Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 19-Ιαν-2023 07:30

    Ανοίγει την τράπουλα στα τρόφιμα ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος

    Τα επόμενα βήματα του Σπύρου Θεοδωρόπουλου μετά την Chipita
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Με σκοπό το άνοιγμα της τράπουλας στον τομέα των βιομηχανικών επιχειρήσεων με τις οποίες δραστηριοποιείται έως και αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά με στόχο τη διεύρυνση του εκτοπίσματος που αυτές έχουν, κινείται ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος. Βασικός άξονας στη στρατηγική που εφαρμόζει ο επιχειρηματίας είναι η δημιουργία συνεργιών και η επίτευξη οικονομιών κλίμακας μεταξύ των επιχειρήσεων κάτι που ήδη έχει ήδη υλοποιηθεί σε μεγάλη βαθμό μεταξύ Νίκας και Εδέσματος. Επί της ουσίας για τις εταιρείες Έδεσμα και Αμβροσία που εξαγόρασε το 2022 θα επιδιώξει να επεκτείνουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά, διευρύνοντας το εκτόπισμα και τη διανομή τους, δεδομένου ότι οι δύο αυτές μάρκες είναι κυρίως γνωστές στους καταναλωτές από την Κεντρική έως και τη Βόρεια Ελλάδα. Μία κίνηση άλλωστε που δείχνει τις προθέσεις του επιχειρηματία ήταν και η διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου του Εδέσματος στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου στα τέλη της περασμένης χρονιάς, με σκοπό τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας μέσα από την ταυτόχρονη μεταφορά της παραγωγής στο εργοστάσιο του Αγίου Στεφάνου, το οποίο ανήκει στη Νίκας. Σε ό,τι αφορά το προσωπικό ο επιχειρηματίας προέβη στην απορρόφησή του στην Αμβροσία, υλοποιώντας ουσιαστικά τη δέσμευση που είχε αναλάβει να μην απολυθεί κανένας από τους εργαζόμενους αφότου έκλεισε το εργοστάσιο στη βόρεια Ελλάδα. 

    Στην περίπτωση της Αμβροσίας, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος και το επιτελείο των συνεργατών του θα επιδιώξουν κατά το προσεχές χρονικό διάστημα να διευρύνουν το εκτόπισμα της εταιρείας τόσο με τις έτοιμες συσκευασμένες σαλάτες, όπου ως βασικοί ανταγωνιστές στην κατηγορία προβάλλονται η ΒΕΜ τα προϊόντα της διαχειρίζεται ο όμιλος Καλαμαράκη γνωστός από το αλάτι Κάλας -, ο Υφαντής και η Hellman’s. Και σε αυτή την περίπτωση στόχευση του Σπύρου Θεοδωρόπουλου είναι η πανελλήνια διανομή και η διείσδυση σε περισσότερα σημεία πώλησης κατά το προσεχές διάστημα. Μία ακόμα κατηγορία όμως που επίσης θα επιδιώξει να αναπτύξει μέσω της Αμβροσίας, είναι αυτή των έτοιμων γευμάτων. Να σημειωθεί ότι η Αμβροσία του 2021 έκλεισε με τζίρο 13,99 εκατομμυρίων ευρώ από 11,16 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2022 και με καθαρά κέρδη μετά από τους φόρους 1,01 εκατομμύρια ευρώ από κέρδη 125 χιλιάδων ευρώ το 2020. Επομένως, προβάλλεται ως μία επιχείρηση με υψηλά περιθώρια κέρδους και σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης προσεχώς.

    Παραμένει κινητικός ο επιχειρηματίας

    Όπως πληροφορούμαστε, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος συνεχίζει να είναι κινητικός, επιδιώκοντας νέες τοποθετήσεις με εξαγορά μετοχών από εταιρείες τροφίμων στο πλαίσιο της σύστασης του εκτεταμένου ομιλικού σχήματος που στοχεύει να δημιουργήσει με περαιτέρω στόχευση την εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο Αθηνών, κατά τα πρότυπα της Vivartia και της προσπάθειας που έκανε να πετύχει παλαιότερα κάτι αντίστοιχο στην εποχή που συνυπήρξε σε αυτήν με τον Δημήτρη Δασκαλοπουλο. Στο πλαίσιο των κινήσεων που εξετάζει να κινηθεί μέσω εξαγοράς είναι και εταιρεία που προέρχεται από τον τομέα των φρέσκων τροφίμων με ισχυρό εκτόπισμα στην κατηγορία της και ταχεία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο κατηγορίας. Ωστόσο, έως και αυτή τη στιγμή οι συζητήσεις με τη συγκεκριμένη επιχειρηματική οντότητα δεν έχουν καταλήξει ακόμη θετικά, κάτι που αναμένεται να συμβεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ