Το ΤΤ μετονομάζεται σε Hellenic Post Bank - η νέα εταιρική ταυτότητα

Τετάρτη, 12-Μαρ-2008 17:08

Τη νέα του εταιρική ταυτότητα παρουσίασε σήμερα το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, το οποίο μετονομάζεται σε “Hellenic Post Bank”, διατηρώντας παράλληλα και τον ελληνικό του τίτλο.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΤΤ κ Άγγελος Φιλιππίδης, στόχος των ανθρώπων του ΤΤ είναι η προώθηση των προϊόντων του εκμεταλλευόμενοι το δίκτυο των ΕΛΤΑ, καθώς η στρατηγική συμμαχία μεταξύ τους παρατάθηκε μέχρι το 2021. Για το λόγο αυτό μέχρι το τέλος του 2009 θα έχουν δημιουργηθεί 200-300 shop-in-shop μέσα στα ΕΛΤΑ, τα οποία θα διαθέτουν και εκπαιδευμένο προσωπικό προκειμένου να προωθείται πλήρης γκάμα τραπεζικών προϊόντων.

Αναφορικά με την επιτοκιακή πολιτική ο κ. Φιλιππίδης είπε πως το ΤΤ θα εξακολουθήσει να παρέχει φθηνά δάνεια και υψηλά επιτόκια καταθέσεων, με νέο του σύνθημα το “απλά και ειλικρινά”.

“Η μετοχή του ΤΤ είναι σήμερα φθηνή” δήλωσε ο κ. Φιλιππίδης “και αυτό θα αποδειχθεί σύντομα, όταν η αγορά εκτιμήσει την αναδιοργάνωση στην οποία προβαίνει το ΤΤ.

Για τα κέρδη ο κ. Φιλιππίδης είπε ότι στόχος είναι “να δημιουργήσουμε κέρδη από συνεχιζόμενες εργασίες”, δηλαδή λειτουργικά κέρδη. “Παρά το γεγονός ότι το 2007 θα έχουμε μείωση λόγω τοποθετήσεων σε εναλλακτικά προϊόντα, παραμένουμε μία ισχυρή τράπεζα με σημαντικά κέρδη και το 2008 θα πάμε ακόμα καλύτερα”.

Τα αποτελέσματα του ΤΤ θα ανακοινωθούν στις 31/03/2008, επισήμανε και, επανέλαβε ότι το ΤΤ διαθέτει 2,8 εκατ ενεργούς λογαριασμούς, 1,5 εκατ. πελάτες, ενώ δεν απέκλεισε και πιθανή επέκταση εκτός των ελληνικών συνόρων.

Το νέο σήμα του ΤΤ δημιούργησε η εταιρεία Red Design, η οποία είχε σχεδιάσει και το σήμα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.


Έφη Καραγεώργη