Γρ. Σαράντης: Εξαγορά της ουγγρικής Trade 90

Τρίτη, 01-Ιουλ-2008 12:52

Στην εξαγορά της ουγγρικής εταιρείας προϊόντων οικιακής χρήσης Trade 90  προχώρησε η Γρ. Σαράντης. Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο όμιλος Σαράντη, στο πλαίσιο περαιτέρω γεωγραφικής επέκτασής του και ενίσχυσης της ηγετικής του θέσης στον τομέα καταναλωτικών προϊόντων στην Αν. Ευρώπη, προέβη σε υπογραφή συμβολαίου για την εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Trade 90, μέσω της θυγατρικής εταιρείας Sarantis Cyprus Ltd. 

Όπως αναφέρεται, η εξαγορά αυτή τελεί μονομερώς για τον Όμιλο υπό την αίρεση των ευρημάτων του νομικού και οικονομικού ελέγχου, που θα πραγματοποιηθεί στην εταιρεία μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2008. 

Σημειώνεται πως η εταιρεία Trade 90 δραστηριοποιείται από το 1991 στον χώρο των προϊόντων οικιακής χρήσης και ειδικότερα στην παραγωγή και διανομή προϊόντων συσκευασίας τροφίμων. Αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους προμηθευτές της ουγγρικής αγοράς έχοντας μακροχρόνιες συμφωνίες με τους βασικούς μεγάλους λιανέμπορους, ενώ διατηρεί ισχυρό δίκτυο διανομής καλύπτοντας ολόκληρη την αγορά. Εξάλλου, σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα προϊόντα συσκευασίας της Trade 90 έχουν καλή τοποθέτηση στην αγορά και διαθέτουν την 2η θέση σε μερίδια αγοράς. 

Η εταιρεία Trade 90, απασχολεί περίπου 35 άτομα σε προσωπικό, η πλειοψηφία των οποίων ανήκει στο τμήμα Πωλήσεων και Marketing, και διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα στις χώρες Σλοβακία, Τσεχία, Ρουμανία και Αυστρία. 

Η εν λόγω εξαγορά θα γίνει με αυτοχρηματοδότηση, κάνοντας χρήση των ιδίων διαθεσίμων πόρων του Ομίλου, το τίμημα της οποίας ανέρχεται σε 2,74 εκατ. ευρώ. 

Σύμφωνα με την ίδια πάντα ανακοίνωση η εταιρεία, η οποία σημειωτέον δεν έχει δανεισμό, αναμένεται το 2008 να καταγράψει πωλήσεις, EBITDA και ΕΒΙΤ ύψους περίπου 6,5 εκατ. ευρώ, 0,5 εκατ. ευρώ και 0,45 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. 

Επίσης, τονίζεται πως μέσω της εν λόγω εξαγοράς ο Όμιλος Σαράντη αποκτά μια εταιρεία με ομοιογενές και συμπληρωματικό αντικείμενο εργασιών, γεγονός που επιτρέπει την επίτευξη σημαντικών συνεργιών, δεδομένου ότι η κατηγορία των προϊόντων συσκευασίας τροφίμων ( aluminum foil, cling film, garbage bags κ.λ.π.) αποτελεί μία από τις δυναμικότερες υποκατηγορίες προϊόντων του Ομίλου με ετήσιες πωλήσεις άνω των 65 εκ. ευρώ. Ταυτόχρονα, μετατρέπει σε κερδοφόρα την θυγατρική του εταιρεία στην Ουγγαρία αποκτώντας κρίσιμη μάζα πωλήσεων και ενδυναμώνοντας την παρουσία του στην αγορά, μέσω της μακροχρόνιας και δυναμικής παρουσίας που διαθέτει η Trade 90.