Γρ. Σαράντης: Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη
Τρίτη, 20-Νοε-2007 17:55
Στο λανσάρισμα του αρώματος Mustang και σε νέες αγορές, στην ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης, στις αγορές της Ουκρανίας, της Ρωσίας και της Τουρκίας, αλλά και στην ανάκαμψη των EBITDA και του αντίστοιχου περιθωρίου, αναφέρθηκε η διοίκηση της Γρ. Σαράντης κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων 9μήνου.
Ειδικότερα, ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου κ. Κωνσταντίνος Ροζακέας, ξεκινώντας την παρουσίαση επεσήμανε ότι συνεχίστηκε στο 9μηνο η ανάπτυξη σε όλους τους τομείς δραστηριότητας και σε όλες τις αγορές που έχει παρουσία ο όμιλος.
Παράλληλα, τόνισε ότι ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση στις νέες αγορές και συγκεκριμένα σε Τουρκία, Ρωσία και Ουκρανία, ενώ εξήγησε πως η μείωση του περιθωρίου EBITDA οφείλεται στα κόστη που σχετίζονται με την εν λόγω αναδιάρθρωση. Ερωτηθείς για την πορεία των EBITDA ο κ. Ροζακέας εμφανίστηκε αισιόδοξος τονίζοντας πως αναμένεται ανάκαμψη από το δ’ τρίμηνο του έτους και μετά, ενώ συμπλήρωσε πως την ίδια στιγμή προβλέπεται και ανάκαμψη του αντίστοιχου περιθωρίου κέρδους.
Μεταξύ άλλων επισημάνθηκε πως εξαιρουμένων των εκτάκτων (την πώληση της συμμετοχής στην Multirama και την αποχώρηση από τον κλάδο των κατοικιδίων) τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας παρουσιάζουν αύξηση 22,7% σε σχέση με την αύξηση του 4,45% που ανακοινώθηκε.
Τέλος, αναφερόμενος στη συνεργασία του ομίλου με τον όμιλο της Estee Lauder για το ανδρικό άρωμα Mustang ο οικονομικός διευθυντής της Σαράντης ανέφερε πως το πιλοτικό λανσάρισμα (αφορούσε την πώληση 1 εκατ. τεμαχίων) χαρακτηρίστηκε από μεγάλη επιτυχία. Σε αυτό το πλαίσιο σημείωσε πως η Estee Lauder αποφάσισε να προωθήσει το άρωμα και σε νέες αγορές. Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο κ. Ροζακέας το πρόγραμμα προβλέπει τα εξής: λανσάρισμα τον Ιανουάριο σε Βραζιλία, Χιλή και Καραϊβική, την Άνοιξη στο Μεξικό, το Μάιο στην Αυστραλία, τον Ιούλιο στον Καναδά και τον Αύγουστο στο Πουέρτο Ρίκο.