Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 16-Μαϊ-2019 09:54

    Το νέο εργοστάσιο μπαταρίας της Volkswagen θα μπορούσε να αλλάξει τους κανόνες στη στρατηγική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Το νέο εργοστάσιο μπαταρίας της Volkswagen θα μπορούσε να αλλάξει τους κανόνες στη στρατηγική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

    Της Ellen R. Wald

    Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να επενδύσει στο δικό της εργοστάσιο μπαταριών. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, αλλά οι περισσότερες από αυτές βασίζονται σε μπαταρίες που αγοράζουν από τους λίγους διαθέσιμους κατασκευαστές μπαταριών. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περιορισμένες διαφορές στην υποκείμενη τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας όταν πρόκειται για την επιλογή ενός ηλεκτρικού οχήματος.

    Η καλύτερη ευκαιρία για μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και περιορισμό της ανάγκης για καύσιμα υδρογονανθράκων τις επόμενες δεκαετίες είναι η καινοτομία για καλύτερη τεχνολογία μπαταριών. Έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ηλιακή, αιολική, θερμική και υδροηλεκτρική) ή πυρηνική - καμία από τις οποίες δεν συμβάλλει σημαντικά στην ατμοσφαιρική ρύπανση - αλλά λείπει ένα αποτελεσματικό μέσο αποθήκευσης του ηλεκτρικού ρεύματος για μελλοντική χρήση ή για φορητή χρήση. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σήμερα σε ηλεκτρικά οχήματα έχουν περιορισμένο εύρος (γενικά 560 km ή και λιγότερο), χρειάζονται εξαιρετικά μεγάλο χρόνο για να φορτιστούν, μπορούν να χάσουν την αποδοτικότητά τους με τη χρήση και είναι δαπανηρές.

    Το τυπικό επιχειρηματικό πλάνο για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αγοράζουν μπαταρίες από μια εταιρεία μπαταριών. Η Tesla, για παράδειγμα, αποκτά τις μπαταρίες της από την Panasonic. Παρόλο που η Tesla και η Panasonic έχουν μια μακρόχρονη σχέση και μάλιστα συνεργάστηκαν σε ένα κοινό εργοστάσιο πριν από πέντε χρόνια, η Tesla είναι εξαρτημένη από την τεχνογνωσία και την κατασκευή της Panasonic.

    Η Volkswagen, αρχικά ακολουθούσε παρόμοιες στρατηγικές. Σύμφωνα με την electrek, η οποία παρακολουθεί τη μετάβαση από τη μεταφορά με χρήση ορυκτών καυσίμων, η Volkswagen επεδίωκε αρχικά μακροπρόθεσμες συμβάσεις μπαταριών με προμηθευτές και μάλιστα είχε εξετάσει και ένα κοινό εγχείρημα με έναν κορεατικό προμηθευτή, παρόμοιο με την εταιρική σχέση Tesla-Panasonic. Τώρα, η Volkswagen ανησυχεί για την προσφορά από εξωτερικούς προμηθευτές μπαταριών, γι 'αυτό αποφάσισε να επενδύσει 1,1 δισ. δολάρια για να κατασκευάσει το δικό της εργοστάσιο μπαταριών στη Γερμανία.

    Η αύξηση του αριθμού των εταιρειών που κατασκευάζουν μπαταρίες σημαίνει περισσότερες δυνατότητες για νέες ιδέες και επαναστατικές τεχνολογίες. Περισσότερα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης που επικεντρώνονται στην τεχνολογία των μπαταριών θα τροφοδοτήσουν την όρεξη των αυτοκινητοβιομηχανιών (και άλλων) να διαφοροποιηθούν φτιάχνοντας καλύτερες μπαταρίες. Αν οι μπαταρίες βελτιωθούν σημαντικά, το πετρέλαιο θα μπορούσε να αντικατασταθεί ως το κύριο καύσιμο για τη μεταφορά και θα μπορούσαμε αντ 'αυτού να χρησιμοποιούμε την ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες ή εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Εάν η τεχνολογία της μπαταρίας κάνει σημαντικά άλματα, ίσως μια μέρα δούμε μεγάλες μπαταρίες ικανές να αποθηκεύσουν πολύ μεγάλη ποσότητα ηλιακής ενέργειας για χρήση στη διάρκεια της νύχτας σε μεγάλη κλίμακα.

    Δεν πρέπει να υπάρχουν ψευδαισθήσεις ότι η Volkswagen θα παράγει δραστικά βελτιωμένες ή ριζικά καινοτόμες μπαταρίες όταν ανοίξει αυτή η μονάδα. Αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του ανταγωνισμού και των κινήτρων για σημαντική πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών.    
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    153,7 δισ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    102,1 δισ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    93,9 δισ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    84,8 δισ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    67,4 δισ. $