Το διαφορετικό πρόσωπο της Ίου

Σάββατο, 02-Δεκ-2023 08:43

Το διαφορετικό πρόσωπο της Ίου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Μπορεί η Ίος να έχει συνδεθεί στη μνήμη των περισσότερων σαν το νησί που επιλέγουν οι νέοι, κυρίως ηλικίας 18 με 22 ετών, για να περάσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές τους με βασικό κριτήριο την περιβόητη νυχτερινή διασκέδαση που προσφέρει, ωστόσο τα τελευταία χρόνια προσελκύει ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες από κάθε γωνιά του κόσμου, οι οποίοι αναγνωρίζουν τη μοναδική ενέργεια, την ιστορία και το απέραντο γαλάζιο του κυκλαδίτικου νησιού. 

Σε αυτή την κατεύθυνση, σημαντικό ρόλο έχουν διαδραματίσει οι επενδύσεις που έχουν υλοποιηθεί σε επίπεδο τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία αποτελούν μια διαφορετική πρόταση και επιδιώκουν να αναδείξουν το πολυτελές πρόσωπο της Ίου. 

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Calilo, ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα πέντε αστέρων, το οποίο στέκεται στην παραλία Παπά, στα νοτιοανατολικά του νησιού. Πίσω από το εγχείρημα, με την εξεζητημένη αισθητική κρύβεται ο ομώνυμος όμιλος συμφερόντων της οικογένειας του Ελληνοαμερικανού πρώην χρηματιστή της Wall Street, Άγγελου Μιχαλόπουλου. Αρκετά χρόνια πριν ο ίδιος με τη δραστήρια σύζυγό του, Βασιλική Πετρίδη, αποφάσισαν να δημιουργήσουν δεσμούς με το κυκλαδίτικο νησί, το οποίο αρχικά είχαν επιλέξει απλά για τις διακοπές τους, μέσα από την υλοποίηση μιας σειράς επενδύσεων στον τουριστικό τομέα.

Σήμερα ο όμιλος έχει αναπτύξει μια ευρεία επιχειρηματική δραστηριότητα ενώ σχεδιάζει να πραγματοποιήσει νέες επενδύσεις της τάξεως των 200 εκατ. ευρώ. Στόχος σύμφωνα με τον κ. Μιχαλόπουλο είναι να συμβάλλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του νησιού, μέσα από την ανάδειξη της Ίου ποιοτικό ταξιδιωτικό προορισμό με βασική δέσμευσή του να μην οικοδομήσει περισσότερο από το 1% των εκτάσεων ιδιοκτησίας του ομίλου. 

Παρά την ποιοτική και πολυτελή πινελιά που επιδιώκει να προσδώσει στο νησί ο όμιλος Calilo, ωστόσο σε καμία περίπτωση δε σκοπεύει να αλλάξει τη νεανική του ενέργεια, η οποία αποτελεί το σήμα κατατεθέν του. Αυτό που θέλει είναι να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν με περισσότερες και διαφορετικές προτάσεις.