Πώς μία ολοκληρωμένη omnichannel εμπειρία κάνει τη διαφορά στο λιανεμπόριο

Δευτέρα, 09-Δεκ-2024 17:13

Πώς μία ολοκληρωμένη omnichannel εμπειρία κάνει τη διαφορά στο λιανεμπόριο

Η αγορά του λιανεμπορίου είναι άκρως ανταγωνιστική και η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται- μεταξύ άλλων- από την ικανότητά της να ξεχωρίζει. Βασικό συστατικό της επιτυχίας πλέον, σε μια περίοδο που οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν, είναι να προσφέρει στους πελάτες της μία κορυφαία εμπειρία σε κάθε πτυχή του καταναλωτικού ταξιδιού. 

Από την αποδοτικότερη διαχείριση των καθημερινών συναλλαγών μέχρι τη δημιουργία ισχυρότερων μακροπρόθεσμων σχέσεων, τη λύση δίνουν οι εφαρμογές της Entersoft. Καλύπτοντας όλο το φάσμα λειτουργίας μίας επιχείρησης λιανικής, δημιουργούν μία ολοκληρωμένη omnichannel εμπειρία που φέρνει αύξηση της ανταγωνιστικότητας και βελτίωση της αποδοτικότητας… ότι δηλαδή αναζητά κάθε επιχείρηση.

Πλήρης αξιοποίηση της δυναμικής του ταμείου 

Για ένα κατάστημα λιανικής όλα ξεκινούν από το ταμείο. Οι εποχές όμως έχουν αλλάξει και το ταμείο έχει σταματήσει να αποτελεί απλά ένα τερματικό για την ολοκλήρωση των συναλλαγών και την έκδοση αποδείξεων. 

Η επιχείρηση έχει ανάγκη από ταχύτητα και άμεση διευκόλυνση των πελατών. Ψηφιοποιώντας τη λειτουργία του με το Entersoft Retail, μία επιχείρηση μπορεί να αυξήσει τη χρησιμότητά του. Η λύση της Entersoft ενσωματώνει mobile τερματικό έτσι ώστε οι αγορές να ολοκληρώνονται ταχύτερα, επιτρέπει τη διαχείριση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο και υποστηρίζει όλα τα είδη συναλλαγών (παραγγελίες, παραλαβές, πωλήσεις, επιστροφές, κάρτες bonus κ.α.).

Η εφαρμογή Retail συνεργάζεται απρόσκοπτα με το Entersoft Business Suite, το ERP της Entersoft. Μέσω του EBS μία επιχείρηση αποκτά πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα και χρήσιμες αναφορές με σκοπό τη βελτίωση της λήψης αποφάσεων. Στον εξορθολογισμό των διαδικασιών μίας επιχείρησης λιανικής συνεισφέρει και το σύστημα Entersoft SCM 360, για διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των αποθεμάτων θα βοηθήσει τόσο στη μείωση του λειτουργικού κόστους όσο και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Μεγαλύτερες οι ανάγκες των πελατών 

Σημείο-κλειδί για την μακροχρόνια επιτυχία μίας επιχείρησης λιανικού εμπορίου είναι και η πιστότητα των πελατών. Οι σημερινοί πελάτες είναι πιο απαιτητικοί, καλύτερα πληροφορημένοι και περιμένουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Όταν μείνουν ευχαριστημένοι, είναι πολύ πιθανό να επισκεφτούν ξανά το κατάστημα.

Αυτό δεν είναι μια απλή υπόθεση, απαιτείται γνώση της αγοράς και σωστή υποστήριξη. Για να μπορέσει ένα κατάστημα να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους πρέπει να γνωρίζει καλά το κοινό του και να του δίνει κίνητρα που θα οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές

Το πρώτο στάδιο καλύπτει η λύση Entersoft CRM, προσφέροντας ένα ενιαίο περιβάλλον για τη διαχείριση των δεδομένων των πελάτων. Κάτι τέτοιο δίνει τη δυνατότητα για τη δημιουργία προφίλ χρηστών και την καλύτερη κατηγοριοποίησή τους, γεγονός το οποίο οδηγεί σε αποδοτικότερη στόχευση σε μελλοντικές καμπάνιες και καλύτερη εξυπηρέτηση μετά την αγορά.

Και επειδή η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία, η Entersoft βάζει και την τεχνητή νοημοσύνη στο "παιχνίδι" της εξυπηρέτησης πελατών, που θέλουν να αντιμετωπίζονται ξεχωριστά, ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες. 

Με τη λύση της για Loyalty και ++ , μεταμορφώνει την προσέγγιση του marketing στο λιανεμπόριο. Τροφοδοτώντας την πλατφόρμα με τα δεδομένα της επιχείρησης, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες, αυξάνοντας την πιθανότητα πωλήσεων αλλά και την πιστότητά τους προς το κατάστημα. Δεν μιλάμε μόνο για ένα εργαλείο που απευθύνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όμως. H Entersoft αναβαθμίζει και τα φυσικά καταστήματα, ενισχύοντας την εμπειρία στο χώρο και αυξάνοντας την επισκεψιμότητα. 

Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός καταστήματος λιανικού εμπορίου παίζουν και οι προμηθευτές. Με την Entersoft μπορεί να βελτιστοποιηθούν και οι B2B συναλλαγές, οδηγώντας σε ευκολότερη συνεργασία. Συγκεκριμένα, με την λύση Entersοft E-invoicing ένας λιανέμπορος μπορεί να περάσει στην εποχή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, και να εξασφαλίσει πως τα παραστατικά εκδίδονται ψηφιακά και μεταβιβάζονται άμεσα σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχει αντίκτυπο και στις συναλλαγές λιανικής όμως. Με το Ε-invoicing εκδίδονται ηλεκτρονικές αποδείξεις, χωρίς φορολογικό μηχανισμό και χωρίς "Ζ". Η αυτοματοποίηση αυτή μειώνει τα λάθη, εξασφαλίζει τη συμμόρφωση και αυξάνει την εμπιστοσύνη προς το κατάστημα που την υιοθετεί. 

Entersoft: Ο απόλυτος συνεργάτης για το λιανικό εμπόριο

Ο κόσμος του λιανικού εμπορίου αλλάζει και η Entersoft βοηθά τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα στις σύγχρονες προκλήσεις του κλάδου. Χάρη στην ολοκληρωμένη σουίτα λύσεων της μπορεί να φέρει την επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας ενός καταστήματος δίνοντάς του τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα οφέλη που προσφέρουν οι σύγχρονες ψηφιακές λύσεις.