La Farm: Ισχυρή ανάπτυξη με τζίρο στα 110 εκατομμύρια ευρώ και εξαγωγές σε 25 χώρες
Τετάρτη, 23-Οκτ-2024 09:00
Του Γιώργου Λαμπίρη
Ισχυρό εξαγωγικό εκτόπισμα διατηρεί η γαλακτοβιομηχανία La Farm, η οποία συμμετέχει και φέτος στη διεθνή έκθεση SIAL 2024 στο Παρίσι. Τα προϊόντα της εξάγονται σε 25 χώρες παγκοσμίως, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αγορών σε διάφορες ηπείρους. Οι εξαγωγικές δραστηριότητές της αποτελούν βασικό πυλώνα της επιχειρηματικής της στρατηγικής, συνεισφέροντας το 90% του συνολικού τζίρου της εταιρείας. "Η ισχυρή αυτή εξαγωγική παρουσία αποδεικνύει την ανταγωνιστικότητα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας, καθώς και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνουμε από τους διεθνείς συνεργάτες και πελάτες μας”, αναφέρει στο Capital.gr η αντιπρόεδρος της εταιρείας, Έλενα Πλεξίδα.
Στην SIAL η La Farm θα παρουσιάσει μια σειρά από καινοτόμες πρωτοβουλίες και προϊόντα, με στόχο να αναδείξει την ποιότητα, την αυθεντικότητα και την καινοτομία που χαρακτηρίζουν τη δραστηριότητά της, επισημαίνει η ίδια.
Πιο συγκεκριμένα η παρουσία της στην έκθεση θα κινηθεί στους παρακάτω άξονες:
-Πιστοποίηση Προέλευσης (ΠΟΠ): Θα προβάλει τη φέτα ως προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ), διασφαλίζοντας την αυθεντικότητα και την ανώτερη ποιότητα του προϊόντος μας, το οποίο ακολουθεί τις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής.
-Νέες Συσκευασίες: Θα παρουσιάσει τις νέες, φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες τη, οι οποίες ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες βιωσιμότητας και εξασφαλίζουν την άριστη διατήρηση του προϊόντος.
-Διεθνής Εξαγωγική Δραστηριότητα: Θα αναδείξει την ισχυρή εξαγωγική της παρουσία, καθώς τα προϊόντα διατίθενται ήδη σε πάνω από 25 χώρες, ενισχύοντας τη θέση της στη διεθνή αγορά.
"Η συμμετοχή μας στην SIAL θα αποτελέσει μια εξαιρετική ευκαιρία για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας μας, καθώς και για τη δημιουργία νέων στρατηγικών συνεργασιών”, συμπληρώνει η κυρία Πλεξίδα.
Σειρά επενδύσεων για την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής
Κατά την τρέχουσα περίοδο, η εταιρεία προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις που θα ενισχύσουν τη δυναμική της παραγωγικής της ικανότητας και τη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων της.
"Πιο συγκεκριμένα, υλοποιούμε την εγκατάσταση μιας νέας, προηγμένης γραμμής συσκευασίας. Αυτή η επένδυση θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε την ταχύτητα και την ακρίβεια στη συσκευασία των προϊόντων μας, διασφαλίζοντας παράλληλα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας. Οι νέες τεχνολογίες που ενσωματώνονται θα μειώσουν τα κόστη, θα βελτιώσουν τη διαχείριση των υλικών συσκευασίας και θα μας επιτρέψουν να προσαρμοστούμε στις ανάγκες των διεθνών αγορών με πιο ευέλικτες λύσεις.
Παράλληλα, επεκτείνουμε τη μονάδα βιοαερίου μας, η οποία θα αυξήσει την ικανότητά μας για παραγωγή καθαρής, ανανεώσιμης ενέργειας από τα απόβλητα παραγωγής.
Αυτές οι επενδύσεις αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση και καινοτομία, ενώ ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη της εταιρείας μας”, αναφέρει η αντιπρόεδρος της La Farm.
Κύκλος εργασιών 110 εκατομμυρίων ευρώ το 2023
Το 2023 έκλεισε με κύκλο εργασιών 110 εκατομμυρίων ευρώ, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η επιχείρηση λόγω της καταστροφικής πλημμύρας που προκάλεσε ο Daniel.
"Παρόλο που οι επιπτώσεις αυτής της φυσικής καταστροφής είχαν σημαντική επίδραση στις λειτουργίες μας, καταφέραμε να διατηρήσουμε τη σταθερότητα των πωλήσεών μας μέσω στρατηγικών αποφάσεων και προσαρμογών. To 2024, εκτιμούμε ότι ο κύκλος εργασιών θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα. Η πρόβλεψη συνδέεται κυρίως με τη διεθνή μείωση των τιμών στη φέτα”, συμπληρώνει η Ε. Πλεξίδα.
Η στρατηγική της La Farm για το 2024 περιλαμβάνει επίσης την ενίσχυση των σχέσεών της με υπάρχοντες πελάτες και την ανάπτυξη νέων αγορών, προκειμένου να αντισταθμίσει τις προκλήσεις που ενδέχεται να προκύψουν από τη μείωση τιμών. "Είμαστε αισιόδοξοι ότι με τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία, θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τις οικονομικές μας επιδόσεις σε ικανοποιητικά επίπεδα”.
Το κύριο εξαγώγιμο προϊόν της είναι η φέτα. Οι προοπτικές για τα επόμενα χρόνια είναι ιδιαίτερα θετικές. "Με την αυξανόμενη ζήτηση για παραδοσιακά και ποιοτικά γαλακτοκομικά προϊόντα σε παγκόσμια κλίμακα, πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να διευρύνουμε τη θέση μας σε ήδη υπάρχουσες αγορές, ενώ ταυτόχρονα θα επεκταθούμε και σε νέες αγορές”, εκτιμά.
Όπως διευκρινίζει τέλος, η La Farm παραμένει προσηλωμένη στην παραγωγή γαλακτοκομικών και δεν προτίθεται να επεκταθεί σε νέες κατηγορίες προϊόντων πέραν αυτών. "Η στρατηγική μας επικεντρώνεται στη βελτίωση και την ενίσχυση της υπάρχουσας γκάμας προϊόντων, με στόχο την αύξηση της ποιότητας, της καινοτομίας και της εξαγωγικής μας δραστηριότητας”, καταλήγει η κυρία Πλεξίδα.