Στην αγορά οικιακού εξοπλισμού εισέρχεται η Sprider
Πέμπτη, 09-Απρ-2009 09:40
Στην αγορά οικιακού εξοπλισμού εισέρχεται η Sprider. Πρόκειται για μια νέα δραστηριότητα για την αλυσίδα, η οποία ως Sprider Home ξεκινά από σήμερα πιλοτικά μέσω 15 περίπου καταστημάτων της εταιρείας με προοπτική μέχρι το τέλος του χρόνου το νέο concept να έχει ενταχθεί στο μεγαλύτερο μέρος σύνολο του δικτύου.
Στρατηγικά, όπως εξηγεί η διοίκηση, η κίνηση αυτή εκτός του ότι διευρύνει το προϊοντικό μίγμα της αλυσίδας με μια συμπληρωματική γραμμή πωλήσεων, σηματοδοτεί μια νέα πρόταση σε μια αγορά η οποία θεωρείται ότι διαθέτει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης και διαθέτει χώρο για έναν ακόμη «παίκτη».
Η Sprider θα ακολουθήσει ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με αυτή που έχει υιοθετήσει και στις υπόλοιπες δραστηριότητές της, εστιάζοντας στην ελκυστική τιμή των προϊόντων της με έμφαση στο low end κομμάτι της αγοράς. Η εταιρεία προσφέρει χαμηλής τιμής – υψηλής ποιότητας συνολικές λύσεις ένδυσης για όλη την οικογένεια, στηριζόμενη στην ταυτότητα των προϊόντων της (ίδιος σχεδιασμός και brands), στην έλλειψη ισχυρού επώνυμου ανταγωνισμού «οικονομικής μόδας» και στο ιδιόκτητο κέντρο logistics που επιτρέπει τον απευθείας εφοδιασμό των καταστημάτων της.
Τα Sprider Home θα αποτελούν ξεχωριστό τμήμα σε κάθε κατάστημα της εταιρείας και αρχικά θα εμπλουτιστούν με 700 – 800 κωδικούς, οι οποίοι αναλόγως με την υποδοχή του concept από τους καταναλωτές, θα αυξηθούν σταδιακά.
Η ευρύτερη αγορά του οικιακού εξοπλισμού, το μέγεθος της οποίας πλησιάζει τα 800 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό ενώ λειτουργεί με υψηλό περιθώριο μικτής κερδοφορίας. Έχει προσελκύσει γνωστά επιχειρηματικά ονόματα με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, τις περισσότερες φορές εις βάρος των μικρότερων εταιρειών.
Αύριο, όμως επαναλειτουργούν δύο από τα καταστήματα της Sprider που είχαν καταστραφεί λόγω φωτιάς. Μέσα σε διάστημα μικρότερο των τεσσάρων μηνών το κατάστημα της Ερμού ανοίγει ξανά τις πόρτες του για το κοινό, ενώ έπειτα από σχεδόν ένα μήνα λειτουργεί ξανά και το κατάστημα της Δάφνης. Με την πρόσφατη προσθήκη του καταστήματος στον Ασπρόπυργο, το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί πλέον 103 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Για το 2009 η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία 10 νέων καταστημάτων, μέσα στο πρώτο εξάμηνο, τα περισσότερα από τα οποία θα λειτουργήσουν στην ελληνική αγορά.
Στρατηγικά, όπως εξηγεί η διοίκηση, η κίνηση αυτή εκτός του ότι διευρύνει το προϊοντικό μίγμα της αλυσίδας με μια συμπληρωματική γραμμή πωλήσεων, σηματοδοτεί μια νέα πρόταση σε μια αγορά η οποία θεωρείται ότι διαθέτει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης και διαθέτει χώρο για έναν ακόμη «παίκτη».
Η Sprider θα ακολουθήσει ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με αυτή που έχει υιοθετήσει και στις υπόλοιπες δραστηριότητές της, εστιάζοντας στην ελκυστική τιμή των προϊόντων της με έμφαση στο low end κομμάτι της αγοράς. Η εταιρεία προσφέρει χαμηλής τιμής – υψηλής ποιότητας συνολικές λύσεις ένδυσης για όλη την οικογένεια, στηριζόμενη στην ταυτότητα των προϊόντων της (ίδιος σχεδιασμός και brands), στην έλλειψη ισχυρού επώνυμου ανταγωνισμού «οικονομικής μόδας» και στο ιδιόκτητο κέντρο logistics που επιτρέπει τον απευθείας εφοδιασμό των καταστημάτων της.
Τα Sprider Home θα αποτελούν ξεχωριστό τμήμα σε κάθε κατάστημα της εταιρείας και αρχικά θα εμπλουτιστούν με 700 – 800 κωδικούς, οι οποίοι αναλόγως με την υποδοχή του concept από τους καταναλωτές, θα αυξηθούν σταδιακά.
Η ευρύτερη αγορά του οικιακού εξοπλισμού, το μέγεθος της οποίας πλησιάζει τα 800 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό ενώ λειτουργεί με υψηλό περιθώριο μικτής κερδοφορίας. Έχει προσελκύσει γνωστά επιχειρηματικά ονόματα με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, τις περισσότερες φορές εις βάρος των μικρότερων εταιρειών.
Αύριο, όμως επαναλειτουργούν δύο από τα καταστήματα της Sprider που είχαν καταστραφεί λόγω φωτιάς. Μέσα σε διάστημα μικρότερο των τεσσάρων μηνών το κατάστημα της Ερμού ανοίγει ξανά τις πόρτες του για το κοινό, ενώ έπειτα από σχεδόν ένα μήνα λειτουργεί ξανά και το κατάστημα της Δάφνης. Με την πρόσφατη προσθήκη του καταστήματος στον Ασπρόπυργο, το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί πλέον 103 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Για το 2009 η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία 10 νέων καταστημάτων, μέσα στο πρώτο εξάμηνο, τα περισσότερα από τα οποία θα λειτουργήσουν στην ελληνική αγορά.
Νίκος Χρυσικόπουλος