Χρ. Θεοφιλίδη: Νέο μοντέλο Premium Banking στα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας

Τετάρτη, 25-Οκτ-2023 07:44

Χρ. Θεοφιλίδη: Νέο μοντέλο Premium Banking στα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας

Το νέο μοντέλο premium εξυπηρέτησης στο κατάστημα,  με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η Εθνική με τους πελάτες της, παρουσίασε η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη στην πρώτη ημερίδα που διοργάνωσε η τράπεζα για περισσότερους από 300 Premium Relationship Managers.

Θέτοντας το όραμα και τη στρατηγική του Premium Banking, ο CEO Παύλος Μυλωνάς υπογράμμισε πως κύριος στόχος του Premium RM είναι η αντίληψη των αναγκών του κάθε πελάτη, οι οποίες διαφέρουν σημαντικά ανά περίπτωση. Βάσει των αναγκών και των στόχων του κάθε πελάτη, θα πρέπει να παρέχονται οι κατάλληλες λύσεις, χτίζοντας πάνω στην αξιοπιστία και τη σχέση εμπιστοσύνης που ξεχωρίζει την Εθνική Τράπεζα.

Βασικός άξονας του νέου μοντέλου Premium Banking είναι η βέλτιστη τραπεζική εμπειρία την οποία καλούνται να παρέχουν στους πελάτες της Εθνικής Τράπεζας οι Premium PRs με βάση τις βέλτιστες πρακτικές στην εξυπηρέτηση και τις τάσεις της αγοράς.

Ο ρόλος των RMs του Premium Banking είναι "καταλυτικός" και "ουσιαστικός", προκειμένου να οδηγηθούμε σε μια τραπεζική εμπειρία που αναδεικνύει την συνεργασία τράπεζας και πελάτη ως τον κύριο παράγοντα της ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής και για τα δύο μέρη σχέσης, τόνισε από την πλευρά της η κ. Θεοφιλίδη. 

Σύμφωνα με το σύγχρονο μοντέλο εξυπηρέτησης, σημείωσε η ίδια, το κατάστημα είναι εκεί για τις εργασίες υψηλής προστιθέμενης αξίας που απαιτούν γνώσεις και εξειδίκευση, ενώ οι απλές εργασίες χαμηλής προστιθέμενης αξίας μπορούν πλέον να προωθούνται από ψηφιακά κανάλια ή και εξωτερικά δίκτυα.

Οι βασικοί άξονες του Premium Banking

Η Εθνική Τράπεζα επενδύει σημαντικά στο Premium Banking παρέχοντας σύγχρονα συστήματα, εργαλεία και μεθοδολογία αλλά πρωτίστως αναπτύσσοντας ένα απαιτητικό εκπαιδευτικό πλάνο για τα στελέχη της.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Τράπεζα παρέχει μια παλέτα καινοτόμων επενδυτικών προϊόντων, καλύπτοντας το εύρος των αναγκών και του προφίλ των πελάτων της:
•    το νέο προϊόν Επενδυτικό Νέας Γενιάς, ένα μοναδικό προϊόν στην ελληνική αγορά, που σχεδιάστηκε ειδικά για να προσεγγίσει τις ανάγκες των πελατών της Εθνικής Τράπεζας
•    την πληθώρα τίτλων Αμοιβαίων Κεφαλαίων από την Εθνική Asset Management ΑΕΔΑΚ αλλά και από άλλους παρόχους, κυρίως μεγάλες εξειδικευμένες τράπεζες του εξωτερικού
τις επιλογές του Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων Ζωής, τακτικών και εφάπαξ καταβολών.

Οι επενδυτικές επιλογές συμπληρώνονται από την Premium Debit Mastercard και το Premium Go4More, ειδικά σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συναλλακτικές ανάγκες των πελατών Premium, να δημιουργούν και να επιβραβεύουν τη συνολική σχέση των πελατών με την Τράπεζα.