Coca-Cola: Διεθνής διάκριση για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας
Πέμπτη, 10-Απρ-2008 18:53
Διεθνές βραβείο απέσπασε η Coca-Cola για την καινοτόμο δράση της στον τομέα της υγείας και, συγκεκριμένα, για την παιδική παχυσαρκία, στο 4ο Παγκόσμιο Συνέδριο Αναψυκτικών «InnoBev», που ολοκληρώθηκε σήμερα στη Μόσχα. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα διακρίθηκε με το «Βραβείο Καινοτομίας» στην κατηγορία «Καλύτερης Νέας Πρωτοβουλίας στον τομέα της Υγείας» ανάμεσα σε εταιρείες του κλάδου μη αλκοολούχων ποτών, παγκοσμίως (Beverage Innovation Awards 2008: “Best New Health Initiative”).
Όπως επισημαίνεται, η Coca-Cola διακρίθηκε για το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ», που στοχεύει στην προαγωγή και διατήρηση της καλής υγείας των παιδιών, μέσω της διατροφικής εκπαίδευσης στα σχολεία όλης της χώρας. Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με επιστήμονες του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, με τo μη κερδοσκοπικό οργανισμό Quality Net Foundation και την εκπαιδευτική κοινότητα.
Βασικό εργαλείο του προγράμματος αποτελεί το μη λογοτυπημένο επιστημονικό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και δασκάλους της Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, ενώ τα μηνύματα για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και σωματικής δραστηριότητας που επικοινωνεί ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες και συνήθειες της ελληνικής οικογένειας. Το επιστημονικά τεκμηριωμένο πρόγραμμα «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ» περιλαμβάνει συνολικά 32 ώρες εκπαίδευσης (θεωρητικής και διαδραστικής) κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ενώ το 2007 συμμετείχαν 25.000 μαθητές, ηλικίας 5-12 ετών, οι γονείς τους, καθώς και 1.250 δάσκαλοι από όλη την Ελλάδα.
Τα ετήσια Beverage Innovation Awards, που διοργανώνονται σε συνεργασία με την Ένωση Βιομηχανιών Μη Αλκοολούχων Ποτών (UNESDA), έχουν αναχθεί πλέον σε θεσμό και αποτελούν την πλέον καταξιωμένη διάκριση στον κλάδο αυτό. Ο φετινός διαγωνισμός περιελάμβανε 120 συμμετοχές από εταιρείες του κλάδου παγκοσμίως, οι οποίες διαγωνίστηκαν στις εξής κατηγορίες:
Προϊόντα (Καλύτερος νέος χυμός, Καλύτερο νέο λειτουργικό ποτό, Καλύτερο νέο ποτό για ενήλικες, Καλύτερο νέο ποτό για παιδιά), Υγεία (Καλύτερη νέα πρωτοβουλία στον τομέα της υγείας), Συστατικά (Πιο καινοτόμος προσέγγιση στον τομέα των συστατικών), Συσκευασία (Πιο καινοτόμος προσέγγιση στον τομέα της συσκευασίας), Αειφορία (Καλύτερη πρωτοβουλία στον τομέα της αειφορίας), Καλύτερη Πρώτη Εμφάνιση (Καλύτερο νέο brand – καλύτερη νέα επιχειρηματική κίνηση), Marketing (Καλύτερη καμπάνια marketing).
Οι κατηγορίες των Βραβείων επικεντρώνονται σε παραδοσιακούς αλλά και νέους τομείς του κλάδου μη αλκοολούχων ποτών. Ο στόχος είναι, οι διακρίσεις που απονέμονται σε ετήσια βάση να αντικατοπτρίζουν το αυξανόμενο ενδιαφέρον και τη δράση της βιομηχανίας σε θέματα ηθικής, περιβάλλοντος και ανάπτυξης.
Η διευθύντρια Εταιρικής Ταυτότητας, Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων της Coca-Coca Hellas, Αναστασία Σιδέρη, δήλωσε σχετικά: "Η σημερινή διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Συστήματος της Coca-Cola να αποτελέσει μέρος της λύσης του εθνικού προβλήματος της παιδικής παχυσαρκίας. Η συνεργασία μας με το Υπουργείο Υγείας αναδεικνύει για μια ακόμη φορά τη σημασία και την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας".
Το «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ», μέρος του προγράμματος «Άλλαξε Στάση Μπες στη Δράση», εντάσσεται στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας που έχει αναπτύξει το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα με το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Όπως επισημαίνεται, η Coca-Cola διακρίθηκε για το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ», που στοχεύει στην προαγωγή και διατήρηση της καλής υγείας των παιδιών, μέσω της διατροφικής εκπαίδευσης στα σχολεία όλης της χώρας. Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με επιστήμονες του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, με τo μη κερδοσκοπικό οργανισμό Quality Net Foundation και την εκπαιδευτική κοινότητα.
Βασικό εργαλείο του προγράμματος αποτελεί το μη λογοτυπημένο επιστημονικό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές και δασκάλους της Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, ενώ τα μηνύματα για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και σωματικής δραστηριότητας που επικοινωνεί ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες και συνήθειες της ελληνικής οικογένειας. Το επιστημονικά τεκμηριωμένο πρόγραμμα «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ» περιλαμβάνει συνολικά 32 ώρες εκπαίδευσης (θεωρητικής και διαδραστικής) κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ενώ το 2007 συμμετείχαν 25.000 μαθητές, ηλικίας 5-12 ετών, οι γονείς τους, καθώς και 1.250 δάσκαλοι από όλη την Ελλάδα.
Τα ετήσια Beverage Innovation Awards, που διοργανώνονται σε συνεργασία με την Ένωση Βιομηχανιών Μη Αλκοολούχων Ποτών (UNESDA), έχουν αναχθεί πλέον σε θεσμό και αποτελούν την πλέον καταξιωμένη διάκριση στον κλάδο αυτό. Ο φετινός διαγωνισμός περιελάμβανε 120 συμμετοχές από εταιρείες του κλάδου παγκοσμίως, οι οποίες διαγωνίστηκαν στις εξής κατηγορίες:
Προϊόντα (Καλύτερος νέος χυμός, Καλύτερο νέο λειτουργικό ποτό, Καλύτερο νέο ποτό για ενήλικες, Καλύτερο νέο ποτό για παιδιά), Υγεία (Καλύτερη νέα πρωτοβουλία στον τομέα της υγείας), Συστατικά (Πιο καινοτόμος προσέγγιση στον τομέα των συστατικών), Συσκευασία (Πιο καινοτόμος προσέγγιση στον τομέα της συσκευασίας), Αειφορία (Καλύτερη πρωτοβουλία στον τομέα της αειφορίας), Καλύτερη Πρώτη Εμφάνιση (Καλύτερο νέο brand – καλύτερη νέα επιχειρηματική κίνηση), Marketing (Καλύτερη καμπάνια marketing).
Οι κατηγορίες των Βραβείων επικεντρώνονται σε παραδοσιακούς αλλά και νέους τομείς του κλάδου μη αλκοολούχων ποτών. Ο στόχος είναι, οι διακρίσεις που απονέμονται σε ετήσια βάση να αντικατοπτρίζουν το αυξανόμενο ενδιαφέρον και τη δράση της βιομηχανίας σε θέματα ηθικής, περιβάλλοντος και ανάπτυξης.
Η διευθύντρια Εταιρικής Ταυτότητας, Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων της Coca-Coca Hellas, Αναστασία Σιδέρη, δήλωσε σχετικά: "Η σημερινή διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Συστήματος της Coca-Cola να αποτελέσει μέρος της λύσης του εθνικού προβλήματος της παιδικής παχυσαρκίας. Η συνεργασία μας με το Υπουργείο Υγείας αναδεικνύει για μια ακόμη φορά τη σημασία και την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας".
Το «ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ», μέρος του προγράμματος «Άλλαξε Στάση Μπες στη Δράση», εντάσσεται στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας που έχει αναπτύξει το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα με το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.