Blueground: Πώς έκλεισε το 2023, τα σχέδια για νέες αγορές και το πλάνο εισόδου στη Wall Street
Τρίτη, 23-Ιαν-2024 07:53
Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Στην επέκτασή της σε νέες αγορές, μέσω στρατηγικών πρωτοβουλιών που ξεκίνησε το 2023, παραμένοντας ταυτόχρονα σε τροχιά ανάπτυξης, στοχεύει για το 2024 η Blueground.
Όπως διευκρινίζει στο Capital.gr ο συν-ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, εκτός από την ανάπτυξη μέσω της παραδοσιακής βασικής της δραστηριότητας -δηλαδή της μίσθωσης διαμερισμάτων από ιδιοκτήτες και εταιρείες διαχείρισης σε μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές- η εταιρεία θα επικεντρωθεί και στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών franchise και κοινοπραξιών, στις υπηρεσίες on-demand στέγασης μέσω της Travelers Haven που εξαγόρασε πέρυσι, καθώς και στην επέκταση του νέου Δικτύου Συνεργατών της (Partner Network).
Από την άλλη, ο κ. Χατζηελευθερίου απορρίπτει προς το παρόν το ενδεχόμενο μιας νέας εξαγοράς: "Καινοτομούμε συνεχώς και αναζητούμε τρόπους ανάπτυξης της εταιρείας με στρατηγικούς τρόπους, ωστόσο, νέες εξαγορές δεν είναι επί του παρόντος στον ορίζοντα”, τονίζει.
Η Blueground ανακοίνωσε πριν από δύο εβδομάδες την πρώτη της συμφωνία franchise. Πρόκειται για μια συμφωνία με τη Mitsubishi Estate Co., Ltd., με στόχο την επέκτασή της στην ιαπωνική αγορά. Βάσει της συμφωνίας, η Mitsubishi Estate θα αναπτύξει για μια περίοδο 20 ετών ένα δίκτυο τουλάχιστον 13.000 επιπλωμένων διαμερισμάτων σε πολλές πόλεις σε όλη την Ιαπωνία, κάτω από την επωνυμία "Blueground Japan”. "Η Mitsubishi Estate είναι ο τέλειος συνεργάτης για την Blueground στην Ιαπωνία, καθώς διαθέτει μια απαράμιλλη κατανόηση της ιαπωνικής αγοράς και μπορεί να φέρει το καινοτόμο προϊόν της Blueground στους επισκέπτες – προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία ζωής”, εξηγεί ο co-founder της εταιρείας. Όπως αποκαλύπτει ο κ. Χατζηελευθερίου, η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει και σε άλλες συμφωνίες franchise και κοινοπραξίες και θα έχει να ανακοινώσει περισσότερα νέα κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς.
Ξεπέρασαν τα 550 εκατ. τα έσοδα
Σύμφωνα με τον CEO της Blueground, η εταιρεία έκλεισε το 2023 με 15.000 διαμερίσματα σε 32 πόλεις και 17 χώρες. "Η εταιρεία είναι κερδοφόρα και εκτιμάται ότι τα έσοδά της το 2023 ξεπέρασαν τα 550 εκατομμύρια δολάρια”, προσθέτει ο κ. Χατζηελευθερίου ενώ διαβεβαιώνει ότι το 2024 η Blueground "θα συνεχίσει να καταγράφει ‘υγιή’ ανάπτυξη”. Σημειωτέον πως τα έσοδα της Blueground το 2022 διαμορφώθηκαν πέριξ των $300 εκατ.
"Το 2023 ήταν μια χρονιά ορόσημων και ανάπτυξης για την Blueground. Γίναμε το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο επιπλωμένων ενοικιάσεων για διαμονές 30+ ημερών και γιορτάσαμε μια δεκαετία κάνοντας τη μετακίνηση και τη ζωή σε όλο τον κόσμο μια απρόσκοπτη εμπειρία”, τονίζει ο κ. Χατζηελευθερίου.
Πότε "βλέπει” την IPO
Ερωτηθείς για το πώς προχωρούν τα σχέδια εισαγωγής της Blueground στη Wall Street, ο κ. Χατζηελευθερίου υπογραμμίζει ότι δεδομένου ότι οι συνθήκες της αγοράς IPO έχουν αλλάξει, η εταιρεία επικεντρώνεται αυτή τη στιγμή στην ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της καθώς και στην αύξηση της κερδοφορίας της.
"Η εισαγωγή της εταιρείας μας στο χρηματιστήριο αποτελεί μέρος των σχεδίων μας και μας ενδιαφέρει να την εξερευνήσουμε μόλις ανοίξει και πάλι η αγορά”, διευκρινίζει.
Όπως προσθέτει, η εταιρεία θα συνεχίσει να καινοτομεί παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες, καθώς και να αναπτύσσει προϊόντα που υποστηρίζουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των επισκεπτών της. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα νεότερα προϊόντα της εταιρείας είναι το "Live@Blueground”, το οποίο έχει σχεδιαστεί για άτομα που αναζητούν μια προσέγγιση "stay longer".