Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 03-Σεπ-2022 08:00

    Market In: Πρόβλεψη για 400 εκατομμύρια, εξαγορές και 10 νέα καταστήματα

    Market In: Πρόβλεψη για 400 εκατομμύρια, εξαγορές και 10 νέα καταστήματα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Mε πρόβλεψη για τζίρο που θα αγγίξει και πιθανότατα θα υπερβεί τα 400 εκατομμύρια ευρώ κινείται για το 2022 η αλυσίδα Market In, η οποία αυτή τη στιγμή διατηρεί 236 καταστήματα πανελλαδικά, ενώ στη διάρκεια του καλοκαιριού εξαγόρασε και την τοπική αλυσίδα "Χαρά” της Χίου (κύκλος εργασιών 15,2 εκατ. ευρώ το 2020), με 9 καταστήματα στο χαρτοφυλάκιό της. Στον επενδυτικό σχεδιασμό της Market In για το προσεχές χρονικό διάστημα είναι να δημιουργήσει έως και 10 νέα καταστήματα έως και το τέλος του 2022 σε όλη την Ελλάδα. Η αλυσίδα στοχεύει κυρίως στη γεωγραφική ζώνη της Βορείου Ελλάδας, ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται σε αναζήτηση για νέα καταστήματα στα νησιά των Κυκλάδων και ειδικότερα στην Πάρο, τη Νάξο και την Άνδρο. Πριν από λίγες ημέρες εγκαινίασε ένα ακόμη κατάστημα στα Κάτω Πατήσια.

    Ετοιμάζει το δεύτερο της darkstore στη Σίνδο

    Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου της darkstore που θα βρίσκεται στη Σίνδο, εκεί που ήδη διατηρεί αποθήκες, ενώ στην Αθήνα εξυπηρετεί τις ανάγκες του ηλεκτρονικού της καταστήματος μέσω του ιδιόκτητου εκθεσιακού κέντρου, MEC, που βρίσκεται στην Παιανία. Να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή από τον συνολικό κύκλο εργασιών της Μarket In, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν στο 2%. Η επιχείρηση το 2021 παρουσίασε ανάπτυξη των πωλήσεών της κατά 6% φτάνοντας τα 370 εκατομμύρια ευρώ.

    Το έμψυχο δυναμικό της Market In απαρτίζουν 4.000 άτομα, με την αλυσίδα να βρίσκεται σύμφωνα με τις ίδιες πηγές στην αναζήτηση νέων στελεχών τόσο από την ελεύθερη αγορά, όσο και εκ των έσω, καθώς επενδύει στην εξέλιξη των ανθρώπων της. Σημειώνεται ότι προς αυτή την κατεύθυνση διατηρεί τη Market In Academy, η οποία βρίσκεται στην περιοχή του Ζωγράφου στην Αττική. Εκεί τόσο στελέχη της εταιρείας, όσο και στελέχη της αγοράς αναλαμβάνουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό της εταιρείας μέσα από σεμινάρια που πραγματοποιούνται.

    Στο κάδρο και νέες εξαγορές

    Όπως παραδέχεται το ίδιο πρόσωπο, από τη στρατηγική της Market In δεν θα λείψουν οι εξαγορές, κάτι που συνάδει με την ευρύτερη πορεία της επιχείρησης τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με την οργανική της ανάπτυξη. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζει την απόκτηση μικρότερων αλυσίδων ανά την Επικράτεια.

    Στόχος μεγαλύτερα από τα υφιστάμενα καταστήματα με επιφάνεια 500-600 τ.μ.

    Σε ό,τι αφορά τα καταστήματα franchise Economy τα οποία υφίστανται σε αρκετές γειτονιές, οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι δεν είναι στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη του συγκεκριμένου δικτύου καταστημάτων και κατ’ επέκταση του μοντέλου franchise που τα χαρακτηρίζει. Στον αντίποδα η Market In έχει θέσει στο κάδρο της ανάπτυξής της την δημιουργία μεγαλύτερων καταστημάτων 500 έως και 600 τετραγωνικών μέτρων, από εκείνα που συνήθιζε να αναπτύσσει παλαιότερα, της τάξεως των 300 έως 400 τ.μ.

    Ένας ακόμα τομέας στον οποίο επενδύει η Market In είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ήδη διαθέτει δύο σειρές προϊόντων με τις ετικέτες "Μικρές Φάρμες του Βουνού” και "Economy” με περίπου 2.000 κωδικούς να είναι διαθέσιμοι συνολικά. Η μάρκα "Φάρμες του Βουνού” διαθέτει αποκλειστικά τρόφιμα, ενώ υπό την ετικέτα "Economy” διατίθενται τόσο τρόφιμα, όσο και προϊόντα εκτός των τροφίμων. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επενδύει και στην παροχή επιπλέον εκπτώσεων, μέσω του συστήματος πιστότητας που διαθέτει (loyalty), καθότι εκτός από την προσφορά ποσού 6 ευρώ προς εξαργύρωση προς τους πελάτες της, σκοπεύει να ενισχύει το ποσό που θα προσφέρει κατά το προσεχές διάστημα.

    Συν τοις άλλοις δραστηριοποιείται στην μεταφορά χρημάτων, σε συνεργασία με τη SmartPay, προσφέροντας την δυνατότητα στους πελάτες της να μεταφέρουν χρήματα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, με τη Market In να επωφελείται της προμήθειας που εισπράττει μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας.

    Στο επίκεντρο η αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστους

    Καίριο διακύβευμα για τη Market In όπως και για το σύνολο των αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο και στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, είναι να αντιμετωπίσει επιτυχώς την έκρηξη των τιμών στο ρεύμα. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι η Market In από εκεί που είχε ως υποχρέωση να καταβάλει το ανώτερο έως και 700 χιλ. ευρώ ετησίως για την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος προ κρίσης, σήμερα και εν μέσω ενεργειακής κρίσης το ποσό αυτό έχει σχεδόν διπλασιαστεί.

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ