Skroutz: Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι οι παραγγελίες της Black Friday

Πέμπτη, 05-Δεκ-2024 11:40

5739986

Στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1% κυμάνθηκε ο συνολικός όγκος των παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι σύμφωνα με τον απολογισμό Skroutz. 

Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023. Όσον αφορά στο μέσο καλάθι τώρα, και εδώ επικρατεί σταθερότητα με τη μέση τιμή του καλαθιού σε σχέση με το 2023, να σημειώνει μια πτώση της τάξεως του ενός ευρώ (98 ευρώ έναντι 99 ευρώ την περασμένη χρονιά).

Φαίνεται ωστόσο, ότι οι καταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους καθώς ο αριθμός των πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευτέρες σε βάθος 2 μηνών αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα.  

Ωστόσο, η λίστα με τις οικογένειες προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες διαφέρει ελαφρώς με τις Σπίτι & Κήπος και Τεχνολογία να φιγουράρουν στις  δύο πρώτες θέσεις με ποσοστό 35% και 31% επί των συνολικών παραγγελιών αντίστοιχα. Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά στις παραγγελίες καταλαμβάνει η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 21%. Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω skroutz marketplace, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η οικογένεια κατηγοριών Τεχνολογία με ποσοστό που αγγίζει το 36% και ακολουθεί η Σπίτι - Κήπος με ποσοστό 25%. 

Στο πιο πάνω γράφημα παρουσιάζεται σε επίπεδο οικογένειας κατηγοριών το ποσοστό επί των συνολικών αγορών μέσω skroutz κατά το οποίο οι χρήστες επωφελήθηκαν περισσότερο των προσφορών και εκπτώσεων, με την κατηγορία Μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και ποσοστό 37,5% και την Υγεία-Ομορφιά να ακολουθεί (22,2%).