Εμμένει στο σχεδιασμό της η Κρι-Κρι
Πέμπτη, 02-Απρ-2009 02:09
Του Νίκου Β. Τσίτσα
Παρά τη μείωση της αγοράς γάλακτος στην Ελλάδα -έρευνες της AC Nielsen υπολογίζουν την πτώση μέχρι και 5%- και το ευμετάβλητο χρηματοοικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνει η παγκόσμια οικονομική κρίση η Κρι Κρι παραμένει πιστή στα σχέδια της για ανάπτυξη στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
«Είμαστε μία μικρή εταιρεία από την επαρχία η οποία στοχεύει να αναπτύξει το δίκτυο διανομής των προϊόντων της στο σύνολο της ελληνικής αγοράς αλλά και στις γειτονικές αγορές των Βαλκανίων», δηλώνει στο Capital.gr ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Κοτσαμπάσης. Επισημαίνει δε ότι στους βασικούς στόχους της εταιρείας θα είναι την φετινή χρονιά η ανάπτυξη του δικτύου στη Νότια Ελλάδα και στα νησιά του Αιγαίου αλλά και στις γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας, των Σκοπίων και της Αλβανίας.
Το νέο επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας για την τριετία 2008-2011 είναι συνολικού προϋπολογισμού 11 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 40% αφορά χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά προγράμματα. Με την ολοκλήρωση του, αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα και το δίκτυο πωλήσεων παγωτού της Κρι-Κρι.
«Απέναντι στον ανταγωνισμό αλλά και στην οικονομική κρίση, εμείς έχουμε να επιδείξουμε την ποιότητα των προϊόντων μας και την έμφαση που δίνουμε στην εξυπηρέτηση του πελάτη», σημειώνει ο κ. Κοτσαμπάσης. «Η μείωση της αγοράς γάλακτος από 5-8%, όπως δείχνουν οι έρευνες, αποδεικνύει πως έχει μειωθεί η κατανάλωση βασικών προϊόντων διατροφής όπως είναι το γάλα, εξαιτίας της κρίσης. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε περίσσευμα γάλακτος από την εγχώρια παραγωγή με βάση τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην κατανάλωση των προϊόντων», υπογραμμίζει. Εμμένοντας για την ποιότητα των προϊόντων της Κρι-Κρι ο κ. Κοτσαμπάσης τόνισε: «Εμείς όταν λέμε ότι παράγουμε γιαούρτι Σερρών το εννοούμε. Η πρώτη ύλη, το γάλα, προέρχεται από το νομό Σερρών, ο οποίος είναι ο 2ος στην Ελλάδα σε παραγωγή φρέσκου γάλακτος με 70.000 τόνους ετησίως. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η ποιότητα των προϊόντων, οι υψηλές προδιαγραφές παραγωγής τους και η αξιοπιστία της εταιρείας, θα μας δικαιώσουν σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο για τους καταναλωτές», καταλήγει.
Το 2008 οι πωλήσεις της Κρι-Κρι άγγιξαν τα 38.172 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά +18,9%. Τα EBITDA ανήλθαν σε 5,261 εκατ. ευρώ από 4,323 εκατ. ευρώ το 2007 (άνοδος +21,7%), ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν άνοδο, κατά 12,3%, αγγίζοντας τα 3,502 εκατ. ευρώ. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,570 εκατ. ευρώ, από 2,348 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά +9,5 %. Την περασμένη χρονιά ο Όμιλος πέτυχε αύξηση στον κύκλο εργασιών κατά 17,8%. Η ενίσχυση του ανταγωνισμού, κυρίως στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού, πίεσε χαμηλότερα τις τιμές πώλησης, με αποτέλεσμα τον περιορισμό του περιθωρίου μικτού κέρδους του Ομίλου στο 41,6%, από 43,6% το 2007.
Παρά τη μείωση της αγοράς γάλακτος στην Ελλάδα -έρευνες της AC Nielsen υπολογίζουν την πτώση μέχρι και 5%- και το ευμετάβλητο χρηματοοικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνει η παγκόσμια οικονομική κρίση η Κρι Κρι παραμένει πιστή στα σχέδια της για ανάπτυξη στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
«Είμαστε μία μικρή εταιρεία από την επαρχία η οποία στοχεύει να αναπτύξει το δίκτυο διανομής των προϊόντων της στο σύνολο της ελληνικής αγοράς αλλά και στις γειτονικές αγορές των Βαλκανίων», δηλώνει στο Capital.gr ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Κοτσαμπάσης. Επισημαίνει δε ότι στους βασικούς στόχους της εταιρείας θα είναι την φετινή χρονιά η ανάπτυξη του δικτύου στη Νότια Ελλάδα και στα νησιά του Αιγαίου αλλά και στις γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας, των Σκοπίων και της Αλβανίας.
Το νέο επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας για την τριετία 2008-2011 είναι συνολικού προϋπολογισμού 11 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 40% αφορά χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά προγράμματα. Με την ολοκλήρωση του, αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα και το δίκτυο πωλήσεων παγωτού της Κρι-Κρι.
«Απέναντι στον ανταγωνισμό αλλά και στην οικονομική κρίση, εμείς έχουμε να επιδείξουμε την ποιότητα των προϊόντων μας και την έμφαση που δίνουμε στην εξυπηρέτηση του πελάτη», σημειώνει ο κ. Κοτσαμπάσης. «Η μείωση της αγοράς γάλακτος από 5-8%, όπως δείχνουν οι έρευνες, αποδεικνύει πως έχει μειωθεί η κατανάλωση βασικών προϊόντων διατροφής όπως είναι το γάλα, εξαιτίας της κρίσης. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε περίσσευμα γάλακτος από την εγχώρια παραγωγή με βάση τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην κατανάλωση των προϊόντων», υπογραμμίζει. Εμμένοντας για την ποιότητα των προϊόντων της Κρι-Κρι ο κ. Κοτσαμπάσης τόνισε: «Εμείς όταν λέμε ότι παράγουμε γιαούρτι Σερρών το εννοούμε. Η πρώτη ύλη, το γάλα, προέρχεται από το νομό Σερρών, ο οποίος είναι ο 2ος στην Ελλάδα σε παραγωγή φρέσκου γάλακτος με 70.000 τόνους ετησίως. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η ποιότητα των προϊόντων, οι υψηλές προδιαγραφές παραγωγής τους και η αξιοπιστία της εταιρείας, θα μας δικαιώσουν σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο για τους καταναλωτές», καταλήγει.
Το 2008 οι πωλήσεις της Κρι-Κρι άγγιξαν τα 38.172 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά +18,9%. Τα EBITDA ανήλθαν σε 5,261 εκατ. ευρώ από 4,323 εκατ. ευρώ το 2007 (άνοδος +21,7%), ενώ τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν άνοδο, κατά 12,3%, αγγίζοντας τα 3,502 εκατ. ευρώ. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,570 εκατ. ευρώ, από 2,348 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά +9,5 %. Την περασμένη χρονιά ο Όμιλος πέτυχε αύξηση στον κύκλο εργασιών κατά 17,8%. Η ενίσχυση του ανταγωνισμού, κυρίως στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού, πίεσε χαμηλότερα τις τιμές πώλησης, με αποτέλεσμα τον περιορισμό του περιθωρίου μικτού κέρδους του Ομίλου στο 41,6%, από 43,6% το 2007.