Τετάρτη, 31-Μαϊ-2023 07:49
Blueground: Γιατί εξαγόρασε την Nestpick - Ο στόχος για κερδοφορία το 2023

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Μέρος της στρατηγικής της για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτύου καταλυμάτων, αποτελεί η εξαγορά της Nestpick, που ανακοίνωσε χθες η Blueground, με τους στόχους της εταιρείας για το 2023 να επικεντρώνονται πλέον στην κερδοφόρα ανάπτυξη.
Όπως δήλωσε στο Capital.gr ο CEO της εταιρείας, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, η φετινή χρονιά πάει σε γενικές γραμμές καλά για την Blueground, ειδικά στις αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας. "Η Blueground έχει προσαρμόσει το επιχειρησιακό της σχέδιο με γνώμονα την κερδοφόρα ανάπτυξη. Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με λιγότερο γρήγορους ρυθμούς και σε συγκεκριμένες αγορές, ενισχύοντας τη θέση μας ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος πάροχος σε παραμονή 30+ ημερών”, δήλωσε.
Σημειωτέον πως τα έσοδα της Blueground διαμορφώθηκαν το 2022 πέριξ των $300 εκατ., ενώ στόχος της εταιρείας για το 2023 είναι τα $560 εκατ.
Η Blueground ανακοίνωσε χθες την εξαγορά της Nestpick, της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας (marketplace) ενοικίασης επιπλωμένων καταλυμάτων για διαμονές 30 ημερών και πάνω διεθνώς. Όπως εξήγησε στο Capital.gr ο κ. Χατζηελευθερίου, η εξαγορά της Nestpick θα επιτρέψει στην Blueground να ξεκινήσει το Partner Network -ένα δίκτυο επιπλωμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας υπό την διαχείριση επιλεγμένων συνεργατών της Blueground. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Partner Network προσθέτει πάνω από 18.000 νέες επιλογές διαμερισμάτων που μπορούν να νοικιάσουν οι πελάτες της Blueground παγκοσμίως από το website της εταιρείας. Η Blueground θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία, την υποδομή και την τεχνογνωσία της Nestpick στην δημιουργία του Partner Network, διευρύνοντας, έτσι, το εύρος λειτουργίας της.
Πρόκειται για την δεύτερη εξαγορά που ανακοινώνει η Blueground το 2023 και για την τρίτη τους τελευταίους 12 μήνες και συνολικά. Νωρίτερα φέτος είχε ανακοινωθεί η εξαγορά της αμερικανικής Travelers Haven, που εξειδικεύεται στην εύρεση επιπλωμένων διαμερισμάτων on-demand για εταιρικούς, κυρίως, πελάτες, ενώ πέρυσι είχε προηγηθεί η εξαγορά της Tabas -βραζιλιάνικης PropTech εταιρείας με αντικείμενο αντίστοιχο της Blueground και παρουσία σε τρεις πόλεις της Βραζιλίας.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Blueground ανακοίνωσε και την έναρξη συνεργασίας με την instacar. "Η Blueground παρέχει στους επισκέπτες της πρόσβαση σε πάνω από 50 επιλεγμένους lifestyle partners που βελτιώνουν τη διαμονή τους μέσω των υπηρεσιών τους και η instacar είναι μία από αυτές. Οι πελάτες μας στην Αθήνα θα μπορούν να μισθώνουν το instacar όχημα για το χρονικό διάστημα που επιθυμούν, με προνομιακούς όρους”, ανέφερε ο κ. Χατζηελευθερίου.
Η Blueground είναι αυτή την στιγμή παρούσα σε 31 πόλεις και 17 χώρες. Πρόσφατα, ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Πόλη του Μεξικού, συνεχίζοντας την επέκτασή της στη Λατινική Αμερική, πέρα από τη Βραζιλία.
Συνολικά διαχειρίζεται πάνω από 15.000 καταλύματα παγκοσμίως, με πάνω από 1.200 στην Αθήνα. Αυτή τη στιγμή, η Blueground απασχολεί συνολικά περίπου 1.000 άτομα, ενώ η ομάδα στην Ελλάδα αποτελείται από 385 άτομα.
Μέχρι σήμερα η Blueground έχει αντλήσει συνολικά $256 εκατ. σε κεφάλαια, ενώ, όπως ανέφερε ο κ. Χατζηελευθερίου, υπό εξέταση υπάρχουν διάφορες επιλογές χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένης της δανειακής χρηματοδότησης και της άντλησης ιδίων κεφαλαίων. "Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να μοιραστούμε σχετικά με αυτό”, διευκρίνισε ο CEO της Blueground.
Σημειώνεται ότι η startup διατηρούσε καταθέσεις στην Silicon Valley Bank, ωστόσο είχε καταφέρει να τις αποσύρει λίγο πριν την χρεοκοπία του αμερικανικού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.
Εν τω μεταξύ, η εισαγωγή στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ παραμένει στα σχέδια της εταιρείας, η οποία, ωστόσο, περιμένει την… κατάλληλη στιγμή. "Η είσοδος της εταιρείας στο χρηματιστήριο παραμένει βασικό μέρος των μελλοντικών σχεδίων μας. Όταν θεωρήσουμε ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες θα προχωρήσουμε”, τόνισε ο κ. Χατζηελευθερίου.
Ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου θα συμμετάσχει στις 7 Ιουνίου σε πάνελ στο Συνέδριο Skift Short-Term Rental στη Νέα Υόρκη, όπου θα μιλήσει για το πώς ο συνδυασμός εργασίας και ταξιδιών αναψυχής αλλάζει τις απαιτήσεις των πελατών της Blueground γύρω από τη διαμονή τους.