Κορρές: Στόχος η διατήρηση των μεριδίων
Τρίτη, 23-Μαρ-2010 09:21
Έμφαση σε κατηγορίες με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, καλύτερο έλεγχο του λειτουργικού κόστους, ενίσχυση των συνεργασιών με τοπικούς παραγωγούς-προμηθευτές, ανάπτυξη νέων προϊόντων και εστίαση σε χώρες όπως η Γερμανία και η Ισπανία που προσομοιάζουν με την ελληνική αγορά και μπορούν να ενισχύσουν ταχύτερα στα μεγέθη του ομίλου θα δώσει η διοίκηση της Κορρές το 2010.
Η εφετινή χρονιά ουσιαστικά αποτελεί περίοδο προετοιμασίας μέχρι την “επίσημη” έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας με τη Johnson&Johnson που αφορά την πώληση και διανομή των προϊόντων της Κορρές στη Βόρεια και Νότια Αμερική τον Ιανουάριο του 2011. Με το συμφωνημένο ελάχιστο ύψος των δικαιωμάτων που θα καταβληθούν μέχρι και το 2014 στην ελληνική εταιρεία να φθάνει τα 16 εκατ. δολάρια, Κορρές και J&J βρίσκονται ήδη σε πλήρη συνεργασία με στόχο να δρομολογηθούν οι απαιτούμενες ενέργειες για την υλοποίηση της συμφωνίας.
Όπως ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης, η σύμπραξη θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της Κορρές στην αμερικανική αγορά από όπου λαμβάνει ήδη πολύ θετικά μηνύματα. Όπως τονίστηκε, το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μέσω του δικτύου της Sephora (από το οποίο πραγματοποιείται περίπου το 65% των συνολικών πωλήσεων) ήταν αυξημένες κατά 145% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Για το –μεταβατικό όπως τονίστηκε– 2010, προτεραιότητα θα δοθεί στη μεταφορά της τεχνογνωσίας και στην ανάπτυξη της παρουσίας της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα στις ΗΠΑ.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες αγορές-στόχους, ο όμιλος θα επιδιώξει την ενίσχυση της παρουσίας του σε αγορές όπως η Γερμανία και η Ισπανία τόσο στα υφιστάμενα ημιεπιλεκτικά κανάλια διανομής όσο και με την τοποθέτηση της μάρκας Κορρές στο κανάλι διάθεσης μέσω φαρμακείων και επιλεκτικών σημείων που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων. Ήδη το 2009 στη Γερμανία, η εταιρεία μέσω της θυγατρικής «District Two» διπλασίασε την παρουσία της σε φαρμακεία της χώρας.
Στην ελληνική αγορά, οι επιτελείς του ομίλου τόνισαν πως η ανάπτυξη θα είναι οργανική και θα προέλθει κυρίως από τις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων και από τη μεγάλη έμφαση που θα δοθεί σε κάποιες νέες σειρές, όπως αυτές για την αντιγήρανση. Στόχος παραμένει η διατήρηση των μεριδίων αγοράς και όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά «η ελαχιστοποίηση του ρίσκου».
Με την ολοκλήρωση της μονάδας εκχύλισης στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα –οι επενδύσεις υποδομής και εξοπλισμό τη τελευταία 5ετία έφθασαν τα 15 εκατ. ευρώ– και την περαιτέρω ενδυνάμωση των συνεργασιών της με τοπικούς παραγωγούς, η Κορρές έχει πλέον τη δυνατότητα να αντικαταστήσει ένα σημαντικό μέρος των πρώτων υλών με αντίστοιχα δικά της από την ελληνική χλωρίδα, προσδίδοντας έτσι στα προϊόντα της μεγαλύτερη αξία. Όπως τόνισαν τα στελέχη της, αξιοποιώντας την ελληνική χλωρίδα και τα ενδημικά φυτά-βότανα που ευδοκιμούν μόνο στην Ελλάδα, θα δημιουργηθεί μια νέα πηγή ανάπτυξης νέων προϊόντων.
Τέλος, σε ότι αφορά τα καταστήματα η ανάπτυξη θα είναι περισσότερο οργανική, με δημιουργία νέων σημείων πώλησης όπου απαιτείται αλλά με κύρια έμφαση σε Γερμανία και Ισπανία, όπως αναφέρθηκε. Σήμερα η Κορρές διαθέτει 4 καταστήματα στην Ελλάδα και 28 στο εξωτερικό.
Η εφετινή χρονιά ουσιαστικά αποτελεί περίοδο προετοιμασίας μέχρι την “επίσημη” έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας με τη Johnson&Johnson που αφορά την πώληση και διανομή των προϊόντων της Κορρές στη Βόρεια και Νότια Αμερική τον Ιανουάριο του 2011. Με το συμφωνημένο ελάχιστο ύψος των δικαιωμάτων που θα καταβληθούν μέχρι και το 2014 στην ελληνική εταιρεία να φθάνει τα 16 εκατ. δολάρια, Κορρές και J&J βρίσκονται ήδη σε πλήρη συνεργασία με στόχο να δρομολογηθούν οι απαιτούμενες ενέργειες για την υλοποίηση της συμφωνίας.
Όπως ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης, η σύμπραξη θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της Κορρές στην αμερικανική αγορά από όπου λαμβάνει ήδη πολύ θετικά μηνύματα. Όπως τονίστηκε, το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μέσω του δικτύου της Sephora (από το οποίο πραγματοποιείται περίπου το 65% των συνολικών πωλήσεων) ήταν αυξημένες κατά 145% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Για το –μεταβατικό όπως τονίστηκε– 2010, προτεραιότητα θα δοθεί στη μεταφορά της τεχνογνωσίας και στην ανάπτυξη της παρουσίας της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα στις ΗΠΑ.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες αγορές-στόχους, ο όμιλος θα επιδιώξει την ενίσχυση της παρουσίας του σε αγορές όπως η Γερμανία και η Ισπανία τόσο στα υφιστάμενα ημιεπιλεκτικά κανάλια διανομής όσο και με την τοποθέτηση της μάρκας Κορρές στο κανάλι διάθεσης μέσω φαρμακείων και επιλεκτικών σημείων που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων. Ήδη το 2009 στη Γερμανία, η εταιρεία μέσω της θυγατρικής «District Two» διπλασίασε την παρουσία της σε φαρμακεία της χώρας.
Στην ελληνική αγορά, οι επιτελείς του ομίλου τόνισαν πως η ανάπτυξη θα είναι οργανική και θα προέλθει κυρίως από τις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων και από τη μεγάλη έμφαση που θα δοθεί σε κάποιες νέες σειρές, όπως αυτές για την αντιγήρανση. Στόχος παραμένει η διατήρηση των μεριδίων αγοράς και όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά «η ελαχιστοποίηση του ρίσκου».
Με την ολοκλήρωση της μονάδας εκχύλισης στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα –οι επενδύσεις υποδομής και εξοπλισμό τη τελευταία 5ετία έφθασαν τα 15 εκατ. ευρώ– και την περαιτέρω ενδυνάμωση των συνεργασιών της με τοπικούς παραγωγούς, η Κορρές έχει πλέον τη δυνατότητα να αντικαταστήσει ένα σημαντικό μέρος των πρώτων υλών με αντίστοιχα δικά της από την ελληνική χλωρίδα, προσδίδοντας έτσι στα προϊόντα της μεγαλύτερη αξία. Όπως τόνισαν τα στελέχη της, αξιοποιώντας την ελληνική χλωρίδα και τα ενδημικά φυτά-βότανα που ευδοκιμούν μόνο στην Ελλάδα, θα δημιουργηθεί μια νέα πηγή ανάπτυξης νέων προϊόντων.
Τέλος, σε ότι αφορά τα καταστήματα η ανάπτυξη θα είναι περισσότερο οργανική, με δημιουργία νέων σημείων πώλησης όπου απαιτείται αλλά με κύρια έμφαση σε Γερμανία και Ισπανία, όπως αναφέρθηκε. Σήμερα η Κορρές διαθέτει 4 καταστήματα στην Ελλάδα και 28 στο εξωτερικό.