Bαλέρια Τάραντο: Nέα ταυτότητα, νέα εποχή για τα πολυκαταστήµατα notos

Παρασκευή, 03-Νοε-2023 15:35

Bαλέρια Τάραντο: Nέα ταυτότητα, νέα εποχή για τα πολυκαταστήµατα notos

Για το rebranding των πολυκαταστηµάτων notos µιλά η Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνουσα Σύµβουλος της εταιρείας. Παράλληλα, περιγράφει τη νέα εποχή εξωστρέφειας για τα πολυκαταστήµατα και αναφέρεται στην ενίσχυση του portfolio µε νέες συνεργασίες και fashion brands. Μιλώντας για τη νέα εταιρική ταυτότητα, η κυρία Τάραντο αποκαλύπτει τον τρόπο µε τον οποίο το brand notos ανακαλύπτει ξανά τον εαυτό του, ενώ παραµένει πιστό στις ιστορικές του αξίες.

- Πείτε µας περισσότερα για το rebranding των πολυκαταστηµάτων notos που πραγµατοποιήσατε τον Οκτώβριο. Ποιοι ήταν οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;

Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο ελληνικό εµπόριο. Ο Έλληνας καταναλωτής είναι πολύ συνδεδεµένος µε τα notos, είναι ένα κατάστηµα που του εµπνέει εµπιστοσύνη. Έπειτα από µια δύσκολη δεκαετία κρίναµε ότι έπρεπε να επαναπροσδιορίσουµε τα notos, να τα "συστήσουµε" πάλι στον καταναλωτή µε µια πιο φρέσκια ταυτότητα, παραµένοντας πιστοί στις βασικές µας αξίες. 

Οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι ότι το εµπόριο του σήµερα δεν είναι το ίδιο µε το εµπόριο του 2000. Τα τελευταία χρόνια το omnichannel αγοραστικό περιβάλλον αναπτύσσεται ραγδαία, µε το e-commerce να καταλαµβάνει µεγάλη βαρύτητα. Οι καταναλωτές εκτίθενται σε ιδέες και τάσεις από όλο τον κόσµο καθηµερινά. Οι νεότεροι καταναλωτές, ηλικίας 18-30, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη συνολικότερη καταναλωτική κίνηση, διαµορφώνουν τάσεις και συνήθειες, επηρεασµένοι από ερεθίσµατα που δέχονται µέσω ενός εκτενούς δικτύου digital µέσων, καθιστώντας αναγκαίο η ταυτότητά µας να µπορεί να αντικρισθεί πλέον στις νέες τάσεις. Επίσης, η καινούργια µας ταυτότητα θέλουµε να αντανακλά τις εµπορικές αλλαγές και τον εκµοντερνισµό των πολυκαταστηµάτων.

- Ποια είναι τα καινούργια στοιχεία που θα δούµε κατά την ολοκλήρωση του rebranding; Τι αλλαγές θα φέρει στη στρατηγική και στον τρόπο επικοινωνίας της εταιρείας; 

Η νέα µας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική µας και την πορεία προς το µέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονοµιά µας και αποτελεί τη γέφυρα µεταξύ του παρελθόντος και του µέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση µας µε τους πελάτες µας και φέρνοντας µια ανανεωµένη αίσθηση στο κατάστηµά µας. Η ιστορική µαργαρίτα των πολυκαταστηµάτων έχει νέα µορφή, που όµως παραπέµπει στην ιστορικότητα. Εµπλουτίζεται η επικοινωνία µε σύγχρονα συνοδευτικά εικαστικά και παρουσιάζουµε το NOTI, τη νέα µας genderless φιγούρα. 

Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική, εδώ και έναν χρόνο είµαστε πιο εξωστρεφείς, µε αυξηµένη παρουσία σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και µέσω events. Δεδοµένου ότι στοχεύουµε και σε νεότερο κοινό, θα δώσουµε µεγαλύτερη βάση στην digital και διαδικτυακή παρουσία µας, ενισχύοντας τα δυναµικά κοινωνικά δίκτυα (Instagram, TikTok) και ενισχύοντας τις διαδραστικές εµπειρίες. 

Με τη χρήση των σχηµάτων, χρωµάτων και το NOTI ποντάρουµε σε ένα πιο "συναισθηµατικό" µάρκετινγκ.

- Πώς προβλέπετε ότι η νέα εταιρική ταυτότητα θα επηρεάσει την ανταπόκριση του κοινού και την απόδοση των πολυκαταστηµάτων notos;

Με την ανανεωµένη ταυτότητα και εικόνα µας, σε συνδυασµό µε την ανανέωση των προϊοντικών προτάσεών µας, θα αυξήσουµε την επισκεψιµότητα σε όλα µας τα φυσικά πολυκαταστήµατα αλλά και στο e-shop. Το flagship κατάστηµα των notos είναι στην περιοχή της Οµονοίας, που έχει υποστεί ένα µεγάλο πλήγµα τα τελευταία 10 χρόνια. Αυτό είχε συµβάλει στη µειωµένη προβολή του ονόµατος.

Με φρέσκια επικοινωνία, θα αυξήσουµε το ενδιαφέρον και την περιέργεια του καταναλωτή, δίνοντας "κίνητρο" να επισκεφθούν το πολυκατάστηµα.

Αυξηµένη αναγνωρισιµότητα, αυξηµένη επισκεψιµότητα, πάντα σε συνδυασµό µε πιο "σωστό" εµπόρευµα, στοχεύουν σε αύξηση των πωλήσεων. Σκοπός µας να προχωράµε µπροστά µε µικρά, σταθερά ανοδικά βήµατα.

- Ποιες νέες συνεργασίες µε brands έχετε συνάψει ή σχεδιάζετε να συνάψετε για να ενισχύσετε το portfolio σας; Ποιο είναι το κύριο κριτήριο που χρησιµοποιείτε για να επιλέξετε τα brands µε τα οποία θα συνεργαστείτε;

Τα τελευταία δύο χρόνια έχουµε φέρει πάνω από 80 καινούργια brands στο κατάστηµα σε όλες τις κατηγορίες. Από τις πιο βασικές νέες συνεργασίες είναι οι Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi, Hugo, Patrizia Pepe, Twinset, Ba&sh, IRO, BCBG κ.ά. Έχουµε πάντα από τις δυνατότερες παρουσίες και το µεγαλύτερο εύρος συλλογών σε εταιρείες όπως Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nautica, που είµαστε αντιπρόσωποι ως όµιλος. Tέλος, υποστηρίζουµε ελληνικές εταιρείες –πράγµα που το έχουµε ως αρχή–, όπως Bella P., Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas. 

Τα κριτήρια για την επιλογή των brands είναι πολλά, όπως η εµπορικότητα, η αναγνωρισιµότητα, η ποιότητα σε σχέση µε την τιµή. Η φιλοσοφία µας και κατά κάποιο τρόπο το µότο µας είναι: "Δεν θέλουµε απλώς έναν πελάτη, αλλά έναν ευχαριστηµένο πελάτη!". Για την επιλογή των µαρκών λαµβάνουµε υπόψη τις ανάγκες των ήδη υπαρχόντων καταναλωτών µας και προσπαθούµε ταυτόχρονα να παρουσιάσουµε νέα trends που παίρνουν µεγαλύτερη βάση παγκοσµίως, όχι µόνο στυλιστικά, αλλά και trends που αφορούν το πώς βλέπουµε πλέον τη µόδα και τη ζωή µας (τη βιωσιµότητα, το inclusivity κ.λπ.). Αυτό θα µας επιτρέψει να προσελκύσουµε νέο κοινό (Gen Z), αλλά και να "ενηµερώσουµε" το ήδη πιστό µας κοινό. Τα πολυκαταστήµατα notos απευθύνονται σε όλες τις τάξεις, καθώς προσφέρουν µεγάλη ποικιλία τιµών και εµπορευµάτων, και θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών ανεξάρτητα από την οικονοµική τους κατάσταση. 

- Πώς αντιµετωπίζετε την πρόκληση του αυξανόµενου ανταγωνισµού στον κλάδο σας;

Ο αυξανόµενος ανταγωνισµός στον χώρο του εµπορίου είναι µια κοινή πραγµατικότητα. Ο θεµιτός ανταγωνισµός σε κάνει να εξελίσσεσαι, να είσαι σε εγρήγορση και να γίνεσαι καλύτερος. Σκοπός µας είναι να ξεχωρίσουµε µέσω µοναδικών προϊόντων, υπηρεσιών και προσφορών υψηλής ποιότητας (αυτό δεν σηµαίνει υψηλή τιµή). Η ποιότητα εµπορευµάτων και υπηρεσιών είναι καθοριστική για την επιτυχία και τη διατήρηση των πελατών. Προσπαθούµε να γνωρίσουµε καλυτέρα τον πελάτη µας και να βελτιώσουµε το customer service. Έχουµε ένα δυνατό loyalty program που ονοµάζεται more, το οποίο επανασχεδιάσαµε δίνοντας µεγαλύτερα προνόµια στους πιστούς µας καταναλωτές. Τα notos, όπως έχω προαναφέρει, είναι ένα όνοµα συνδεδεµένο µε την εµπιστοσύνη και την οικειότητα. Όλες οι ενέργειές µας έχουν σκοπό την ενίσχυση αυτής της εµπιστοσύνης.  

- Ποιο είναι το όραµά σας για το µέλλον των πολυκαταστηµάτων notos και πώς αναµένετε να συµβάλει η νέα εταιρική ταυτότητα σε αυτό το όραµα;

Το όραµά µας για το πολυκατάστηµα είναι να είναι στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών "go store to store". Θέλουµε ο κάθε πελάτης να νιώθει άνετα, σαν να βρίσκεται στον δικό του χώρο, να βρίσκει εκεί τις ανάγκες του και να αντιµετωπίζεται µε τον τρόπο που αξίζει. Επιδιώκουµε να δηµιουργήσουµε ένα πολυκατάστηµα όπου η άνεση και η ευχαρίστηση του πελάτη είναι πάντα σε πρώτο πλάνο. Θέλουµε να είµαστε ο multi retailer όπου ο πελάτης µας είναι το επίκεντρο και το στυλ δεν είναι απρόσιτη πολυτέλεια. Το µότο της καµπάνιας είναι "Μy style my notos... o notos µου!".