Alumil: Το 70% των πωλήσεων στο εξωτερικό το 2009
Δευτέρα, 14-Απρ-2008 09:34
Του Θανάση Παπαδή
Στις χώρες του Κόλπου, στις Παρευξείνιες χώρες και τη Ρωσία θα δοθεί το βάρος για την ανάπτυξη της Alumil την περίοδο 2008 – 2010, ενώ παράλληλα μοχλός ανάπτυξης θα είναι τα προϊόντα high end.
Βασική επιδίωξη της επιχείρησης είναι το 2009 οι πωλήσεις στο εξωτερικό να αντιπροσωπεύουν το 70% του συνολικού τζίρου. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου, στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 62% των συνολικών πωλήσεων, ενώ για την τρέχουσα χρονική περίοδο εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στο 67%. Οι συνολικές πωλήσεις θα σημειώσουν άνοδο κατά 10% περίπου και θα ανέλθουν στα 315 εκat. ευρώ, έναντι 287 εκat. ευρώ πέρυσι.
Η Alumil έχει παρουσιάσει συνεχή άνοδο πωλήσεων για 79 συνεχή 3μηνα από το Μάιο του 1988 μέχρι και το τελευταίο 3μηνο του 2007, ενώ θετικές, όπως προαναφέρθηκε θα είναι και η πορεία το τρέχον έτος.
Οι πωλήσεις της επιχείρησης διαμορφώνονται ανά περιοχή ως εξής: Στην Ελλάδα πραγματοποιείται το 38,5% των συνολικών πωλήσεων, στα Βαλκάνια το 36,5%, στη Δυτική Ευρώπη το 12%, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη το 9% και στην Κύπρο και τις υπόλοιπες χώρες το 4%.
Ανά κατηγορία οι πωλήσεις διαμορφώνονται ως εξής: Επεξεργασμένο προφίλ είναι το 43%, εμπορικές και βιομηχανικές δραστηριότητες το 30%, ειδικά προφίλ το 19%, λοιπά το 7% και J- Bond το 1%.
Να σημειωθεί ότι το περασμένο έτος η εταιρεία παρουσίασε και αύξηση στον όγκο της παραγωγής αφού έφτασε τα 61.100 τόνους έναντι 54.000 τόνων το 2006. Την 6ετία 2002 – 2007 η συνολική αύξηση της παραγωγής ανήλθε στο 104%.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της επιχείρησης τα επόμενα χρόνια θα μειωθούν σημαντικά οι επενδύσεις οι οποίες και θα κυμαίνονται πλέον στα 10 – 15 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση έναντι 28 εκατ. ευρώ που ήταν ο μέσος όρος επενδύσεων την 6ετία 2002 – 2007. Το γεγονός αυτό αναμένεται να επιδράσει θετικά τόσο στις χρηματοοικονομικές ροές, όσο και στα καθαρά κέρδη της επιχείρησης.
Στις χώρες του Κόλπου, στις Παρευξείνιες χώρες και τη Ρωσία θα δοθεί το βάρος για την ανάπτυξη της Alumil την περίοδο 2008 – 2010, ενώ παράλληλα μοχλός ανάπτυξης θα είναι τα προϊόντα high end.
Βασική επιδίωξη της επιχείρησης είναι το 2009 οι πωλήσεις στο εξωτερικό να αντιπροσωπεύουν το 70% του συνολικού τζίρου. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου, στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 62% των συνολικών πωλήσεων, ενώ για την τρέχουσα χρονική περίοδο εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στο 67%. Οι συνολικές πωλήσεις θα σημειώσουν άνοδο κατά 10% περίπου και θα ανέλθουν στα 315 εκat. ευρώ, έναντι 287 εκat. ευρώ πέρυσι.
Η Alumil έχει παρουσιάσει συνεχή άνοδο πωλήσεων για 79 συνεχή 3μηνα από το Μάιο του 1988 μέχρι και το τελευταίο 3μηνο του 2007, ενώ θετικές, όπως προαναφέρθηκε θα είναι και η πορεία το τρέχον έτος.
Οι πωλήσεις της επιχείρησης διαμορφώνονται ανά περιοχή ως εξής: Στην Ελλάδα πραγματοποιείται το 38,5% των συνολικών πωλήσεων, στα Βαλκάνια το 36,5%, στη Δυτική Ευρώπη το 12%, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη το 9% και στην Κύπρο και τις υπόλοιπες χώρες το 4%.
Ανά κατηγορία οι πωλήσεις διαμορφώνονται ως εξής: Επεξεργασμένο προφίλ είναι το 43%, εμπορικές και βιομηχανικές δραστηριότητες το 30%, ειδικά προφίλ το 19%, λοιπά το 7% και J- Bond το 1%.
Να σημειωθεί ότι το περασμένο έτος η εταιρεία παρουσίασε και αύξηση στον όγκο της παραγωγής αφού έφτασε τα 61.100 τόνους έναντι 54.000 τόνων το 2006. Την 6ετία 2002 – 2007 η συνολική αύξηση της παραγωγής ανήλθε στο 104%.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της επιχείρησης τα επόμενα χρόνια θα μειωθούν σημαντικά οι επενδύσεις οι οποίες και θα κυμαίνονται πλέον στα 10 – 15 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση έναντι 28 εκατ. ευρώ που ήταν ο μέσος όρος επενδύσεων την 6ετία 2002 – 2007. Το γεγονός αυτό αναμένεται να επιδράσει θετικά τόσο στις χρηματοοικονομικές ροές, όσο και στα καθαρά κέρδη της επιχείρησης.