Η Goldair Cargo ενδιαφέρεται για το ΣΕΜΠΟ του ΟΛΘ
Τρίτη, 18-Δεκ-2007 18:05
Μακραίνει η λίστα των ενδιαφερόμενων για τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, καθώς μετά τις επανειλημμένες κρούσεις διεθνών "κολοσσών", όπως η Hutchison και η Cosco, στο "παιχνίδι" μπαίνει τώρα και η Goldair Cargo.
Συγκεκριμένα, η εταιρία προτίθεται να συμμετέχει με μειοψηφικό ποσοστό (περίπου 10%), σε κοινοπραξία, που θα διεκδικήσει το έργο επέκτασης/διαχείρισης του ΣΕΜΠΟ, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Καλλίνικος Καλλίνικος, στη διάρκεια γεύματος εργασίας στη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρία βρίσκεται σε σχετικές συζητήσεις με κινεζική αλλά και αμερικανική επιχείρηση, ενώ στο κοινοπρακτικό σχήμα δεν αποκλείεται να συμμετάσχει τελικά και επιχειρηματικός όμιλος, με τον οποίο η Goldair Cargo συνεργάζεται ήδη (στο πλαίσιο της μίας εκ των δύο κοινοπραξιών, που διεκδικούν την κατασκευή/διαχείριση του εμπορευματικού σταθμού Θριασίου).
Ο κ. Καλλίνικος εξέφρασε την πεποίθηση ότι στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) μπορούν να "συνυπάρξουν" δύο operators και σε εκείνον του Πειραιώς (ΟΛΠ) μέχρι τέσσερις, κάτι που θα έκανε τις τιμές και τις υπηρεσίες των δύο λιμανιών καλύτερες, λόγω ανταγωνισμού.
Για το έργο του Θριασίου, η Goldair Cargo συμμετέχει σε κοινοπραξία με τις εταιρίες Ελληνική Τεχνοδομική, ΑΚΤΩΡ, τους ομίλους Συγγελίδη και Θεοχαράκη και τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους. Τα πρώτα αποτελέσματα της αξιολόγησης, αναμένεται να ανακοινωθούν τον Ιανουάριο.
Η εταιρεία, που αναμένεται να κλείσει το 2007 με τζίρο αυξημένο κατά 20%, στα 32 εκατ. ευρώ, και κέρδη 2 εκατ., δεν διερευνά προς το παρόν το ενδεχόμενο εισαγωγής της στο χρηματιστήριο.
Για τον όμιλο, που περλαμβάνει και τη Goldair Handling, προβλέπεται αύξηση τζίρου 10%, στα 120 εκατ. Στόχος του ομίλου είναι να κατακτήσει μεγαλύτερα μερίδια έργου στη διαχείριση εμπορευμάτων σε εσωτερικό και εξωτερικό. Έτσι, τάσσεται υπέρ της συνέχισης λειτουργίας της Ολυμπιακής, αλλά με ίσους όρους με τις υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου.