Κορρές: Στα 1,5 εκατ. ευρώ τα κέρδη
Πέμπτη, 20-Μαϊ-2010 09:24
Ελαφρά υστέρηση σε σχέση με πέρυσι εμφανίζουν τα καθαρά κέρδη της Κορρές (διαμορφώθηκαν στα 1,5 εκατ. ευρώ, από 1,7 εκατ. ευρώ πέρυσι) παρά τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των αυξημένων επενδύσεων της εταιρείας, ενώ βασικό χαρακτηριστικό των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου Κορρέ, συνέχισε να αποτελεί η δημιουργία υψηλών θετικών λειτουργικών ταμειακών ροών, οι οποίες διπλασιάστηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2010.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση το πρώτο τρίμηνο του 2010, ο Όμιλος Κορρές, επωφελούμενος από τη συμμετοχή των διεθνών αγορών στο συνολικό του χαρτοφυλάκιο, πέτυχε να περιορίσει τις επιπτώσεις του αρνητικού οικονομικού κλίματος στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου, αναπτυσσόμενες με θετικούς ρυθμούς στο εξωτερικό και επιβραδυνόμενες στην Ελληνική αγορά, διαμορφώθηκαν στα 12,2 εκατ. ευρώ, από 14,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Η υστέρηση των πωλήσεων στην Ελληνική αγορά, αποδίδεται τόσο στις πιέσεις που δέχεται το σύνολο της αγοράς, όσο και στη διαφορετική εποχικότητα των προγραμματισμένων λανσαρισμάτων νέων προϊοντικών κατηγοριών στη διάρκεια της τρέχουσας χρήσης, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Επίσης, επισημαίνεται ότι ο όμιλος, κατά την συνήθη πρακτική του, αξιοποιεί την ικανότητά του να καλύπτει τις πιέσεις που δέχονται οι υφιστάμενες προϊοντικές κατηγορίες, με την ανάπτυξη και την τοποθέτηση στην αγορά νέων προϊόντων, ενισχύοντας έτσι την παρουσία του, τόσο στις υφιστάμενες όσο και στις νέες κατηγορίες προϊόντων.
Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων του Ομίλου, διαμορφώθηκαν στα 6,2 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 6,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2009. Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε τα έξοδα της θυγατρικής εταιρείας Milgauss -η οποία εξυπηρετεί τις δραστηριότητες του Ομίλου στην Αμερική για μεταβατική περίοδο μέχρι να τις αναλάβει εξολοκλήρου η Johnson & Johnson βάσει της υπογραφείσας συμφωνίας, τα αντίστοιχα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα του Ομίλου διαμορφώνονται σε 4,4 εκατ. ευρώ από 6,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2009, μειωμένα κατά 1,9 εκατ. ευρώ ή 30,2%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα 2,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2010, έναντι 3,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009. Έτσι, το περιθώριο EBITDA αυξήθηκε περίπου 1,3 ποσοστιαίες μονάδες και ανήλθε ώς ποσοστό επί του κύκλου εργασιών στο 23,6%, έναντι 22,3% το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Σε συγκρίσιμη βάση, εάν αφαιρέσουμε την επίδραση της ενοποίησης της θυγατρικής εταιρείας Milgauss, τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, διατηρήθηκαν στα επίπεδα του πρώτου τρίμηνου του 2009, στα 3,2 εκατ. ευρώ. Αυτό αποδίδεται στη σημαντική μείωση των λειτουργικών εξόδων σε συγκρίσιμη βάση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, η οποία επιτεύχθηκε στα πλαίσια της συνεχούς εστίασης και επικέντρωσης στην ορθολογικότερη αξιοποίηση των πόρων της εταιρείας, καθώς επίσης και στα πλαίσια της δημιουργίας οικονομιών κλίμακας σε επίπεδο Ομίλου.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (EATAM), παρά τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των αυξημένων επενδύσεων της εταιρείας, διαμορφώθηκαν στα 1,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2010, παρουσιάζοντας ελαφρά υστέρηση σε σχέση με τα 1,7 εκατ.ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2009.
Τέλος, στην ανακοίνωση τονίζεται ότι βασικό χαρακτηριστικό των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου Κορρέ, συνέχισε να αποτελεί η δημιουργία υψηλών θετικών λειτουργικών ταμειακών ροών, οι οποίες διπλασιάστηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2010, ανερχόμενες στα 1,3 εκατ. ευρώ από 649 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, λόγω κυρίως των προσπαθειών αποτελεσματικότερης διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης από την διοίκηση της εταιρείας.
Το 2010, όσον αφορά στην ελληνική αγορά, ο Όμιλος προκειμένου να αντιμετωπίσει την ύφεση στην οποία έχει υπεισέλθει η Ελληνική Οικονομία, θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση της επικοινωνίας της μάρκας, εντείνοντας τις προωθητικές ενέργειες των προϊόντων της, προκειμένου να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον συνδιασμό ποιότητας / προσιτής τιμής που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της, δίνοντας έμφαση στις προϊόντικές κατηγορίες που αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της.
Όσον αφορά στις διεθνείς αγορές, η στρατηγική εστίασης σε Αμερική, Γερμανία και Ισπανία, αποτελεί προτεραιότητα για τον Όμιλο και το 2010. Στην Αμερική, με την σύναψη συμφωνίας παροχής άδειας χρήσεως των προϊόντων στην Johnson & Johnson για την διανομή τους στην συγκεκριμένη αγορά, ο Όμιλος θα επικεντρωθεί το 2010-μεταβατική περίοδο μέχρι την ανάληψη της δραστηριότητας εξ ολοκλήρου από την Johnson & Johnson- στην μετάβαση της τεχνογνωσίας και την ανάπτυξη της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα. Στις υπόλοιπες αγορές, όπως είναι η Γερμανία, και η Ισπανία, ο Όμιλος στοχεύει στην ενδυνάμωση της παρουσίας τόσο στα υφιστάμενα ημιεπιλεκτικά κανάλια διανομής, όσο και στην ανάπτυξη της παρουσίας της μάρκας Κορρές στο κανάλι των φαρμακείων.
Δείτε την παρουσίαση και το report των αποτελεσμάτων α΄τριμήνου στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία".