Alumil: Το 70% των πωλήσεων στο εξωτερικό το 2009

Δευτέρα, 14-Απρ-2008 09:34

Του Θανάση Παπαδή

Στις χώρες του Κόλπου, στις Παρευξείνιες χώρες και τη Ρωσία θα δοθεί το βάρος για την ανάπτυξη της Alumil την περίοδο 2008 – 2010, ενώ παράλληλα μοχλός ανάπτυξης θα είναι τα προϊόντα high end. 

Βασική επιδίωξη της επιχείρησης είναι το 2009 οι πωλήσεις στο εξωτερικό να αντιπροσωπεύουν το 70% του συνολικού τζίρου. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου, στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 62% των συνολικών πωλήσεων, ενώ για την τρέχουσα χρονική περίοδο εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στο 67%. Οι συνολικές πωλήσεις θα σημειώσουν άνοδο κατά 10% περίπου και θα ανέλθουν στα 315 εκat. ευρώ, έναντι 287 εκat. ευρώ πέρυσι.

Η Alumil έχει παρουσιάσει συνεχή άνοδο πωλήσεων για 79 συνεχή 3μηνα από το Μάιο του 1988 μέχρι και το τελευταίο 3μηνο του 2007, ενώ θετικές, όπως προαναφέρθηκε θα είναι και η πορεία το τρέχον έτος. 

Οι πωλήσεις της επιχείρησης διαμορφώνονται ανά περιοχή ως εξής: Στην Ελλάδα πραγματοποιείται το 38,5% των συνολικών πωλήσεων, στα Βαλκάνια το 36,5%, στη Δυτική Ευρώπη το 12%, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη το 9% και στην Κύπρο και τις υπόλοιπες χώρες το 4%. 

Ανά κατηγορία οι πωλήσεις διαμορφώνονται ως εξής: Επεξεργασμένο προφίλ είναι το 43%, εμπορικές και βιομηχανικές δραστηριότητες το 30%, ειδικά προφίλ το 19%, λοιπά το 7% και J- Bond το 1%. 

Να σημειωθεί ότι το περασμένο έτος η εταιρεία παρουσίασε και αύξηση στον όγκο της παραγωγής αφού έφτασε τα 61.100 τόνους έναντι 54.000 τόνων το 2006. Την 6ετία 2002 – 2007 η συνολική αύξηση της παραγωγής ανήλθε στο 104%. 

Παράλληλα, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της επιχείρησης τα επόμενα χρόνια θα μειωθούν σημαντικά οι επενδύσεις οι οποίες και θα κυμαίνονται πλέον στα 10 – 15 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση έναντι 28 εκατ. ευρώ που ήταν ο μέσος όρος επενδύσεων την 6ετία 2002 – 2007. Το γεγονός αυτό αναμένεται να επιδράσει θετικά τόσο στις χρηματοοικονομικές ροές, όσο και στα καθαρά κέρδη της επιχείρησης.