Δυο διαγωνισμοί "φωτιά" για τον ΟΠΑΠ

Τετάρτη, 31-Οκτ-2007 08:59

Δύο σημαντικούς για τα επιχειρηματικά σχέδια του ομίλου διαγωνισμούς καλείται να φέρει εις πέρας ο ΟΠΑΠ, σχεδόν δύο εβδομάδες πριν την πραγματοποίηση της γενικής συνέλευσης της εταιρείας όπου θα επικυρωθεί η τοποθέτηση του Χ. Χατζηεμμανουήλ ως νέου προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου.

Ο πρώτος διαγωνισμός προϋπολογισμού 60 εκατ. ευρώ αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση γραφειακού εξοπλισμού για το έργο της διαμόρφωσης ενιαίας εταιρικής εικόνας των περίπου 5.500 πρακτορείων της εταιρείας.

Στην τελική φάση του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε από την θυγατρική του ομίλου "ΟΠΑΠ Υπηρεσιών" προκρίθηκαν οι εταιρείες Δρομέας και SATO, ενώ αποκλείστηκαν η Neoset και η κοινοπραξία τεσσάρων επιχειρήσεων από τη Βόρειο Ελλάδα που επίσης συμμετείχαν στο διαγωνισμό.


Για την ανάδειξη του αναδόχου, αναφέρουν στελέχη του Οργανισμού, θα ακολουθηθεί διαδικασία αντίστοιχη με αυτή που προβλέπονταν να εφαρμοστεί στο διαγωνισμό για την τεχνολογική αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων του ΟΠΑΠ που τελικά ακυρώθηκε. Δηλαδή, το τελικό αποτέλεσμα θα καθοριστεί κατά 70% από την τεχνική αξιολόγηση των δειγμάτων των δύο εταιρειών και κατά 30% από την αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.

Το συγκεκριμένο έργο είναι από τα μεγαλύτερα του είδους του και όποια εκ των δύο εταιρειών καταφέρει να αναδειχθεί νικήτρια θα προσθέσει σημαντικό μέγεθος στα οικονομικά της αποτελέσματα.

Στο τέλος του 2006 η Sato εμφάνισε κύκλο εργασιών 77,3 εκατ. ευρώ και EBITDA 6,5 εκατ. ευρώ ενώ η Δρομέας κύκλο εργασιών 18,8 εκατ.ευρώ και EBITDA 1,4 εκατ. ευρώ.


Σύμφωνα με πληροφορίες η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες.

Πριν από λίγες ημέρες προκηρύχθηκε ακόμη ένας σημαντικός διαγωνισμός που αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής-διαφημιστικής κάλυψης του "Πάμε Στοίχημα" για τα επόμενα 2+1 χρόνια (προβλέπεται δικαίωμα παράτασης για ένα έτος).

Πρόκειται για ένα έργο που αφορά το πιο επιτυχημένο (μαζί με το ΚΙΝΟ) παιχνίδι του Οργανισμού και που έχει κινητοποιήσει τους μεγάλους "παίκτες" στην αγορά της διαφήμισης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η διαφημιστική δαπάνη για το "Πάμε Στοίχημα" έφθασε πέρυσι στα 8,84 εκατ. ευρώ έναντι 7,99 εκατ. ευρώ το 2005.


Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί αρχικά τον Μάιο, όμως είχε ακυρωθεί λόγω ασυμβατότητας της προκήρυξης σύμφωνα με στελέχη του κλάδου. Οι ίδιοι σημειώνουν ότι στον αρχικό διαγωνισμό συμμετοχή είχαν καταθέσει οι εταιρείες BBDO Athens, Mass, Spot JWT και η κοινοπραξία UpSet!/Bold Ogilvy.

Ν. Χρυσικόπουλος


nikos.chrissikopoulos@capital.gr