Printec: Αναβαθμίζει την εμπειρία των ταξιδιωτών μέσω προηγμένων λύσεων στα κύρια αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Τρίτη, 22-Ιουλ-2025 13:08
Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός αποτελεί πλέον καθοριστικό παράγοντα για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, οδηγώντας ολοένα και περισσότερες στην ενσωμάτωση καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων στις λειτουργίες τους. Από τον βιομηχανικό και τον χρηματοοικονομικό τομέα έως το λιανεμπόριο και τις μεταφορές, επιχειρήσεις κάθε κλάδου και μεγέθους υιοθετούν ψηφιακές τεχνολογίες, με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς τους σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον.
Με 37 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, αλλά και με ισχυρή δραστηριοποίηση σε 17 χώρες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Printec έχει εδραιωθεί ως ηγέτιδα στην παροχή τεχνολογιών αυτοματοποίησης συναλλαγών με προηγμένες λύσεις και υπηρεσίες που δημιουργούν αξία στις επιχειρήσεις και προπάντων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κρίσιμους τομείς, όπως είναι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αλλά και η αεροπλοΐα.
Για περισσότερα από δέκα χρόνια, η Printec αποτελεί πολύτιμο συνεργάτη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Printec διασφαλίζει εμπειρία και εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας για κάθε επιβάτη, υποστηρίζοντας κομβικά σημεία και διαδικασίες του αεροδρομίου. Συγκεκριμένα, βρίσκεται πίσω από τον έλεγχο εισιτηρίων με ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης και συντήρησης εξοπλισμού (Common Use Terminal Equipment), τα αυτοματοποιημένα σημεία έκδοσης καρτών επιβίβασης (Common Use Self-Service Equipment), τα αυτοματοποιημένα συστήματα παράδοσης αποσκευών (Self Bag Drop-Off), καθώς και τις πύλες επιβίβασης, διασφαλίζοντας μια άνετη και χωρίς απρόοπτα εμπειρία και πτήση για κάθε επιβάτη ξεχωριστά.
Παράλληλα, η Printec συμβάλλει στη λειτουργική ασφάλεια καθώς και την αδιάλειπτη και αποτελεσματική υποστήριξη των συστημάτων και υποδομών IT στον ΔΑΑ με εξειδικευμένες ομάδες εξυπηρέτησης, που προσφέρουν ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση και υπηρεσίες συντήρησης σε Συστήματα Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής σε 24ωρη βάση.
Αντίστοιχες υπηρεσίες προσφέρονται πλέον και στον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου "Ν. Καζαντζάκης", ενισχύοντας περαιτέρω τον ρόλο της Printec στη στήριξη υποδομών σε βασικούς κόμβους μεταφορών στη χώρα.
Η Γεωργία Μπότσικα, Cluster General Manager της Printec για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά: "Η μακροχρόνια παρουσία της Printec στα αεροδρόμια της Ελλάδας και της Κύπρου επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να ενισχύουμε κρίσιμες υποδομές με καινοτόμες λύσεις. Πέραν της λειτουργικής υποστήριξης, επενδύουμε συστηματικά στη βελτίωση της εμπειρίας του επιβάτη, προσφέροντας τεχνολογίες που καθιστούν τις διαδικασίες πιο εύκολες, πιο ασφαλείς και πιο αποδοτικές, χτίζοντας ένα τεχνολογικά ώριμο περιβάλλον στις μεταφορές".
Στην Κύπρο, η Printec έχει εγκαταστήσει προηγμένη τεχνολογία διαχείρισης συναλλαγών σε μετρητά (back-office) στις εγκαταστάσεις της Cyprus Duty Free στον Διεθνή Αερολιμένα Λάρνακας. Η λύση αυτή έχει οδηγήσει στην πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη, όπως είναι η ενίσχυση της ασφάλειας και η βελτίωση της αποδοτικότητας.
Πρόσφατα, η συνεργασία με τα αεροδρόμια της Κύπρου επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας του επιβάτη, αξιοποιώντας καινοτόμες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες. Ειδικότερα, τον Μάιο του 2025 η Printec ολοκλήρωσε με επιτυχία την εγκατάσταση τεσσάρων smart lockers στον χώρο των αφίξεων και αναχωρήσεων στα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Πάφου, στο πλαίσιο υποστήριξης των υπηρεσιών "Click and Collect" και "Shop & Collect" της Cyprus Duty Free. Η Printec ανέλαβε την υλοποίηση της νέας γενιάς Cyprus Duty Free Lockers, αντικαθιστώντας υπάρχουσα λύση και διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τις συναλλαγές των επιβατών. Πλέον μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Cyprus Duty Free και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα εύκολα και ανέπαφα από τα ειδικά lockers κατά την άφιξη ή αναχώρησή τους από το αεροδρόμιο.
Τα lockers σχεδιάστηκαν, κατασκευάστηκαν και εγκαταστάθηκαν ώστε να υποστηρίζουν το μοντέλο "Click and Collect" και "Shop & Collect" και προσαρμόστηκαν άρτια τόσο λειτουργικά όσο και αισθητικά στα καταστήματα της Cyprus Duty Free. Το λογισμικό και οι δυνατότητες της λύσης προσαρμόστηκαν πλήρως στις συγκεκριμένες ανάγκες και συστήματα, επιβεβαιώνοντας την πελατοκεντρική προσέγγιση και την ευελιξία της Printec να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη της.
Ο Γιάννης Πέτσας, Finance Manager, Cyprus Airports Duty Free, δήλωσε σχετικά: "Η συνεργασία μας με την Printec βασίζεται στην εμπιστοσύνη, την τεχνογνωσία και τη συνεχή καινοτομία. Οι λύσεις που υλοποιούμε μαζί βελτιώνουν ουσιαστικά τις εσωτερικές μας διαδικασίες και "απογειώνουν” τη συνολική εμπειρία των πελατών μας στα αεροδρόμια, κάτι που αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα".
Η εφαρμογή ευέλικτων και τεχνολογικά προηγμένων λύσεων, καθώς και η ικανότητά της να ανταποκρίνεται ακόμα και στις υψηλές απαιτήσεις κρίσιμων και απαιτητικών περιβαλλόντων, όπως τα αεροδρόμια, αναδεικνύουν τον καίριο ρόλο που διαδραματίζει η Printec στη μετασχηματιστική πορεία των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή. Καθώς οι ανάγκες των επιχειρήσεων εξελίσσονται, εξελίσσεται ταυτόχρονα και η Printec, η οποία δεν παύει να διευρύνει την εξειδίκευσή της και το χαρτοφυλάκιό της, αποτελώντας τον απόλυτο σύμμαχο κορυφαίων παραγόντων της αγοράς στη μάχη τους για τον ψηφιακό μετασχηματισμό.