Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 25-Απρ-2018 08:51

    Η Κίνα "ανοίγει" τους ουρανούς της για τα ιδιωτικά αεροσκάφη

    Η Κίνα "ανοίγει" τους ουρανούς της για τα ιδιωτικά αεροσκάφη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Ralph Jennings

    Τα αυτοκίνητα "στοιβάζονται" στους δρόμους της Κίνας κάθε μέρα, κάτι που κάνει τους ανθρώπους να πατάνε θυμωμένα τις κόρνες τους και να αργούν στις υποχρεώσεις τους. Για να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση στα επόμενα 20 χρόνια, τα κινεζικά μετρό συνεχίζουν να επεκτείνονται και το Πεκίνο περιορίζει τον αριθμό των αυτοκινήτων στους αστικούς δρόμους στις ώρες αιχμής.

    Στους ουρανούς της Κίνας δεν πετάνε συχνά ιδιωτικά αεροσκάφη. Αντιθέτως, τα εμπορικά αεροσκάφη πετούν τόσο συχνά που τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας αντιμετωπίζουν μεγάλες καθυστερήσεις πτήσεων. Τώρα, όμως, τα ιδιωτικά αεροσκάφη, όπως τα μικρά αεροσκάφη Cessna και Gulfstream, θα έχουν την ευκαιρία να πετάξουν πολύ περισσότερο.

    Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας καταργεί τους κανονισμούς που κάποτε καθιστούσαν δύσκολο να αναπτυχθεί μια ιδιωτική βιομηχανία αεροσκαφών, προκειμένου να συμβάλει με τη σειρά της στην τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης επιτρέποντας στους επιχειρηματίες να ταξιδεύουν γρήγορα σε απομακρυσμένες περιοχές. Πέρυσι οι αξιωματούχοι τροποποίησαν περισσότερους από 30 κανόνες υπέρ των ιδιωτικών αεροσκαφών και των συναφών υπηρεσιών, λέει ο Jeffrey Lowe, διευθυντής της εταιρίας παροχής υπηρεσιών αεροσκαφών Asian Sky Group στο Χονγκ Κονγκ.

    Καταρρίπτοντας παλιούς κανονισμούς

    Μόλις πριν από λίγα χρόνια θα χρειαζόταν περισσότερο από μία εβδομάδα για την έγκριση μιας ιδιωτικής πτήσης με αεροσκάφη, λέει ο Li Xianyong, Διευθύνων Σύμβουλος της Shanghai Easewing Aviation Consultants. Σήμερα χρειάζονται 24 ώρες. Επίσης, οι αιτήσεις για πιστοποιητικά συντήρησης και επισκευής αεροσκαφών στην ηπειρωτική Κίνα θα συναντούσαν συχνά εμπόδια πριν από το 2016.

    Η κινεζική κυβέρνηση αρχίζει να βλέπει τη σχέση μεταξύ των ιδιωτικών πτήσεων και της πολύτιμης για τη χώρα οικονομικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τους ανθρώπους της βιομηχανίας. Για το λόγο αυτό, το 2017 η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας χαλάρωσε ή αποσαφήνισε μια σειρά κανονισμών σχετικά με τις πτήσεις, τις εργασίες επισκευής και τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη. 

    Οι Κινέζοι αξιωματούχοι στον κλάδο των αερομεταφορών διευκολύνουν επίσης σταδιακά την πρόσβαση στον εναέριο χώρο χαμηλού υψομέτρου, σύμφωνα με έκθεση της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Το 2010 εξέδωσαν έγγραφο που ζητούσε την "ελευθέρωση" του εναέριου χώρου κάτω από τα 4.000 μέτρα με στόχο να επιτραπούν οι πτήσεις κάτω από τα 3.000 μέτρα μέχρι το 2020, αναφέρει η έκθεση. Τα μέτρα αυτά ευνοούν τα μικρότερα ιδιωτικά αεροσκάφη που δεν μπορούν να πετάξουν πολύ ψηλά. Επιτρέπουν στην αεροπορική αρχή να "ανοίξει” περισσότερες αεροπορικές διαδρομές σε μια ευρεία κατηγορία πτήσεων.

    Έτοιμοι οι αερομεταφορείς να γεμίσουν τους ουρανούς

    Οι εκτιμήσεις για τον αριθμό των ιδιωτικών αεροσκαφών στην Κίνα κυμαίνονται από μερικές εκατοντάδες έως περίπου 2.000. Η ασιατική Sky Group  λέει ότι ο εγγεγραμμένος "στόλος" ιδιωτικών αεροσκαφών στην ηπειρωτική Κίνα ανήλθε σε 339 πέρυσι από 299 το 2015. Οι επιβάτες περιλαμβάνουν πλούσιους ανθρώπους καθώς και εταιρικούς υπαλλήλους που χρειάζονται γρήγορη πρόσβαση στους πελάτες τους  ή τις ιδιοκτησίες τους, κάτι που είναι δύσκολο να ικανοποιηθεί από τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες.

    Οι πωλητές αεροσκαφών λαμβάνουν ήδη περισσότερες παραγγελίες από την Κίνα. Οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών Dassault στην Κίνα για αεροσκάφη τύπου Falcon, για παράδειγμα, έχουν πραγματοποιήσει "άλμα” 50% στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού. Ο κινεζικός στόλος της αμερικανικής Gulfstream Aerospace έχει αυξηθεί κατά 50% κατά την περασμένη πενταετία, στα 120 αεροσκάφη.

    Οι αερομεταφορείς εξακολουθούν να ελπίζουν για ταχύτερη έγκριση των σχεδίων πτήσης με ιδιωτικά αεροσκάφη και για αεροδρόμια σε καλύτερες τοποθεσίες που θα μπορούν εύκολα να χειριστούν τις νέες πτήσεις. Σήμερα, 310 αεροδρόμια δέχονται ιδιωτικά αεροσκάφη, ενώ η Κίνα έχει θέσει στόχο για 500 αεροδρόμια έως το 2020. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:12 04/07

    Μυστήριο με εκατοντάδες νεκρούς ελέφαντες στη νότια Αφρική

    Οι δύο πιθανές εξηγήσεις είναι η δηλητηρίαση ή ένας άγνωστος παθογόνος οργανισμός, σύμφωνα με τον "Guardian".

    09:35 04/07

    Μεγαλύτερη η κεφαλαιοποίηση της Tesla από του Bitcoin

    Πολλές κυβερνήσεις στον κόσμο παρακολουθούν το Bitcoin, το οποίο έχει λειτουργήσει αντισταθμιστικά έναντι άλλων ασταθών νομισμάτων. Τα δύο σενάρια για το μέλλον του κρυπτονομίσματος.

    17:15 03/07

    Ολική "επαναφορά" Ρίτσαρντ Μπράνσον: Κοντά στη συγκέντρωση 1,3 δισ. δολ. για τη σωτηρία της Virgin

    Μετά από μήνες αβεβαιότητας, ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος έχει σχεδόν καταφέρει να ξεφύγει από έναν "θανάσιμο" οικονομικό κίνδυνο.

    11:56 03/07

    Μηδαμινές οι απώλειες εσόδων για τη Facebook από το διαφημιστικό μποϊκοτάζ κολοσσών

    Αναλυτές κάνουν λόγο για απώλειες που δεν θα ξεπεράσουν το 5% των εσόδων.

    08:18 03/07

    Ενδεχόμενο ράλι στην τιμή του χρυσού έως το 2021 βλέπουν οι τράπεζες - Γιατί μπορεί να συμβεί το ίδιο και στο Βitcoin

    Η ανοδική τάση στην τιμή του κίτρινου μετάλλου θα τροφοδοτήσει την άνοδο και της τιμής του bitcoin.

    18:03 02/07

    Οι ΗΠΑ πρόσθεσαν 4,8 εκατ θέσεις εργασίας τον Ιούνιο... αλλά δεν είναι όλα ρόδινα

    Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν στα μέσα του μήνα και δεν αντικατοπτρίζουν την αναζωπύρωση των νέων κρουσμάτων κορονοϊού.

    07:52 02/07

    Αυτή θα μπορούσε να είναι η "τέλεια καταιγίδα" που θα ωθήσει τον χρυσό σε νέο ιστορικό υψηλό

    Aναλυτές εκτιμούν ότι το πολύτιμο μέταλλο θα σημειώσει ιστορικό υψηλό εντός των επόμενων 12 μηνών.

    17:15 01/07

    Η Wall κατέγραψε το καλύτερο τρίμηνο από το 1998

    Η Wall έκλεισε με κέρδη την Τρίτη, σημειώνοντας το καλύτερο τρίμηνο από το 1998 παρά την αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού στις ΗΠΑ - καθώς πολλές πολιτείες ''παγώνουν'' ή ακυρώνουν τα σχέδια ανοίγματος.

    07:44 01/07

    Γιατί ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας θεωρεί ότι τα χειρότερα έπονται στην πανδημία του κορονοϊού

    Ο επικεφαλής του ΠΟΥ επεφύλαξε σκληρή γλώσσα για τους παγκόσμιους ηγέτες.

    11:48 30/06

    Ρεπορτάζ του CNN "καίει" τον Τραμπ: Ο Ερντογάν "έπαιρνε ό,τι ήθελε" στις τηλεφωνικές τους συνδιαλέξεις

    Πούτιν και Ερντογάν "είχαν" τον Τραμπ κατά τη διάρκεια των συνδιαλέξεών τους, ενώ εκείνος συνήθιζε να προσβάλλει ηγέτες συμμαχικών χωρών.

    07:40 30/06

    Η Wall Street αρχίζει να προειδοποιεί αθόρυβα για πιθανή προεδρία του Μπάιντεν

    Γιατί το προβάδισμα 10 μονάδων του Μπάιντεν δημιουργεί ανησυχίες στους διαδρόμους της Wall Street.

    14:45 29/06

    Η κατάρρευση της Wirecard παρασέρνει τις ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες

    Η συνεχιζόμενη επίπτωση από την οικονομική κατάρρευση της Wirecard έχει προσωρινά αναστείλει τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών της Curve, ενώ και άλλες τραπεζικές υπηρεσίες αντιμετωπίζουν...

    11:54 29/06

    Οι ξένοι επενδυτές "πλημμυρίζουν" την αγορά ακινήτων της Νέας Υόρκης

    Την ώρα που ο κλάδος του real estate στη Νέα Υόρκη βιώνει μια περίοδο χαμηλών πωλήσεων και υπερπροσφοράς πολυτελών ακινήτων, το επενδυτικό ενδιαφέρον προέρχεται από ένα απροσδόκητο μέρος, την Ιταλία.

    08:11 28/06

    Παγκόσμια υπερθέρμανση: Στο "κόκκινο" ο Αρκτικός Κύκλος, άγγιξε τους 38 βαθμούς Κελσίου

    Το ακόμα πιο ανησυχητικό είναι πως η υπερθέρμανση των πόλων δεν αναμενόταν πριν από το 2100. Ωστόσο, η πραγματικότητα έχει διαψεύσει τις επιστημονικές προβλέψεις.

    09:32 27/06

    Bill και Melinda Gates: Ελλιπής η ηγεσία των ΗΠΑ για την καταπολέμηση της πανδημίας

    "(Η αδράνεια των ΗΠΑ) διαφθείρει την εμπιστοσύνη και τον θαυμασμό που έτρεφαν οι υπόλοιποι άνθρωποι απέναντι στη χώρα μας", τόνισε ο Gates.

    07:51 26/06

    O δισεκατομμυριούχος παραγωγός του "Contagion" στον αγώνα κατά της πανδημίας

    Ο Jeff Skoll χρηματοδοτεί δράσεις ετοιμότητας για την αντιμετώπιση πανδημιών για περισσότερο από μια δεκαετία.