Η τέχνη τού να φτιάχνεις µια ιστορία για ένα brand που αξίζει να µοιραστείς
Τρίτη, 09-Ιαν-2024 15:47
Η προσαρμογή στο ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό και βιωματικό τοπίο απαιτεί συνδυασμό τεχνικής εξειδίκευσης, δημιουργικής σκέψης αλλά και customer centric προσέγγισης. Οι επαγγελματίες της Mozaik βελτιώνουν συνεχώς τις δεξιότητές τους και παραμένουν ενημερωμένοι στις τάσεις της αγοράς, της τεχνολογίας και της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η προηγούμενη χρονιά κλείνει άκρως επιτυχημένα για τη Mozaik, την καινοτόμο διεθνή εταιρεία μάρκετινγκ και τεχνολογίας που λειτουργεί ως υβριδικός οργανισμός, καλλιεργώντας μια ζωντανή συνέργεια μεταξύ ειδικοτήτων και παράλληλα εστιάζοντας στη δημιουργία ολοκληρωμένων 360° digital υπηρεσιών in-house μέσα από αφηγήματα και αποτελεσματικές λύσεις που επικεντρώνονται στους πελάτες της.
Δύο από τα στελέχη της, η Τζωρτζίνα Παπαδοπούλου, Account Director, και ο Χριστόδουλος Πορλίγκης, Head of Digital, μιλούν για τους νέους στόχους της εταιρείας.
- Πώς ήταν η περυσινή χρονιά για τη Mozaik;
Τζωρτζίνα Παπαδοπούλου: Το 2023 για τη Mozaik ήταν μια χρονιά-ορόσημο σε επίπεδο ανάπτυξης, καθώς επέκτεινε σημαντικές συνεργασίες και άνοιξε ακόμα περισσότερο τον δρόμο σε ξένες αγορές όπως η Ελβετία.
Χριστόδουλος Πορλίγκης: Συνεχίζεται η επιτυχημένη συνεργασία μας ως marketing and technology partner με τον ξενοδοχειακό όμιλο Michel Reybier Hospitality στην Ελβετία, με 40% growth στο direct revenue στα 3 πρώτα έτη. Ταυτόχρονα, αυτή η συνεργασία απέφερε δύο νέες συνεργασίες με μεγάλους ομίλους με περισσότερα από 20 νέα properties σε χώρες του εξωτερικού, που θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες. Ειδικά στον τομέα του Hospitality Business & Marketing, το Expertise της εσωτερικής ομάδας είναι στο ανώτατο επίπεδο, με 20ετή εμπειρία και πάρα πολλά επιτυχημένα case studies.
Τ. Π.: Παράλληλα, στην εγχώρια αγορά, η Mozaik επέκτεινε τη συνεργασία της με τον Όμιλο Σαράντη και δημιουργήθηκαν σημαντικές καμπάνιες που συνέδεαν τον ψηφιακό κόσμο με τα φυσικά μέσα. Επιπλέον, ο όμιλος του Σαράντη εμπιστεύτηκε με την έναρξη της χρονιάς στη Mozaik το λανσάρισμα της νέας σειράς μαλακτικών ρούχων Tesori d’ Oriente. Η πρόκληση ήταν ότι όλη η επικοινωνία θα γινόταν μόνο μέσα από το Digital περιβάλλον και τα Social Media.
- Ποια είναι τα στοιχεία που καθιστούν μια διαφημιστική καμπάνια επιτυχημένη;
Τ.Π.: Η διάθεση και η ψυχολογία που δουλεύουμε ένα project με όλη την ομάδα και όλες τις ειδικότητες, το πεδίο δράσης που μας αφήνει ο πελάτης, η εμπιστοσύνη και η σύμπνοια είναι παράγοντες επιτυχίας για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα επικοινωνίας, γιατί μας αφήνει να είμαστε δημιουργικοί και να φεύγουμε από τα στεγανά ενός τυπικού "brief". Από κει και πέρα, παράγοντες όπως η Στρατηγική του Marketing και της Επικοινωνίας πριν τη δημιουργική ιδέα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την ιδέα που θα έρθει και θα υποστηρίξει αυτή τη στρατηγική και τους στόχους της μάρκας στη δεδομένη στιγμή και σε κάθε σημείο επαφής του brand με τον καταναλωτή.
Χ.Π.: Η αυτονόητη απάντηση είναι πως μια καμπάνια είναι επιτυχημένη όταν πετυχαίνει τους στόχους που έχουν τεθεί. Και ενώ αυτό είναι σωστό, είναι ταυτόχρονα η κορυφή ενός παγόβουνου. Στην καρδιά κάθε επιτυχημένης καμπάνιας υπάρχει η προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική, η έμπνευση και η δημιουργικότητα. Όμως και αυτά τοποθετούνται στην κορυφή. Στη Mozaik πιστεύουμε ότι ο καταλύτης που κάνει επιτυχημένη μια καμπάνια είναι το Vibrant Synergy. Δηλαδή αρμονική συνεργασία των Mozaikers, όπου ο καθένας είναι expert στον τομέα του.
- Πόσο έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις των πελατών σας και οι ανάγκες προβολής;
Τ.Π.: Αυτό που χρειάζονται οι διαφημιζόμενοι από τα Agencies είναι ένας πραγματικός Business Partner, που θα καταλάβει τις ανάγκες τους. Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να αλλάξει ο παραδοσιακός τρόπος που δουλεύουμε με τους πελάτες και να τους κάνουμε να αισθανθούν πως είμαστε μια ομάδα με κοινούς στόχους, όραμα και κανόνες.
Χ.Π.: Έχουμε πολλαπλές αλλαγές τα τελευταία χρόνια στις απαιτήσεις των πελατών:
1. Στρατηγικές συνεργασίες. Όλο και περισσότεροι πελάτες, όταν μας προσεγγίζουν, εκφράζουν την ανάγκη να έχουν έναν Collaborator, έναν Consultant. Ζητούν έναν στρατηγικό συνεργάτη και όχι μια transactional σχέση. Περιμένουν και εκτιμούν ότι κατανοούμε το Business τους και την ανάγκη επικοινωνίας που έχουν σε κάθε χρονική στιγμή.
2. Customized, Personalized, Integrated Service. Είναι γνωστό το "Situation" ένας Marketing Manager/Director να έχει να διαχειριστεί 3+ διαφορετικά agencies για Creative, Web, Production, Media, Digital Strategy, Performance Marketing και να χρειάζεται να μιλήσει και να οργανώσει μια νέα καμπάνια. Θα πρέπει να προσπαθήσει πάρα πολύ και με αρκετή σπατάλη χρόνου για να πετύχει ένα άρτιο και με συνοχή αποτέλεσμα. Αυτό έρχεται ως μια νέα ανάγκη στη Mozaik από τους πελάτες.
- Τι ετοιμάζετε για φέτος;
Χ.Π.: Φέτος, η Mozaik θα είναι σε dynamic growth σε 3 άξονες: Hospitality, Content Production / Storytelling και Data Driven Technologies with AI. Με το ethical use του AI έχουμε ήδη δημιουργήσει εσωτερικά εργαλεία που αξιοποιούν ταχύτατα την πληροφορία και τα Data που μας δίνονται, έτσι ώστε να καθοδηγούμε καλύτερα τις καμπάνιες και τη στρατηγική marketing για κάθε πελάτη.
Tέλος, έπειτα από 20 έτη εμπειρίας στο Hospitality στην ελληνική αγορά, είδαμε ότι η Mozaik είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας σε αυτόν τον τομέα. Για το 2024, στόχος είναι να αναπτύξουμε τις συνεργασίες σε πολλαπλές χώρες του εξωτερικού, αλλά και να διατηρήσουμε το leadership στην ελληνική αγορά. Μας εμπιστεύτηκε τη δημιουργία του website του ένα από τα πιο διάσημα ξενοδοχεία παγκοσμίως και θα παραδοθεί μέσα στη νέα χρονιά.
- Πού αποδίδετε την επιτυχία της Mozaik;
Τ.Π.: H αντίληψη της αγοράς και του επιχειρείν, η στρατηγική σκέψη, η δημιουργικότητα, η αισθητική, το πάθος και το συναίσθημα έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία επιτυχημένων integrated καμπανιών σε όλα τα σημεία επαφής, ψηφιακά ή μη, και διαμορφώνουν μια ιστορία και εμπειρία για το brand που αξίζει να μοιραστείς.