα συντριβή του 737 ΜΑΧ μέσα σε πέντε μήνες. Η Boeing συνέχισε να παράγει 737 μειώνοντας την παραγωγή τον Απρίλιο σε 42 από 52. Επίσης οι παραδόσεις του MAX έχουν παγώσει καθώς η εταιρεία προσπαθεί να πάρει ξανά έγκριση για το λογισμικό του. 

    Η Boeing δήλωσε επίσης ότι το εκτιμώμενο κόστος παραγωγής του 737 αυξήθηκε κατά 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο κυρίως λόγω του χαμηλότερου ποσοστού παραγωγής το οποίο είναι μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. 

    "Λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για να διαχειριστούμε τη ρευστότητά μας και να αυξήσουμε την ευελιξία του ισολογισμού μας όσο το δυνατόν καλύτερα την ίδια ώρα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και πολλές προκλήσεις" δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Greg Smith σε δήλωσή του.

    Την ίδια ώρα που πολλοί υποθέτουν πως το 737 MAX δεν θα επιστρέψει μέχρι τις αρχές του 2020 η Boeing δήλωσε ότι πιστεύει πως θα λάβει κανονιστική έγκριση για να πετάξουν ξανά τα αεροσκάφη της στο τέταρτο τρίμηνο και ότι θα αυξήσει σταδιακά την παραγωγή σε 57 αεροπλάνα το 2020. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    111,7 δισ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    103,2 δισ. $

    +12,0 εκ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    93,6 δισ. $

    +617,1 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    79,0 δισ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    68,3 δισ. $