Yalco: Αύξηση 16,31% στις πωλήσεις το α΄ τρίμηνο

Τρίτη, 27-Μαϊ-2008 16:47

Αύξηση 16,31% παρουσίασαν οι πωλήσεις του ομίλου Fourlis στο πρώτο τρίμηνο του 2008, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2007, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Οι πωλήσεις της εταιρείας αντίστοιχα αυξήθηκαν κατά 1,35%, παρά τις αρνητικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην αγορά εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων, στα λιμάνια που εκτός των άλλων επιβάρυναν σημαντικά το κόστος αποθήκευσης και μεταφορικών. Την ίδια θετική εξέλιξη είχε και η μικτή κερδοφορία ομίλου και εταιρείας, παρουσιάζοντας θετική μεταβολή κατά 19,16% και 6,6% αντίστοιχα σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2007. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, δεν παρουσίασαν την ίδια θετική εξέλιξη οι λειτουργικές δαπάνες και τα χρηματοοικονομικά έξοδα τα οποία αυξήθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό από τα προαναφερθέντα μεγέθη, με αποτέλεσμα στο 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ο όμιλος να παρουσιάσει αρνητικά αποτελέσματα μετά από φόρους 222 χιλιάδων ευρώ, η δε εταιρεία κέρδη 128 χιλιάδων ευρώ. Η πορεία αυτή θα ανατραπεί κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρήσης, αφού λειτουργικές δαπάνες και δαπάνες αποτίμησης χρηματοοικονομικών προϊόντων ύψους 371 χιλιάδων ευρώ που επιβάρυναν τη περίοδο του 1ου τριμήνου θα κατανεμηθούν και στους επόμενους μήνες της χρήσης, με βάση τα σημερινά δεδομένα εξαλείφοντας τις λογιστικοποιηθείσες ζημιές του ομίλου κατά το 1ο τρίμηνο. 

Όσον αφορά τις γενικότερες εξελίξεις του ομίλου και όπως με προγενέστερες ανακοινώσεις είχαμε γνωστοποιήσει, η YALCO ROMANIA επεκτείνει σημαντικά την παρουσία της στην αγορά της Ρουμανίας η δε YALCO HUNGARY μετά και την εγκατάσταση νέας Γενικής Δ/νσης, παρουσιάζει σημαντική ανάκαμψη των πωλήσεων. Την ίδια εξέλιξη ακολουθεί και η OMNISHOP με τη νέα συνεργασία της HABITAT. 

Η ανακοίνωση καταλήγει υπογραμμίζοντας ότι με ικανοποιητικό ρυθμό εξελίσσεται και η κατασκευή του σύγχρονου κέντρου αποθήκευσης και διανομών στα Οινόφυτα Βοιωτίας, η ολοκλήρωση και λειτουργία του οποίου τοποθετείται στο 4ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εξέλιξη που θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών (customer service) και θα συμβάλει στην επίτευξη οικονομιών κλίμακας περιορίζοντας το κόστος διακίνησης, μεταφορών και γενικότερα τα έξοδα λειτουργίας.