Τι νέο θα δούμε φέτος στο 2ο Balkan eCommerce Summit

Δευτέρα, 11-Μαρ-2024 13:46

Πρόκειται για το μεγαλύτερο event των Βαλκανίων για το e-commerce, έναν τόπο συνάντησης και ευκαιριών για τις εταιρείες που θα δώσουν το παρών. Το 2ο Balkan eCommerce Summit θα λάβει χώρα στις 4 και 5 Απριλίου στη Σόφια και η Generation Y είναι επίσημος εκπρόσωπος στην ελληνική και κυπριακή αγορά.

Όπως σημειώνει στο Capital.gr ο Nikola Ilchev Founder & Organiser, Balkan e-Commerce Summit, φέτος η διοργάνωση είναι πολύ μεγαλύτερη και πολύ πιο εξωστρεφής. "Δημιουργούμε μια ζώνη έκθεσης με περισσότερες από 150 εταιρείες (5 φορές περισσότερες από πέρυσι) και περιμένουμε 2000+ συμμετέχοντες από την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Φέτος έχουμε επιβεβαιωμένους ομιλητές από τις Meta, Tik-tok, Microsoft, Kaufland e-Commerce, BigCommerce, Geopost France και πολλούς άλλους ηγέτες του κλάδου".

 

Στο φετινό συνέδριο τρεις αγορές -Ελλάδα, Ρουμανία και Ουγγαρία- βρίσκονται στο επίκεντρο και σύμφωνα με τον διοργανωτή θα ακουστούν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτές. Ακόμη ένα νέο, όπως σημειώνει, είναι πως φέτος θα υπάρξει μια ειδική έντυπη έκδοση, μόνο για την εκδήλωση, με διαφορετικά άρθρα και συνεντεύξεις για καθεμία από τις 12 αγορές των Βαλκανίων. Η ιδέα πίσω από το περιοδικό είναι να λειτουργήσει ως οδηγός για την είσοδο σε μια νέα αγορά.

Η ατζέντα

Όπως εξηγεί ο Nikola Ilchev, θα υπάρξουν δύο ημέρες εντατικών παρουσιάσεων σε θέματα που αφορούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διεθνείς πλατφόρμες, λύσεις SaaS για την επιχείρηση, εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε επιχείρηση για να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα στις πωλήσεις, SEO για επιχειρήσεις που επιθυμούν να εισέλθουν σε μια νέα αγορά, copy-writing, e-mail marketing, affiliate marketing, influencers και πολλά άλλα. Η ατζέντα είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να βοηθά κάθε επιχείρηση να πετύχει το στόχο της επέκτασή της και να παρέχει ισχυρή γνώση και τεχνογνωσία στους ιδιοκτήτες της.

"Επιπλέον, θα έχουμε 6 καταπληκτικά εργαστήρια που θα βοηθήσουν κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης στην προσωπική του ανάπτυξη. Αυτά τα εργαστήρια επικεντρώνονται σε θέματα όπως το να γίνεις TikTok Web Ads PRO, η τέχνη του personal branding, η ενδυνάμωση του μέλλοντος της επιχείρησής μας, η οικοδόμηση ανθεκτικότητας για επαγγελματίες και πολλά άλλα".

Τα οφέλη και οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις είναι αμέτρητα, συμπληρώνει. "Το πιο σημαντικό είναι ότι κάθε επιχείρηση θα μπορεί να συναντήσει εκπροσώπους από πολλές και διαφορετικές εταιρείες. Από την εύρεση μιας νέας λύσης για τον εφοδιασμό ή τους τρόπους πληρωμής, την επαφή με ψηφιακές εταιρείες, την γνώση για νέο μάρκετινγκ μέσω email και άλλα εργαλεία, την εύρεση νέων πλατφορμών αγοράς όχι μόνο από την περιοχή των Βαλκανίων αλλά με κάλυψη όλης της Ευρώπης. Η εκδήλωση είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να αναπτυχθεί  (ή να επεκταθεί) η επιχείρηση με την εξαγωγή υπηρεσιών σε νέες αγορές".

Στην ερώτηση ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, ο Nikola Ilchev απαντά πως πολλές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου περιορίζονται από το μέγεθος των αγορών τους και φυσικά τον τοπικό ανταγωνισμό. "Ανεξάρτητα από το ποσό που επενδύουν για τη διαφήμιση, δεν μπορούν να κάνουν σημαντικά μεγαλύτερες πωλήσεις. Εδώ έρχεται ο ρόλος των cross-borders πωλήσεων. Το άνοιγμα μιας νέας αγοράς είναι μια μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση να προσεγγίσει νέους πελάτες και να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της" καταλήγει.

Το μεγαλύτερο event των Βαλκανίων για το e-commerce και την επιχειρηματικότητα συγκεντρώνει τις κορυφαίες επιχειρήσεις του κλάδου από 14+ βαλκανικές χώρες (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Κόσοβο, Κροατία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία, Τσεχία, Αλβανία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία, Τουρκία, κ.ά.). Η συμμετοχή στο συνέδριο για τις ελληνικές επιχειρήσεις γίνεται μέσω επικοινωνίας με την Generation Y.