Forthnet: "Φουλ" επίθεση με στόχο τα νοικοκυριά

Παρασκευή, 11-Ιουν-2010 09:45

Της Ρόης Χάικου

Όχι μόνο να θωρακίσει την πελατειακή του  βάση, αλλά και να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κίνηση του ανταγωνισμού, κυρίως του ΟΤΕ, στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης IPTV, θα επιδιώξει η Forthnet.

Σ’ αυτή την λογική θα εντάσσονται οι κινήσεις του ομίλου που προωθεί συνδυαστικά πακέτα σταθερής τηλεφωνίας – ευρυζωνικών υπηρεσιών  με το μπουκέτο οικιακής ψυχαγωγίας της συνδρομητικής τηλεόρασης. Εκτός από την αύξηση των συνδρομητών, που είναι ο επιθυμητός στόχος, η διοίκηση θα δώσει έμφαση στη μείωση του churn και της εποχικότητας των συνδέσεων συνδρομητικής τηλεόρασης.

«Η ποιότητα των  παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνδυασμό  με την προσιτή τιμή είναι η  στρατηγική μας, γι’ αυτό και θα κάνουμε πιο επιθετικές προσφορές  το 2010», ανέφερε ο κ. Πάνος Παπαδόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Nova, στο πλαίσιο της παρουσίασης των υπηρεσιών full HD που φέρνει η εταιρεία από τον Αύγουστο.

Όπως επισημάνθηκε σχετικά, περίπου 50.000 είναι οι συνδρομητές του ομίλου που έχουν κοινά προγράμματα Forthnet-Nova και αν και η διοίκηση εμφανίστηκε ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, σημείωσε πως σίγουρα μπορεί να πάει και καλύτερα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις περίπου το 20% των νέων συνδέσεων LLU αφορούν σε πακέτο τηλεπικοινωνιών και Nova μαζί.

Αξίζει να σημειωθεί  ότι τα πρώτα συνδυαστικά προγράμματα Forthnet-Nova λανσαρίστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ με βάση τα στοιχεία Απριλίου – Μαΐου που έχει στη διάθεσή της η διοίκηση καταγράφεται αυξητική τάση στις νέες συνδρομές Nova. «Τα νούμερα της Nova είναι καλύτερα από τα προηγούμενα χρόνια», είπε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας πως οι καταναλωτές χρειάζονται τις προσφορές.

Η Forthnet προετοιμάζεται για να «απαντήσει» και σε όποια κίνηση του ΟΤΕ στο κομμάτι των ευρυζωνικών υπηρεσιών – τηλεόραση, καθώς οι πληροφορίες θέλουν τον οργανισμό να λανσάρει σύντομα νέο πακέτο με αιχμή τις αθλητικές μεταδόσεις. Ωστόσο, το γεγονός ότι στο πρώτο τρίμηνο ο ΟΤΕ είχε περί τις 23.400 συνδέσεις ConnX TV, με τον αριθμό να έχει ανέβει στις 26.000 τον Μάιο, ενώ η ίδια είχε πάνω από 331.000 πελάτες Nova της δίνει ένα μεγάλο προβάδισμα. Και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος «όταν μιλάμε για τηλεόραση, το περιεχόμενο παίζει καθοριστικό ρόλο και η Nova έχει το καλύτερο».

Στην ενίσχυση των μεγεθών φαίνεται πως έχουν συνδράμει και τα 121 καταστήματα Forthnet, αφού από αυτά πραγματοποιείται τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων του ομίλου. Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από την διοίκηση τα καταστήματα είναι το πρόσωπο του ομίλου Forthnet στους καταναλωτές.

Συνολικά ο όμιλος Forthnet έχει 700.000 συνδρομητές (περί τις 400.000 είναι οι πελάτες τηλεπικοινωνιών).

roi.haikou@capital.gr