Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 24-Σεπ-2022 08:26

    Παγωτό Plan(e)t: Η ελληνική vegan startup στην οποία επένδυσε η Εριέττα Κούρκουλου Λάτση

    Παγωτό Plan(e)t: Η ελληνική vegan startup στην οποία επένδυσε η Εριέττα Κούρκουλου Λάτση
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

    Πλώρη για το δεύτερο γύρο χρηματοδότησης έχει βάλει η Plan(e)t Foods, η πρώτη ελληνική vegan startup, η οποία αν και μετρά μόλις 20 μήνες από την ημέρα της ίδρυσής της, έχει καταφέρει, ωστόσο, να κάνει αίσθηση στην εγχώρια αγορά με το ομώνυμο plant-based παγωτό της. Τα φυτικής προέλευσης παγωτά της Plan(e)t, τα οποία παρασκευάζονται αποκλειστικά με ρόφημα ελληνικής βρόμης αλλά και η φιλοσοφία της εταιρείας που δημιούργησε το 2021 ο Γρηγόρης Μπογράκος, έχουν κερδίσει την ψήφο εμπιστοσύνης σημαντικών προσωπικοτήτων του επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι. Αυτό, άλλωστε, αποτυπώθηκε στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης της Plan(e)t, ο οποίος έκλεισε πρόσφατα με την άντληση κεφαλαίων της τάξεως των 400.000 ευρώ και επικεφαλής την vegan και ethical επενδύτρια Εριέττα Κούρκουλου Λάτση καθώς και την συμμετοχή του Αλβέρτου Ρεβάχ της Humble Holdings και της ΑΜΒΥΞ και του Δημήτρη Γεωργακόπουλου της Zeno Capital. 

    Που θα κατευθυνθούν τα κεφάλαια

    Τα παραπάνω κεφάλαια αναμένται να κατευθυνθούν για την περαιτέρω επέκταση του εμπορικού της αποτυπώματος  στο κανάλι των σούπερ μάρκετ, όπου ήδη τα παγωτά της Plan(e)t έχουν τοποθετηθεί στα ψυγεία των μεγαλύτερων εγχώριων αλυσίδων όπως σε Σκλαβενίτη, ΑΒ, My Market και Κρητικός αλλά και στο ηλεκτρονικό κανάλι μέσω Pop Market, Wolt Market και E-fresh.  "Αυτή την στιγμή, τα παγωτά μας είναι διαθέσιμα σε περισσότερα από 400 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα και η ανάπτυξη τρέχει με ραγδαίους ρυθμούς", σημειώνει στο Capital.gr, ο ιδρυτής της Plan(e)t, Γρηγόρης Μπογράκος. Ο ίδιος, έχοντας ξεκινήσει την επαγγελματική του πορεία από έναν τελείως διαφορετικό κλάδο, τον χρηματοπιστωτικό, αποφάσισε να υιοθετήσει πριν περίπου 6 χρόνια τον vegan τρόπο ζωής για ηθικούς λόγους. Η συγκεκριμένη απόφαση λειτουργησε καταλυτικά στην μετέπειτα στροφή στην καριέρα του αλλά και στη δημιουργία της πρώτης ελληνικής vegan startup καθώς θέλησε να συνδυάσει το συγκεκριμένο lifestyle με την επιχειρηματικότητα. 

    Οι εκατοντάδες πειραματισμοί και οι νέες γεύσεις 

    Και κάπως έτσι γεννήθηκε το φυτικής προέλευσης παγωτό, ύστερα από εκατοντάδες πειραματισμούς και ατελείωτες ώρες στο εργαστήριο, όπως παραδέχεται ο κ. Μπογράκος. "Στόχος μας να βρούμε την κατάλληλη συνταγή και να πετύχουμε μια κρεμώδη υφή και ένα προϊόν χωρίς ζωικής προέλευσης συστατικά και χωρίς λακτόζη, το οποίο, ωστόσο, έχει πανομοιότυπη γεύση και προσφέρει την ίδια εμπειρία με ένα κλασικό παγωτό". Η αρχή, λοιπόν, έγινε με 2 γεύσεις και στη συνέχεια προστέθηκαν 4 καινούργιες, οι οποίες είναι Triple Chocolate Brownie, Double Pistachio, Peanut butter & Caramel και Φράουλα & Pavlova. 

    Το πρώτο zero waste παγωτοπωλείο στο Μοναστηράκι 

    Και τα σχέδια δεν σταματούν εδώ καθώς τον περασμένο Αύγουστο τα παγωτά Plan(e)t απέκτησαν το πρώτο τους φυσικό κατάστημα στο Μοναστηράκι. "Πρόκειται για ένα zero waste project καθώς το κυπελάκι είναι από βάφλα και το κουταλάκι από μπισκότο ενώ στο κατάστημα υπάρχουν συνολικά 13 γεύσεις", σημειώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και συνεχίζει λέγοντας: "Στόχος μας είναι ανοίξουμε και αλλά παγωτοπωλεία Plan(e)t, έχοντας πάρει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα από τους καταναλωτές, οι οποίοι δοκιμάζουν το παγωτό μας". 

    Προ των πυλών ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης 

    Σε αυτή, λοιπόν, την κατεύθυνση η ελληνική startup σχεδιάζει ήδη το δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, ο οποίος αναμένεται να είναι μεγαλύτερος σε σύγκριση με τον πρώτο ενώ προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Στο μέλλον δεν αποκλείει το άνοιγμα εκτός των ελληνικών συνόρων, την προσθήκη νέων γεύσεων αλλά και την είσοδο στη μικρή λιανική με μικρότερες συσκευασίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τωρινή συσκευασία των 410 ml είναι 100% οικολογική καθώς προέρχεται από ζαχαροκάλαμο και εισάγεται από τον Καναδά. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αρνητικό αποτύπωμα άνθρακα καθώς ξεκινά από μια οικολογική αφετηρία με πολύ μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Από  εκεί και πέρα υπολογίζει τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές και τις αντισταθμίζει  κατά 110% χρηματοδοτώντας πράσινες ενέργειες αφαίρεσης CO2 από την ατμόσφαιρα μέσα από μια πλατφόρμα στην Αμερική.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ