Στη Forthnet (Νova) το Champions League
Τρίτη, 10-Μαρ-2009 18:07
Την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του UEFA Champions League για την τριετία 2009-10, 2010-11 και 2011-12 ανακοίνωσε η NetMed Hellas.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία με την UEFA, για την πιο πάνω περίοδο, περιλαμβάνει κάθε Τρίτη και Τετάρτη την απευθείας μετάδοση όλων των αγώνων του θεσμού από την φάση των playoffs, εκτός από τον αγώνα πρώτης επιλογής. Μετά τη λήξη των αγώνων, η προβολή των στιγμιότυπων όλων των αγώνων θα γίνεται μέσα από ειδικές εκπομπές μεταξύ των οποίων και η δημοφιλής αποκλειστική εκπομπή «Λεπτό προς Λεπτό».
Αποκλειστικά 112 αγώνες κάθε περιόδου, συμπεριλαμβανομένων των 16 αγώνων playoffs του Αυγούστου, θα προβάλλονται σε απευθείας μετάδοση από τα κανάλια novasports. Σημειώνεται επίσης, ότι η NetMed Hellas διαθέτει το δικαίωμα προβολής σε μαγνητοσκόπηση και των 146 αγώνων του θεσμού.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίς σήμερα το Capital.gr σε δημοσίευμά του με τίτλο "Κόντρες στα telecoms με φόντο το... Champions League" ανέφερε:
Με τους ειδικούς να προβλέπουν πως την επόμενη πενταετία η συνδρομητική τηλεόραση θα έχει διεισδύσει στο 30% των ελληνικών νοικοκυριών, από μόλις 7% σήμερα, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες που ήδη έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη αγορά κινούνται την περίοδο αυτή με έντονους ρυθμούς προκειμένου να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν πιο πλούσιο και ελκυστικό πακέτο προγραμμάτων, με αιχμή το αθλητικό “μενού”.
Μετά την αδυναμία της On Telecoms να ανταποκριθεί στην αρχική συμφωνία για την απόκτηση μέρους της “πίτας” των αγώνων του Champions League και του UEDA για την τριετία 2009-2012 (δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές), στο παιχνίδι της διεκδίκησης μπήκαν ο ΟΤΕ, η Forthnet και η Hellas on Line (hol) που διεκδικούν για λογαριασμό τους τα τηλεοπτικά δικαιώματα των δυο κορυφαίων διασυλλογικών διοργανώσεων της UEFA.
Σύμφωνα με πληροφορίες, και οι τρεις εταιρείες έχουν υποβάλλει προσφορές στην εταιρεία Team Football Marketing που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων για λογαριασμό της UEFA και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι προτάσεις που υποβλήθησαν υπολείπονται των 21 εκατ. ευρώ (για το σύνολο της τριετίας) που είχε προσφέρει η On Telecoms, ποσό που σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ήταν “υπέρ το δέον υψηλό”.
Το “μπουκέτο” που διεκδικούν οι τρεις εταιρείες αφορά συνολικά 112 αγώνες του Champions League και 180 για το κύπελλο UEFA. Τη μερίδα του λέοντος για την τριετία 2009-2012 έχουν ήδη πάρει η Τηλέτυπος (Mega) και η ΝΕΤ, το εναπομένον κομμάτι όμως θεωρείται από τις διοικήσεις των τριών εταιρειών ως ιδιαίτερα σημαντικό είτε για να δώσει ώθηση στα σχέδια τους στην αγορά του IPTV (ΟΤΕ και hol), είτε για να ενισχύσει σημαντικά το ήδη υπάρχον δυναμικό της πλατφόρμας τους (Forthnet).
Στα γραφεία της οδού Ατθιδών όπου στεγάζεται η Forthnet δεν κρύβουν το ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον τους για την απόκτηση των δικαιωμάτων του Champions League, αφού σε περίπτωση που τελικώς καταφέρουν να επικρατήσουν των άλλων δύο ανταγωνιστών τους, όπως ήδη ακούγεται στην αγορά, θα ενδυναμωθεί περαιτέρω το περιεχόμενο της Nova που εδώ και περίπου ένα εξάμηνο βρίσκεται και τυπικά στον έλεγχο της κρητικής εταιρείας. Η Forthnet έχει ήδη αποκτήσει τα δικαιώματα 14 ομάδων της ελληνικής Σούπερ Λίγκας και την προβολή πέντε ή έξι αγώνων κάθε Σαββατοκύριακο για την προσεχή τριετία.
«Μπάσιμο» από ΟΤΕ - hol
Στελέχη τηλεπικοινωνιακών εταιρειών θεωρούν πως το ΙPTV (αρκτικόλεξο για το Internet Protocol TV) θα δημιουργήσει μια νέα αγορά στα telecoms. Οι συνδρομητές αξιοποιώντας την τεχνολογία θα μπορούν μέσω του διαδικτύου (αναλόγως βέβαια της ποιότητας της σύνδεσης) να έχουν πρόσβαση μεταξύ άλλων σε ταινίες (video on demand) ή τηλεοπτικές εκπομπές ανά πάσα στιγμή.
Η είσοδος του ΟΤΕ στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι ενδεικτική των μελλοντικών εξελίξεων που δρομολογούνται στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά. Με τις τεχνολογίες να βρίσκονται σε διαδικασία σύγκλισης, ο ΟΤΕ έχει ξεκινήσει την εμπορική διάθεση του conn-x TV σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και Λάρισα και σταδιακά μέσα στο 2009, θα διατεθεί σε όλες τις πρωτεύουσες νομών. Στο πρόγραμμα του conn-x TV περιλαμβάνονται ήδη περισσότερα από 30 τηλεοπτικά κανάλια (ελεύθερα ελληνικά αναλογικά και ψηφιακά κανάλια), με στόχο τα 50 μέχρι τα τέλη του έτους., ενώ ενεργή παραμένει η συμφωνία του ΟΤΕ με την On Demand Group, θυγατρική της SeaChange International, για την πρόσβαση σε περιεχόμενο.
Στον «αέρα» βγήκε και η “hol-tv”, η ψηφιακή τηλεόραση της Hellas on line. Πρόθεση της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας είναι να εκμεταλλευτεί τα οφέλη που προσφέρει το ιδιόκτητό δίκτυό της και να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι των εναλλακτικών ανταγωνιστών της προσφέροντας μεταξύ άλλων πρόσβαση σε 38 κανάλια αλλά και σε κινηματογραφικές ταινίες.
Μετά την αδυναμία της On Telecoms να ανταποκριθεί στην αρχική συμφωνία για την απόκτηση μέρους της “πίτας” των αγώνων του Champions League και του UEDA για την τριετία 2009-2012 (δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές), στο παιχνίδι της διεκδίκησης μπήκαν ο ΟΤΕ, η Forthnet και η Hellas on Line (hol) που διεκδικούν για λογαριασμό τους τα τηλεοπτικά δικαιώματα των δυο κορυφαίων διασυλλογικών διοργανώσεων της UEFA.
Σύμφωνα με πληροφορίες, και οι τρεις εταιρείες έχουν υποβάλλει προσφορές στην εταιρεία Team Football Marketing που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων για λογαριασμό της UEFA και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι προτάσεις που υποβλήθησαν υπολείπονται των 21 εκατ. ευρώ (για το σύνολο της τριετίας) που είχε προσφέρει η On Telecoms, ποσό που σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ήταν “υπέρ το δέον υψηλό”.
Το “μπουκέτο” που διεκδικούν οι τρεις εταιρείες αφορά συνολικά 112 αγώνες του Champions League και 180 για το κύπελλο UEFA. Τη μερίδα του λέοντος για την τριετία 2009-2012 έχουν ήδη πάρει η Τηλέτυπος (Mega) και η ΝΕΤ, το εναπομένον κομμάτι όμως θεωρείται από τις διοικήσεις των τριών εταιρειών ως ιδιαίτερα σημαντικό είτε για να δώσει ώθηση στα σχέδια τους στην αγορά του IPTV (ΟΤΕ και hol), είτε για να ενισχύσει σημαντικά το ήδη υπάρχον δυναμικό της πλατφόρμας τους (Forthnet).
Στα γραφεία της οδού Ατθιδών όπου στεγάζεται η Forthnet δεν κρύβουν το ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον τους για την απόκτηση των δικαιωμάτων του Champions League, αφού σε περίπτωση που τελικώς καταφέρουν να επικρατήσουν των άλλων δύο ανταγωνιστών τους, όπως ήδη ακούγεται στην αγορά, θα ενδυναμωθεί περαιτέρω το περιεχόμενο της Nova που εδώ και περίπου ένα εξάμηνο βρίσκεται και τυπικά στον έλεγχο της κρητικής εταιρείας. Η Forthnet έχει ήδη αποκτήσει τα δικαιώματα 14 ομάδων της ελληνικής Σούπερ Λίγκας και την προβολή πέντε ή έξι αγώνων κάθε Σαββατοκύριακο για την προσεχή τριετία.
«Μπάσιμο» από ΟΤΕ - hol
Στελέχη τηλεπικοινωνιακών εταιρειών θεωρούν πως το ΙPTV (αρκτικόλεξο για το Internet Protocol TV) θα δημιουργήσει μια νέα αγορά στα telecoms. Οι συνδρομητές αξιοποιώντας την τεχνολογία θα μπορούν μέσω του διαδικτύου (αναλόγως βέβαια της ποιότητας της σύνδεσης) να έχουν πρόσβαση μεταξύ άλλων σε ταινίες (video on demand) ή τηλεοπτικές εκπομπές ανά πάσα στιγμή.
Η είσοδος του ΟΤΕ στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι ενδεικτική των μελλοντικών εξελίξεων που δρομολογούνται στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά. Με τις τεχνολογίες να βρίσκονται σε διαδικασία σύγκλισης, ο ΟΤΕ έχει ξεκινήσει την εμπορική διάθεση του conn-x TV σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και Λάρισα και σταδιακά μέσα στο 2009, θα διατεθεί σε όλες τις πρωτεύουσες νομών. Στο πρόγραμμα του conn-x TV περιλαμβάνονται ήδη περισσότερα από 30 τηλεοπτικά κανάλια (ελεύθερα ελληνικά αναλογικά και ψηφιακά κανάλια), με στόχο τα 50 μέχρι τα τέλη του έτους., ενώ ενεργή παραμένει η συμφωνία του ΟΤΕ με την On Demand Group, θυγατρική της SeaChange International, για την πρόσβαση σε περιεχόμενο.
Στον «αέρα» βγήκε και η “hol-tv”, η ψηφιακή τηλεόραση της Hellas on line. Πρόθεση της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας είναι να εκμεταλλευτεί τα οφέλη που προσφέρει το ιδιόκτητό δίκτυό της και να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι των εναλλακτικών ανταγωνιστών της προσφέροντας μεταξύ άλλων πρόσβαση σε 38 κανάλια αλλά και σε κινηματογραφικές ταινίες.