ΑΒ Βασιλόπουλος: H ανάπτυξη του franchise έως το 2028

Πέμπτη, 13-Νοε-2025 11:54

ΑΒ Βασιλόπουλος: H ανάπτυξη του franchise έως το 2028

Η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου franchise: αξιοποίηση διαφορετικών μοντέλων καταστήματος που "κουμπώνουν" στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και ενίσχυση της παρουσίας της πέρα από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Το 2024, το συνολικό δίκτυο ανήλθε στα 624 καταστήματα, με 331 από αυτά να είναι σημεία σε καθεστώς δικαιόχρησης (franchise). Η χρονιά έκλεισε με 82 νέα franchise (50 εξ ολοκλήρου νέα και 32 από μετατροπή), επιβεβαιώνοντας ότι το μοντέλο franchise λειτουργεί ως επιταχυντής ανάπτυξης.

Το 2025, το δίκτυο ενισχύεται περαιτέρω με 652 καταστήματα συνολικά, εκ των οποίων 384 franchise και 254 εταιρικά. Η αρχιτεκτονική ανάπτυξης βασίζεται σε δύο αποδεδειγμένα λειτουργικά σχήματα. Τα AB Shop & Go είναι μικρά καταστήματα που εξυπηρετούν γειτονιές υψηλής πυκνότητας με ταχύτητα και ευκολία, ενώ τα ΑΒ Συνεργάτης είναι μεγαλύτερα καταστήματα που καλύπτουν τις ανάγκες μικρών ή μεγαλύτερων πόλεων, νησιών και τουριστικών περιοχών, όπου η εγγύτητα και η ευελιξία κάνουν τη διαφορά. Έτσι, η εταιρεία μπορεί να καλύπτει διαφορετικά προφίλ ζήτησης χωρίς να θυσιάζει τη συνέπεια σε ποιότητα και προσιτές τιμές.

Ο στρατηγικός ορίζοντας της εταιρείας ως το 2028 προβλέπει περίπου 900 καταστήματα, εκ των οποίων τα 700 μέσω συνεργατών. Η επιλογή αυτή ενισχύει την ανθεκτικότητα του δικτύου με περισσότερα τοπικά σημεία, καλύτερη κάλυψη της χώρας, καθώς και υψηλότερη προσαρμοστικότητα σε εποχικές διακυμάνσεις. Οι περιοχές που αναζητά η εταιρεία είναι κυρίως σε τουριστικά σημεία, αλλά και τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στη βιωσιμότητα του μοντέλου, με αναβαθμίσεις, ανακαινίσεις και σαφείς διαδικασίες μετάβασης, όταν ένα εταιρικό σημείο περνά σε καθεστώς franchise. Στόχος είναι κάθε νέα ένταξη να βασίζεται σε έτοιμες υποδομές λειτουργίας, με σαφή πρότυπα.

Για τον επιχειρηματία, δημιουργείται μια επενδυτική ευκαιρία με στρατηγικό βάθος και μειωμένο ρίσκο εκκίνησης. Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει κρίσιμες ενέργειες για τη λειτουργία του καταστήματος (εντοπισμός/μίσθωση χώρου, σχεδιασμός και εξοπλισμός καταστήματος, προμήθειες), διασφαλίζοντας ομαλή εκκίνηση και προγραμματισμό μέσω δεκαετούς σύμβασης με δυνατότητα ανανέωσης, ενώ παράλληλα, η ύπαρξη δύο μοντέλων επιτρέπει επιλογή σημείου με βάση πραγματικά δεδομένα ζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, ο συνεργάτης έχει πρόσβαση σε συνεχή εκπαίδευση, διαδικασίες και εργαλεία εμπορικής διαχείρισης από την πρώτη ημέρα.

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος το μοντέλο franchise αποτελεί ένα από τα στρατηγικά οχήματά της με μακροχρόνια προοπτική. Γι’ αυτό στο σχεδιασμό της και στη συνεργασία με τους franchisees υπάρχει ένα διαμορφωμένο πλάνο ανάπτυξης και εργασίας με καθορισμένους δείκτες απόδοσης (KPIs) που κατευθύνουν την καθημερινή λειτουργία και τη συνεχή υποστήριξη. Έτσι, οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων επικεντρώνονται στην καθημερινή εξυπηρέτηση και τις ανάγκες του πελάτη. 

Η ανάπτυξη του franchise στην ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζεται σε σχέδιο με μετρήσιμα αποτελέσματα, ώριμο μηχανισμό ένταξης νέων σημείων και ένα δίκτυο που διευρύνεται σταθερά και με συνέπεια και πάντα σε συνεργασία με τους συνεργάτες franchisees.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πώς μπορείς να γίνεις μέλος της οικογένειας της ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω franchise, κάνε κλικ εδώ.