ΟΠΑΠ: "Λίφτινγκ" σε παιχνίδια – πρακτορεία
Τρίτη, 19-Αυγ-2008 09:50
"Λίφτινγκ" στα παιχνίδια του Οργανισμού σχεδιάζει η διοίκηση της ΟΠΑΠ. Η αρχή θα γίνει με τα δελτία όλων ανεξαιρέτως των παιχνιδιών, ενώ ειδικά για το "Πάμε Στοίχημα" η διοίκηση ποντάρει πολλά στην ανανέωση του παιχνιδιού μέσω του Flexbet, η επίσημη εισαγωγή του οποίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί τελικώς την ερχόμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο σχεδιασμός των νέων δελτίων που ήδη βρίσκεται σε τελικό στάδιο θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, όπως περισσότερες στήλες ανά δελτίο και τυχαία επιλογή, ενώ προβλέπεται και η διενέργεια πολλαπλών κληρώσεων. Τα νέα δελτία, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αναμένεται να τεθούν σε κυκλοφορία τον επόμενο μήνα, με την ακριβή ημερομηνία να εξαρτάται από τον χρόνο "προσαρμογής" του νέου λογισμικού.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης των παιχνιδιών ο ΟΠΑΠ έχει προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό για την ανάδειξη μέχρι τριών αναδόχων που θα αναλάβουν τη συνολική προμήθεια 1,5 δισ. δελτίων νέας μορφής για όλα τα παιχνίδια του Οργανισμού (ΚΙΝΟ, Τζόκερ, Λόττο, Πρότο, Super 3 Extra 5, ΠΡΟΠΟ και ΠΡΟΠΟΓΚΟΛ). Η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων ορίστηκε για τις 8 Σεπτεμβρίου.
Σε ό,τι αφορά το "Πάμε Στοίχημα" στελέχη του ΟΠΑΠ αναφέρουν πως η εισαγωγή του FlexBet μετατίθεται τελικώς για την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα για τις 26/8 (αντί για σήμερα όπως είχε προγραμματιστεί) ώστε να υπάρξει "καλύτερη προετοιμασία". Προϋπόθεση πάντως αποτελεί η έγκαιρη αποστολή των νέων δελτίων στα πρακτορεία του Οργανισμού.
Με την εισαγωγή του FlexBet, προσθήκη με την οποία οι παίκτες θα μπορούν να συνδυάζουν διαφορετικά γεγονότα (ποδόσφαιρο, φόρμουλα, μπάσκετ κ.ά.) και δυνατότητες στοιχηματισμού, ο Οργανισμός στοχεύει στη βελτίωση των εσόδων από το "Πάμε Στοίχημα" που αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από εταιρείες κυρίως διαδικτυακού αθλητικού στοιχηματισμού, αλλά και στη μείωση του βαθμού εξάρτησης από ποδοσφαιρικά γεγονότα που αποφέρουν το 97% του τζίρου του παιχνιδιού.
Για την φετινή χρονιά πάντως ο τζίρος του παιχνιδιού αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος λόγω του Euro 2008. H Marfin Analysis εκτιμά πως θα προσεγγίσει τα 2,6 δισ. ευρώ, αυξημένος σε ποσοστό 22% έναντι του 2007. Στο πρώτο τρίμηνο του 2008 ο τζίρος του "Πάμε Στοίχημα" ανήλθε στα 577 εκατ. ευρώ (+21,9%).
Τέλος, σε ό,τι αφορά την ανανέωση της εμφάνισης των πρακτορείων του ΟΠΑΠ με στόχο την δημιουργία ενιαίας εταιρικής εικόνας, ένα πρώτο δείγμα γραφής (για τους κύριους εσωτερικούς χώρους) αναμένεται να φανεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στο περίπτερο που θα διαθέτει ο Οργανισμός στην ΔΕΘ.
Νίκος Χρυσικόπουλος
nikos.chrissikopoulos@capital.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες ο σχεδιασμός των νέων δελτίων που ήδη βρίσκεται σε τελικό στάδιο θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, όπως περισσότερες στήλες ανά δελτίο και τυχαία επιλογή, ενώ προβλέπεται και η διενέργεια πολλαπλών κληρώσεων. Τα νέα δελτία, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αναμένεται να τεθούν σε κυκλοφορία τον επόμενο μήνα, με την ακριβή ημερομηνία να εξαρτάται από τον χρόνο "προσαρμογής" του νέου λογισμικού.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης των παιχνιδιών ο ΟΠΑΠ έχει προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό για την ανάδειξη μέχρι τριών αναδόχων που θα αναλάβουν τη συνολική προμήθεια 1,5 δισ. δελτίων νέας μορφής για όλα τα παιχνίδια του Οργανισμού (ΚΙΝΟ, Τζόκερ, Λόττο, Πρότο, Super 3 Extra 5, ΠΡΟΠΟ και ΠΡΟΠΟΓΚΟΛ). Η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων ορίστηκε για τις 8 Σεπτεμβρίου.
Σε ό,τι αφορά το "Πάμε Στοίχημα" στελέχη του ΟΠΑΠ αναφέρουν πως η εισαγωγή του FlexBet μετατίθεται τελικώς για την ερχόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα για τις 26/8 (αντί για σήμερα όπως είχε προγραμματιστεί) ώστε να υπάρξει "καλύτερη προετοιμασία". Προϋπόθεση πάντως αποτελεί η έγκαιρη αποστολή των νέων δελτίων στα πρακτορεία του Οργανισμού.
Με την εισαγωγή του FlexBet, προσθήκη με την οποία οι παίκτες θα μπορούν να συνδυάζουν διαφορετικά γεγονότα (ποδόσφαιρο, φόρμουλα, μπάσκετ κ.ά.) και δυνατότητες στοιχηματισμού, ο Οργανισμός στοχεύει στη βελτίωση των εσόδων από το "Πάμε Στοίχημα" που αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από εταιρείες κυρίως διαδικτυακού αθλητικού στοιχηματισμού, αλλά και στη μείωση του βαθμού εξάρτησης από ποδοσφαιρικά γεγονότα που αποφέρουν το 97% του τζίρου του παιχνιδιού.
Για την φετινή χρονιά πάντως ο τζίρος του παιχνιδιού αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος λόγω του Euro 2008. H Marfin Analysis εκτιμά πως θα προσεγγίσει τα 2,6 δισ. ευρώ, αυξημένος σε ποσοστό 22% έναντι του 2007. Στο πρώτο τρίμηνο του 2008 ο τζίρος του "Πάμε Στοίχημα" ανήλθε στα 577 εκατ. ευρώ (+21,9%).
Τέλος, σε ό,τι αφορά την ανανέωση της εμφάνισης των πρακτορείων του ΟΠΑΠ με στόχο την δημιουργία ενιαίας εταιρικής εικόνας, ένα πρώτο δείγμα γραφής (για τους κύριους εσωτερικούς χώρους) αναμένεται να φανεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στο περίπτερο που θα διαθέτει ο Οργανισμός στην ΔΕΘ.
Νίκος Χρυσικόπουλος
nikos.chrissikopoulos@capital.gr