Dionic: Νέα υπηρεσία από Skroutz A.Ε.
Πέμπτη, 07-Μαϊ-2009 11:53
Τη δημιουργία και διάθεση μιας νέας υπηρεσίας δημιουργίας e-shop ανακοίνωσε η θυγατρική του ομίλου Dionic, Skroutz A.Ε.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τη νέα υπηρεσία Skroutz Store, o καθένας είναι πλέον σε θέση να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, γρήγορα και εύκολα, αποκτώντας έτσι τη δυνατότητα να προσελκύσει αγοραστικό κοινό και να ξεκινήσει άμεσα online πωλήσεις!
Με τη νέα αυτή υπηρεσία ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του προσωπικό e-shop και το μόνο που εναπόκειται στον χρήστη είναι το αντικείμενο των πωλήσεων.
Κατά τα άλλα, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πρακτικά έτοιμο. Με απολύτως φιλικό περιβάλλον διαχείρισης, μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης, ασφαλείς συναλλαγές (κρυπτογράφησης SSL) και χαμηλό κόστος, ένα καινούργιο e-shop μπορεί να αποκτήσει οντότητα μέσα σε 10 λεπτά, μ΄ ένα κλικ στη διεύθυνση http://www.skroutzstore.gr.
Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που καθιστούν μοναδικό το νέο περιβάλλον είναι η απλή και γρήγορη εγγραφή, η εύκολη διαχείριση καταλόγου, η έξυπνη προσθήκη προϊόντων, οι μαζικές μετατροπές χρησιμοποιώντας τα ειδικά "εργαλεία" Skroutz.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Skroutz A.E., είναι μέλος του ομίλου εταιρειών Dionic, έχει ως βασικό αντικείμενο την επέκταση και εξέλιξη των δυνατοτήτων της μηχανής αναζήτησης www.skroutz.gr, αλλά και την εμπορική εκμετάλλευσή της.
Τις δραστηριότητες της εταιρείας συμπληρώνουν η εμπορική εκμετάλλευση του μεγαλύτερου Portal ηλεκτρονικών παιχνιδιών GameOver.gr (http://www.gameover.gr), της πρώτης μηχανής ανεύρεσης και σχολιασμού αθλητικών νέων στην Ελλάδα (Spoogle.gr) http://www.spoogle.gr καθώς και η παροχή υπηρεσιών διαδικτύου. Επιπλέον έχει αναλάβει την εμπορική διαχείριση του μεγαλύτερου και παλαιότερου τεχνολογικού ελληνικού forum Insomnia.gr (http://www.insomnia.gr).
Με τις ενέργειες αυτές, καταλήγει η ανακοίνωση, επιβεβαιώνονται οι στρατηγικές επιλογές της διοίκησης του ομίλου Dionic για την διείσδυση και ενίσχυση σταδιακά σε νέους προσοδοφόρους τομείς δραστηριότητας με στόχο την διαφοροποίηση των επενδύσεων και τη μεγιστοποίηση του καθαρού αποτελέσματος.