ΝΕΛ: Διευκρινίσεις για το πλοίο "Θεόφιλος"
Τρίτη, 01-Ιουλ-2008 18:43
Σε διευκρινίσεις προς το επιβατικό κοινό προέβη με ανακοίνωσή της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται:
"Σε συνέχεια των ενημερώσεων μας, θα θέλαμε να πληροφορήσουμε το επιβατικό κοινό για τις παρακάτω εξελίξεις και ενέργειες μας.
Από την Κυριακή 29/06/2008 η Εταιρεία μας ενημερώνει το επιβατικό κοινό τηλεφωνικά και μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων στο σύστημα κρατήσεων-εκδόσεων εισιτηρίων όλων των συνεργαζόμενων με εμάς πρακτορείων. Συγκεκριμένα ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι έχουν την δυνατότητα να ακυρώσουν τα εισιτήρια και να εισπράξουν τα χρήματα τους ή να τροποποιήσουν τα εισιτήρια ώστε να ταξιδέψουν με άλλο πλοίο της εταιρείας μας ή να πραγματοποιηθεί η μεταφορά τους με πλοίο άλλης εταιρείας.
Επίσης, την Κυριακή 29/06/2008 πραγματοποιήθηκε επιχείρηση μεταφοράς αποσκευών από το Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις Οινούσσες ώστε να μεταφερθούν στο Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της εταιρείας μας όλες οι αποσκευές και τα οχήματα των επιβατών αλλά δεν κατέστει δυνατόν η συνολική μεταφορά λόγω απαγόρευσης από το Λιμεναρχείο της Χίου.
Μεταφέρθηκαν με αυτή την ενέργεια στον Πειραιά μόνο οι χειραποσκευές των επιβατών της οικονομικής θέσης και του καταστρώματος που ευρισκόντουσαν σε κοινόχρηστους χώρους καθώς και μεγάλο μέρος των αποσκευών στις αποθήκες του γκαράζ. Αναμένουμε την ολοκλήρωση της παράδοσης των συγκεκριμένων χειραποσκευών εντός των επόμενων ημερών καθώς έχουμε ενημερώσει όλους τους επιβάτες των παραπάνω θέσεων.
Λόγω του ότι μέχρι στιγμής το Λιμεναρχείο της Χίου δεν εγκρίνει το αίτημα της Εταιρείας μας για μεταφορά οχημάτων ή άλλων αντικειμένων (πχ αποσκευές καμπινών) από το Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, αφού πραγματοποιηθεί η στεγανοποίηση του Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στις Οινούσσες και ολοκληρωθεί η προσέγγιση του πλοίου σε λιμάνι, τότε θα είναι διαθέσιμες όλες οι αποσκευές των καμπίνων, τα οχήματα και τα φορτηγά των κατόχων.
Όλοι οι επιβάτες μας έχουν ενημερωθεί για τα παραπάνω αφενός με τα δελτία τύπου της εταιρείας μας στις εφημερίδες αλλά και μέσω των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων που αντίστοιχα πρόβαλλαν τα δελτία τύπου ενώ παράλληλα από την πρώτη στιγμή λειτουργεί η γραμμή εξυπηρέτησης επιβατών με τηλέφωνο επικοινωνίας 210 41 15 015 σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Τέλος στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας, www.nel.gr μπορείτε να πληροφορηθείτε για όλες τις ανακοινώσεις μας.
Ευχαριστούμε το επιβατικό κοινό για τα θετικά τους σχόλια και την κατανόηση τους".