ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για τη Διεύθυνση Εμπορίας

Τρίτη, 15-Ιουλ-2008 16:10

Σε διευκρινίσεις αναφορικά με τη λειτουργία της Διεύθυνσης Εμπορίας προχώρησε η ΔΕΗ, με αφορμή - όπως επισημαίνει- σχετικές αναφορές Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
 
Ειδικότερα, η ΔΕΗ διευκρινίζει τα εξής: 

"Η λειτουργία της Εμπορίας έχει ως στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών μας, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες κατά τρόπο σύγχρονο και οικονομικό.

Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, και όχι βάσει γενικευμένου σχεδίου, επιλέγουμε να διακόψουμε τη λειτουργία ορισμένων γραφείων της Εμπορίας, αφού προηγουμένως εξασφαλίσουμε νέους εναλλακτικούς και οικονομικότερους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών στα σημεία αυτά γίνεται με τους πλέον σύγχρονους τρόπους που έχουν υιοθετήσει διεθνώς οι μεγάλες ηλεκτρικές εταιρείες και εφαρμόζει σήμερα και η ΔΕΗ.

Κατά αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μας στις περιοχές αυτές μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται για οποιοδήποτε εμπορικό τους θέμα χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από τον τόπο διαμονής τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες μας μπορούν να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους:

• στους ταχυδρομικούς διανομείς σε όλη την επαρχία, 

• στα 1.500 και πλέον γραφεία των ΕΛΤΑ, 

• μέσω πάγιων εντολών (ΑΠΛΟ) σε όλες τις τράπεζες, 

• μέσω των ΑΤΜs των περισσοτέρων τραπεζών,

• στα ταμεία των τραπεζών Αγροτική, Marfin-Εγνατία και Κύπρου,

• μέσω e-banking και phone-banking της τράπεζάς τους,

• σε 1.500 περίπου συνεργαζόμενους εργολάβους είσπραξης (φαρμακεία, ΠΡΟ-ΠΟ, κλπ) και

• σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων Super Market.

Για τα υπόλοιπα εμπορικά τους θέματα οι πελάτες της ΔΕΗ Α.Ε. μπορούν να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά".