Τρίτη, 30-Μαϊ-2023 08:08
Doitforme: Λανσάρει νέα υπηρεσία και κάνει νέα βήματα στο εξωτερικό

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Ένα νέο εργαλείο, το οποίο δημιουργεί εύκολα και γρήγορα, με δύο μόλις κλικ, report των διαφημιστικών εκστρατειών στο δίκτυο του Meta, λάνσαρε η Doitforme, η οποία αυτή την περίοδο δίνει έμφαση στην επέκτασή της στο εξωτερικό και διπλασιάζει το ανθρώπινο δυναμικό της.
Όπως εξήγησε στο Capital.gr ο Founder και CEO της Doitforme.eu, Luigi Δημήτρης Γουλιάνος, η νέα υπηρεσία, που ονομάζεται AdSnap, βοηθά τους Digital Marketers να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο κατά τη δημιουργία report για τις διαφημίσεις που διαχειρίζονται για τους πελάτες τους. Επίσης, καθιστά ευκολότερη την κατανόηση των αποτελεσμάτων, αφού μετατρέπει τα πολύπλοκα νούμερα σε ένα ευανάγνωστο αρχείο pdf.
Σημειώνεται ότι η Doitforme.eu έχει δημιουργήσει μια σουίτα ψηφιακών εργαλείων τόσο για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις όσο και για απλούς καταναλωτές που αναζητούν υπηρεσίες και προϊόντα. Σκοπός για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι μέσω των ψηφιακών εργαλείων QuestAd και AdSnap να τους βοηθήσει στην εύρεση υποψήφιων πελατών με την δημιουργία πολυεπίπεδων διαφημίσεων στα Social Media αλλά και την κατανόηση των αποτελεσμάτων τους. Για τον απλό κόσμο βοηθά μέσω της πλατφόρμας να βρουν επαγγελματίες και υπηρεσίες για τις καθημερινές τους ανάγκες (γιατροί, δικηγόροι, αρχιτέκτονες, ηλεκτρολόγοι, κέντρα αισθητικής κ.ά.) ενώ μέσω της εφαρμογής για τα market (market.doitforme.eu) να φτιάχνουν το πιο φθηνό καλάθι, βρίσκοντας το φθηνότερο προϊόν σε όλα τα ελληνικά super market.
Αυτή τη στιγμή, η Doitforme έχει περισσότερους από 400 ενεργούς επαγγελματίες και επιχειρήσεις οι οποίες επωφελούνται από τα εργαλεία της πλατφόρμας της. "Αναμένουμε με τα δύο καινούρια εργαλεία QuestAd και AdSnap να προσεγγίσουμε νέο κοινό σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς στο AdSnap ο ανταγωνισμός είναι αρκετά χαμηλός ενώ στο QuestAd (σ.σ. εργαλείο το οποίο δημιουργεί πολυεπίπεδες διαφημίσεις στα social media ανάλογα με τις απαντήσεις των χρηστών σε απλό ερωτηματολόγιο) ο ανταγωνισμός είναι σχεδόν μηδαμινός”, ανέφερε ο κ. Γουλιάνος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Doitforme στηρίζεται μέχρι σήμερα στα δικά της έσοδα και αναπτύσσεται με βάση αυτά. "Αυτό μας δίνει μια αργή αλλά σταθερή ανάπτυξη. Σίγουρα είμαστε ανοιχτοί στο ενδεχόμενο επενδύσεων, αν αυτό μας βοηθήσει να πετύχουμε τους στόχους μας με μεγαλύτερη ταχύτητα”, δήλωσε ο κ. Γουλιάνος.
Αυτή την στιγμή, η παρουσία της Doitforme στο εξωτερικό είναι αρκετά περιορισμένη, έχοντας κάποιους πελάτες σε Ντουμπάι, Γερμανία, Κύπρο και Αλβανία στο Digital Marketing Agency. Επιπλέον, έχει ήδη αρχίσει να λαμβάνει αιτήματα υπηρεσιών από τη Γερμανία, όπου έχει ξεκινήσει μια αντίστοιχη έκδοση του marketplace υπηρεσιών της στην γερμανική αγορά.
Στόχος της startup για το 2023 είναι να λανσάρει το AdSnap και το QuestAd σε παγκόσμιο επίπεδο, με στόχο το πρώτο τρίμηνο να αποκτήσει 3.000 μηνιαίους συνδρομητές αυτών των εργαλείων αποκλειστικά από το εξωτερικό και την διατήρηση του κύκλου ζωής αυτών όσο το δυνατόν περισσότερο. Σε επίπεδο προσλήψεων, η εταιρεία φέτος έχει σχεδόν διπλασιάσει το προσωπικό της και αναμένει να το διπλασιάσει εκ νέου και το 2024.
Αξίζει να αναφερθεί ότι τόσο ο Luigi Δημήτρης Γουλιάνος, όσο και ο συν-ιδρυτής της Doitforme, Ιωσήφ Ρέντα, έχουν συμπεριληφθεί στη λίστα Forbes 30 Under 30 Greece για το 2021