Το ρεκόρ με τη γέφυρα που γκρεμίστηκε και τα επόμενα βήματα
Δευτέρα, 10-Ιουν-2024 12:12
Της Ελένης Μπότα
Σε χρόνο ρεκόρ έγινε η κατεδάφιση της γέφυρας στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, που κρίθηκε επικίνδυνη μετά την ανατροπή, έκρηξη και ανάφλεξη του βυτιοφόρου που έλαβε χώρα το βράδυ της Παρασκευής, 7 Ιουνίου 2024, στην περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου.
Σύμφωνα με πηγές της Ολυμπίας Οδού, η κατεδάφιση της γέφυρας έγινε μέσα σε 12 ώρες, χρόνος ρεκόρ για τέτοιου μεγέθους και έκτασης εργασιών. Η απόφαση για την κατεδάφισή της επήλθε έπειτα από αυτοψία της πολιτικής ηγεσίας και κλιμακίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και της παραχωρησιούχου εταιρείας, που μετέβησαν άμεσα στο σημείο.
Στο σημείο κλήθηκαν οι κατασκευαστικές εταιρείες Intrakat και ΑΒΑΞ, οι οποίες προχώρησαν σε όλες τις απαραίτητες εργασίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Intrakat "δραστηριοποιείται" στο συγκεκριμένο τμήμα της Ολυμπίας Οδού (εκτελεί έργα βαριάς συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου) με αποτέλεσμα να ήταν από τις πρώτες που έσπευσαν μετά και από αίτημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το γκρέμισμα της γέφυρας.
Το ίδιο συνέβη και με την ΑΒΑΞ.
Επόμενο βήμα είναι η καταγραφή των ζημιών που υπέστη το οδόστρωμα της Ολυμπίας Οδού και η άμεση αποκατάστασή του.
Όσον αφορά τη γέφυρα που κατεδαφίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται το πράσινο φως από το Υπουργείο προκειμένου να ανατεθεί - πιθανότατα στην Ολυμπία Οδό - η μελέτη και κατασκευή του έργου.