Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 10-Ιουν-2019 18:32

    Η κεφαλαιοποίηση της Revolve ανήλθε στα $1,5 δισ. μετά την αρχική δημόσια προσφορά

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Η κεφαλαιοποίηση της Revolve ανήλθε στα $1,5 δισ. μετά την αρχική δημόσια προσφορά

    Της Lauren Debter

    Η Revolve, μια online εταιρεία ειδών ένδυσης με έδρα το Λος Άντζελες, η ανάπτυξη της οποίας έλαβε ώθηση από τους influencers των κοινωνικών δικτύων, άντλησε $212 εκατομμύρια στην αρχική δημόσια προσφορά της την Παρασκευή. 

    Η τιμή των μετοχών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα $18 το απόγευμα της Πέμπτης, στην κορυφή του αναμενόμενου εύρους τιμών από $16 έως $18. Οι μετοχές έκλεισαν με άνοδο 94% τη πρώτη ημέρα της διαπραγμάτευσης, διαμορφώνοντας την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας στα $1,47 δισεκατομμύρια. H Revovle ανακοίνωσε αρχικά τα σχέδιά της για την είσοδο στα χρηματιστηριακά ταμπλό τον Οκτώβριο αλλά καθυστέρησε την προσφορά εξαιτίας της κάμψης που παρατηρήθηκε στην αγορά στα τέλη του περασμένου έτους. 

    Στόχος της Revolve είναι οι γυναίκες Mellennials και Gen Z που φορούν μοντέρνα ρούχα τα οποία αγοράζουν κυρίως μέσω ενός δικτύου με 3.500 influencers με πολλούς ακόλουθους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram. "H Revolve μπήκε από νωρίς στο influencer marketing και εξακολουθεί να είναι ένα από τα σημαντικότερα ονόματα του χώρου", αναφέρει ο Evan Asano, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ΜediaKix, ενός πρακτορείου influencer marketing. 

    H εταιρεία δημιούργησε τη φήμη της πραγματοποιώντας περισσότερες από 100 εκδηλώσεις το χρόνο σε μοντέρνους προορισμούς όπως τα Hamptons, το Λονδίνο, η Ταϊλάνδη και η Ίμπιζα. Το μεγαλύτερο ετήσιο event είναι το μουσικό φεστιβάλ Coachela, όπου το αλκοόλ ρέει άφθονο και influencers, μοντέλα και ηθοποιοί διασκεδάζουν παρακολουθώντας τις εμφανίσεις των Rick Ross, Α$ΑP Rocky και Chance the Rapper. 

    "H Revolve κάνει τους influencers να αισθάνονται καταπληκτικά. Σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις οι influencers είναι "βουτηγμένοι"  στα προϊόντα και τα χρήματα" δηλώνει ο Justin Blaney, ένας καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον ο οποίος διδάσκει influencer marketing. Σε αντάλλαγμα οι influencers ανεβάζουν φωτογραφίες τους με τα ρούχα του Revolve στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα. Χάρη στο marketing, η εταιρεία γνώρισε ταχεία ανάπτυξη και ήταν κερδοφόρα για τουλάχιστον τα τελευταία τρία χρόνια. Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα $31 εκατ. από πωλήσεις $499 εκατ. το 2018. Αυτό είναι πάνω από $5 εκατ. σε κέρδη από πωλήσεις $400 εκατ. το προηγούμενο έτος. Ο προϋπολογισμός του για το marketing ανήλθε σε $74 εκατ. το προηγούμενο έτος, ποσό που ισοδυναμεί με το 15% των πωλήσεων της εταιρείας. 

    Ο μέσος αριθμός των μοναδικών επισκεπτών του site ενισχύθηκε επίσης από τα 7,3 εκατομμύρια το 2017 σε 9,4 εκατομμύρια το 2018. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το μέσο μέγεθος της παραγγελίας μειώθηκε από τα $304 στα $279. H εταιρεία πουλάει είδη ένδυσης, αξεσουάρ και άλλα αντικείμενα από 500 μάρκες αλλά τα τελευταία χρόνια έχει δώσει έμφαση σε 21 μάρκες. Αυτό της επιτρέπει να αντιδρά γρήγορα στις τάσεις. Νωρίτερα φέτος, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το tie – dye στιλ, έτσι και δημιούργησαν περισσότερα τέτοια στιλ. 

    Η Revolve επίσης ακολουθεί μια στρατηγική πιο ευέλικτη σύμφωνα με την οποία παραγγέλνει αρχικά μικρές ποσότητες από διάφορα είδη. Στη συνέχεια παρακολουθεί τις πωλήσεις προκειμένου να εντοπίσει κορυφαίους πωλητές και να καθορίσει που πρέπει να κάνει τις πρόσθετες παραγγελίες.

    Η Revolve ιδρύθηκε το 2003 από τον Michael Mente, 38 ετών και τον Mike Karanikolas, 41 ετών. Οι δύο συναντήθηκαν σε μια εταιρεία λογισμικού που ονομάζεται NextStrat. Ξεκίνησαν τη Revolve όταν διαπίστωσαν ότι ήταν δύσκολο να αγοράσουν τζιν και άλλα είδη online. Για να προσελκύσουν πελάτες, προσέφεραν δωρεάν αποστολή και επιστροφές από την πρώτη ημέρα. 

    Οι δύο ιδρυτές κατέχουν περίπου το 68% των μετοχών της κλάσης Β μετά την προσφορά. Το μερίδιο του Mente αξίζει περίπου $709 εκατ. ενώ το μερίδιο του Karanikolas εκτιμάται στα $667 εκατ. με βάση τα στοιχεία ιδιοκτησίας και της τιμής κλεισίματος της Παρασκευής. 

    Η Revolve είναι μία από τις τελευταίες εταιρείες του λιανικού εμπορίου που πραγματοποίησε δημόσια προσφορά ακολουθώντας τη Stritch Fix, τη Farfetch και τη Levi’s. Επίσης η RealReal κατέθεσε τον φάκελό της για αρχική δημόσια προσφορά την προηγούμενη εβδομάδα. 

    Ωστόσο σε αντίθεση με τις πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από επιχειρηματικά κεφάλαια, η Revolve έχει αντισταθεί σε μεγάλο βαθμό στην χρηματοδότηση. Έχει λάβει χρηματοδότηση μόνο από έναν εξωτερικό επενδυτή, την ΤSG Consumer Partners, η οποία έδωσε $50 εκατομμύρια για ένα μερίδιο 34%. 

    Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από την προσφορά για να αυξήσει την οικονομική της ευελιξία και να γίνει πιο γνωστή. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της είναι το γεγονός πως οι καταναλωτές είναι όλο και πιο επιφυλακτικοί με τις μάρκες που εμφανίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. "Η εμπιστοσύνη των ανθρώπων στους influencers σίγουρα έχει μειωθεί" αναφέρει ο Blaney. "Οι στρατηγικές που τους κέρδισαν σήμερα δεν μπορούν να είναι οι ίδιες μέσα στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια". 

    Ο Μente αναφέρει ότι συνήθως παρακολουθούν που οι καταναλωτές ξοδεύουν τον χρόνο τους και πού περιστρέφονται. "Όπου και βρίσκεται ο καταναλωτής είναι όπου βρισκόμαστε εμείς και θα συνεχίσουμε να είμαστε" είπε σε συνέντευξή του στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης την Παρασκευή. "Πρώτα ήταν τα περιοδικά μόδας, μετά τα fashion blogs, μετά το Instagram, μετά το Snapchat και μετά πάλι το Instagram”. 

    Η μετοχή ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο RVLV. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    153,7 δισ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    102,1 δισ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    93,9 δισ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    84,8 δισ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    67,4 δισ. $