Το νέο Future Branch της Eurobank στη Θεσσαλονίκη

Πέμπτη, 13-Οκτ-2022 12:06

Το νέο μοντέλο λειτουργίας καταστήματος παρουσίασαν χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας (φωτογραφία), συνοδευόμενος από τους Αναπληρωτές Διευθύνοντες Συμβούλους, κ. Αντρέα Αθανασόπουλο και κ. Σταύρο Ιωάννου και στελέχη της Διοίκησης της Τράπεζας

Επενδύοντας περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ, την τελευταία τριετία σε έργα τεχνολογίας και με οδηγό μια φιλοσοφία καινοτομίας και πρωτοπορίας, η Eurobank δημιούργησε τα Future branches, ή τα καταστήματα νέας γενιάς που ενσωματώνουν το μοντέλο Phygital.

Τα Future branches, η νέα γενιά καταστημάτων της Τράπεζας, αποτυπώνουν τον νέο, άμεσο και  προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης. Στα καταστήματα νέας εποχής καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες. Τα future branches δημιουργήθηκαν και λειτουργούν φυσικά με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.

Η διοίκηση της Eurobank εγκαινίασε το νέο κατάστημα της στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί στη βάση της φιλοσοφίας Phygital. Τα πρώτα Phygital καταστήματα στην Αθήνα (οδός Βουκουρεστίου και οδός Κοραή) άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό το Νοέμβριο του 2021 και, σταδιακά, το νέο μοντέλο των καταστημάτων επεκτείνεται γεωγραφικά.

Με αφορμή την παρουσίαση του σχεδίου μετασχηματισμού της Τράπεζας,  ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Group Transformation, Digital & Retail Banking, κ. Αντρέας Αθανασόπουλος, εξήγησε τη φιλοσοφία του νέου μοντέλου. "Το κατάστημα της νέας εποχής είναι ένα πολυδύναμος συνδυασμός φυσικών και ψηφιακών δυνατοτήτων, για επιχειρήσεις και ιδιώτες πελάτες, με εξυπηρέτηση, χωρίς γκισέ και τείχη μεταξύ των πελατών και του προσωπικού και με την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι διαχρονικός ο στόχος για μια τράπεζα που θα είναι πάντα κοντά στον πελάτη, με εξατομικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα, αξιοποιώντας την πρωτοποριακή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα νέας εποχής αλλά και το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών”.

Με τις επενδύσεις αυτές, η Εurobank παραμένει δίπλα στον πελάτη 24/7 με υπηρεσίες διαθέσιμες πάντα και παντού μέσω και των ψηφιακών της καναλιών. Η εξυπηρέτηση γίνεται γρήγορη και αποτελεσματική χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το m-Banking και το e-Banking, ενώ η ανθρώπινη επαφή συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο της λειτουργίας της Eurobank με το εξειδικευμένο προσωπικό της να παραμένει δίπλα στον πελάτη με στόχο την κάλυψη όλων των αναγκών του. Σύγχρονες λύσεις, όπως το Eurobank mobile app, μέσω του οποίου οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν πραγματοποιήσουν 1.200 έξυπνες συναλλαγές, ανέπαφες συναλλαγές μέσω apple pay και google pay, η εφαρμογή Eurobank Smart POS, που μετατρέπει το κινητό της επιχείρησης σε POS, είναι στη διάθεση των πελατών. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking, που εισήγαγε πρώτη η Eurobank στην ελληνική αγορά με μεγάλη απήχηση και με την οποία εξυπηρετούνται ήδη 40.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διευκολύνοντας αισθητά και την e-χρηματοδότηση που γίνεται εφικτή για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα.