ΥΠΑΝ: Πρόστιμο €120.000 στη Sato λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις
Παρασκευή, 02-Νοε-2007 12:30
Πρόστιμο 120.000 ευρώ επιβλήθηκε στην εταιρεία Sato μετά από επώνυμες καταγγελίες καταναλωτών για παράβαση των διατάξεων του άρθρου 9δ, του Ν. 2251/94 "Προστασία των καταναλωτών", με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης Γεωργίου Βλάχου και του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή Γιάννη Οικονόμου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση μετά από πλήθος επώνυμων καταγγελιών καταναλωτών που προσέφυγαν στις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και αφορούσαν την αθέτηση των χρόνων παράδοσης παραγγελθέντων επίπλων από την SATO-ENTOΣ, διαπιστώθηκε ότι η εταιρεία Sato προκειμένου να προωθήσει την πώληση των προϊόντων της, κατ’ εξακολούθηση παραβίαζε τους χρόνους παράδοσης των παραγγελθέντων επίπλων και απέκρυπτε τον πραγματικό χρόνο παράδοσής τους, ο οποίος πολλές φορές ανέρχονταν και μέχρι 4-5 μήνες.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως μετά τη διαπίστωση αυτή και αφού προηγουμένως ζητήθηκε η άποψη της εταιρείας Sato, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχοντας ως προτεραιότητα την ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού, καθώς και την αποτελεσματική λειτουργία του ανταγωνισμού προχώρησε στην επιβολή του παραπάνω προστίμου στην εν λόγω εταιρεία.