BEWISE: Τα οφέλη της μεταφοράς τηλεφωνικού κέντρου στο cloud με λύσεις Webex Calling και Contact Center
Τρίτη, 08-Απρ-2025 16:33
Τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι οργανισμοί από τη μεταφορά του τηλεφωνικού τους κέντρου, με ασφάλεια, σε cloud περιβάλλον, βρέθηκαν στο επίκεντρο του event που διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα η BEWISE. Κατά τη διάρκεια του exclusive event με τίτλο "Transform your customer’s experience with BEWISE" υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς ενημερώθηκαν για τις λύσεις Webex Calling και Contact Center, οι οποίες απλοποιούν την επικοινωνία, ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα, και μπορούν να γίνουν ένας πολύτιμος σύμμαχος στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων.
Την… κουρτίνα της εκδήλωσης τράβηξε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της BEWISE, Μενέλαος Μακρυγιάννης, ο οποίος αναφέρθηκε στην πολύ καλή πορεία της εταιρείας και στην εποικοδομητική συνεργασία που έχει αναπτύξει η εταιρεία με την Cisco. Να σημειωθεί ότι η BEWISE διαθέτει μηχανικούς με εξειδίκευσή στις λύσεις ανάπτυξης τηλεφωνικού κέντρου μέσω των τεχνολογιών Cisco και του Webex Contact Center. Οι μηχανικοί διαθέτουν Webex Contact Center Specialization και εκτενή εμπειρία από υλοποιήσεις σε διάφορους οργανισμούς.
Αμέσως μετά τον CEO της BEWISE, τη "σκυτάλη" έλαβε ο Δημήτρης Καράμπελας, Account Executive στο Collaboration, Cisco, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στις λύσεις Webex Calling & Contact Center και πώς αυτές βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών. Ορισμένες από τις λύσεις που προσφέρει το Webex Contact Center είναι μεταξύ άλλων: πολυκαναλικό Contact Center με Live Chat, SMS, Branded Text, Messenger, email, BOT κ.ά., εξατομικευμένες ζωντανές και ιστορικές αναφορές που αυξάνουν την παραγωγικότητα του Call Center, καθώς και λειτουργίες Smart Call Back ώστε καμία κλήση των πελατών να μην μένει αναπάντητη. Επιπλέον, το Webex Contact Center της Cisco εκτελεί εκστρατείες marketing βασισμένες στις ανάγκες των πελατών, αλληλεπιδρά με Τεχνητή Νοημοσύνη, πραγματοποιεί έρευνες πελατών και διαθέτει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να ενσωματωθεί με οποιοδήποτε σύστημα (ERP,CRM).
Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση, από τον Βασίλη Τσούτσα, Senior UC Engineer, BEWISE, ενός πολύ ενδιαφέροντος case study που αφορά στην εγκατάσταση λύσης Webex Calling & Contact Center σε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων λιανικής & χονδρικής, η οποία προσέφερε ενοποιημένη επικοινωνία, ευελιξία, ασφάλεια και αυξημένη απόδοση στους χρήστες.
Σχετικά με το έργο αξίζει να σημειωθεί ότι:
- Eφαρμόστηκε ένα προηγμένο σύστημα δρομολόγησης κλήσεων, το οποίο εξασφάλισε ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και πιο αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις, εξαλείφοντας τον χρόνο αναμονής μέσω της χρήσης της αυτόματης επιστροφής κλήσης (automatic callback).
- Όλες οι κλήσεις καταγράφονται με ασφάλεια μέσω της λειτουργίας καταγραφής του WxCC, διασφαλίζοντας την ποιότητα και τη συμμόρφωση.
- Έγινε ενσωμάτωση του CRM στην οθόνη του Agent δημιουργώντας ένα ταχύτερο και πιο ολοκληρωμένο περιβάλλον εργασίας.
- Όλες οι λειτουργίες είναι εγγενείς (native) και δεν απαιτήθηκε η χρήση λογισμικού τρίτων (3rd party software).
Η μεγαλύτερή ανησυχία του πελάτη που εξαλείφθηκε πλήρως ήταν η δημιουργία ενός φιλικού και ευέλικτου περιβάλλοντος για τους χρήστες του τηλεφωνικού κέντρου. Ιδιαίτερα, η δυνατότητα προσαρμογής των αναφορών και των οπτικοποιήσεων (reporting) επέτρεψε στον οργανισμό να έχει πλήρη εικόνα της απόδοσης του Contact Center και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων. Η ευκολία στην ανάπτυξη πλήρως προσαρμοσμένων αναφορών και οπτικοποιήσεων, επιτρέπει πλέον στους υπεύθυνους να παρακολουθούν την απόδοση των χρηστών και να βελτιώνουν συνεχώς τις διαδικασίες της ομάδας.
Η επιτυχία του έργου βασίστηκε στον προσεκτικό σχεδιασμό και την ακριβή εκτέλεση, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι λύσεις ήταν πλήρως προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη, εξασφαλίζοντας μηδενικό χρόνο διακοπής λειτουργίας.
Με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης 30% "τρέχει" η BEWISE
Η BEWISE αποτελεί Cisco Webex Contact Center Certified Partner. H εταιρεία ιδρύθηκε το 2018 απασχολώντας μόλις τέσσερις υπαλλήλους και καταγράφοντας έναν κύκλο εργασιών ύψους 400.000 ευρώ. Την περσινή χρονιά οι πωλήσεις της BEWISE ανήλθαν στα 8,4 εκατ. καταγράφοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 30%. Ως το τέλος της περσινής χρονιάς είχε στο δυναμικό της 82 άτομα, από 58 που είχε στο τέλος του 2023. Το 2024 εξυπηρέτησε 378 μοναδικούς πελάτες, ενισχύοντας τη φήμη της ως αξιόπιστος συνεργάτης.