Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 28-Μαϊ-2022 08:31

    Ένα βήμα πριν τη συμφωνία με την Πειραιώς η επέκταση του Attica

    Ένα βήμα πριν τη συμφωνία με την Πειραιώς η επέκταση του Attica
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Πολύ κοντά στην υπογραφή τελικής συμφωνίας με την Τράπεζα Πειραιώς για την αξιοποίηση και επέκταση του 5ου ορόφου του Attica στο City Link βρίσκεται η διοίκηση της εταιρείας Αττικά Πολυκαταστήματα Α.Ε, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο Capital.gr. Θυμίζουμε ότι ήδη το Attica στην οδό Πανεπιστημίου έχει ήδη επεκταθεί στους δύο ορόφους, 3ο και 4ο , προχωρώντας στον επανασχεδιασμό τους . Μάλιστα επεκτείνει σταδιακά και τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες του καθώς έχει δημιουργήσει και κομμωτήριο στον 4ο, ενώ υφίστανται και καταστήματα εστίασης όπως αυτό της Carpo αλλά και το café – wine bar, Le Cassis, το οποίο επίσης έχει δημιουργηθεί από την οικογένεια Κοντόπουλου που βρίσκεται πίσω από τα καταστήματα Carpo. Ο 5ος όροφος θα έρθει να προσθέσει και άλλα διαθέσιμα τετραγωνικά και μάρκες, προσφέροντας ταυτόχρονα άνετους χώρους πώλησης.

    Κλείνει σταδιακά η ψαλίδα των πωλήσεων σε σύγκριση με το 2019

    Σε ό,τι αφορά το πεντάμηνο του 2022 η Αττικά Πολυκαταστήματα υπολείπεται σε πωλήσεις κατά περίπου -12% σε σύγκριση με το 2019, που θεωρείται συγκρίσιμο έτος. Ωστόσο η εταιρεία έχει καταφέρει σταδιακά να μειώσει την ψαλίδα σε σύγκριση με το 2019, η οποία ήταν σημαντικά μεγαλύτερη τους προηγούμενους μήνες του έτους. Πηγές κοντά στην εταιρεία ανέφεραν ότι η πτώση τον Ιανουάριο υπερέβη το 30% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ακολούθησε ο Φεβρουάριος με -10%, ο Μάρτιος με -4%, ο Απρίλιος ήταν στα ίδια επίπεδα και πλέον είναι ιδιαίτερα πιθανό ο Μάιος να κλείσει θετικά. Το γεγονός αυτό μάλιστα λαμβάνει χώρα σε μία χρονική περίοδο κατά την οποία οι πωλήσεις με το μοντέλο του tax free έχουν μειωθεί κατά 35% φέτος, λόγω του ότι δεν ταξιδεύουν οι Κινέζοι τουρίστες προς την Ελλάδα, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα τους λόγω πανδημίας. Μέρος των απωλειών από το tax free λόγω της μη προσέλευσης Κινέζων επισκεπτών – αν και μόνο μερικώς - κάλυψαν εθνικότητες επισκεπτών από Ηνωμένες Πολιτείες, Ισραήλ, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία. Οι πωλήσεις tax free το 2019 για το σύνολο της Αττικά Πολυκαταστήματα ήταν στα επίπεδα του 10,7% επί του κύκλου εργασιών της, ενώ μόνο στο Attica στο City Link το tax free αντιστοιχούσε το 2019 σε περίπου 19% των πωλήσεων του εμπορικού κέντρου.

    Θετική η αποτύπωση του Μαΐου

    Ωστόσο οι Έλληνες καταναλωτές αγόρασαν το μήνα που διανύουμε παραπάνω και από τον Μάιο του 2019, διατηρώντας τις δυνάμεις πωλήσεων για την Αττικά Πολυκαταστήματα. Σημειώνεται ότι μεταξύ άλλων η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με την Aegean το τελευταίο χρονικό διάστημα με δικαίωμα εξαργύρωσης μιλίων από ταξίδια κατά την αγορά προϊόντων στο δίκτυο της Αττικά Πολυκαταστήματα, γεγονός που θα μπορούσε να θεωρηθεί ενισχυτικό για την εικόνα των πωλήσεών της. Την ίδια στιγμή η επιχείρηση διαθέτει μεγαλύτερη ποικιλία εμπορευμάτων σε σύγκριση με το 2019 και παρά τα προβλήματα που ανέκυψαν στην εφοδιαστική αλυσίδα από την εκδήλωση της πανδημίας και ύστερα.

    Γιατί απορροφήθηκε η Cosmobrands από την Αττικά Πολυκαταστήματα

    Πρόσφατα η Αττικά Πολυκαταστήματα απορρόφησε την συνδεδεμένη Cosmobrands, η οποία διαχειριζόταν το ηλεκτρονικό κατάστημα attica.gr αλλά και τον τομέα καλλυντικών. Μέσα από τη συγκεκριμένη συγχώνευση, η Αττικά Πολυκαταστήματα πέτυχε εκτός των άλλων τη βελτίωση της εμπορικής της λειτουργίας, καθότι σε περίπτωση αγοράς online ο εκάστοτε πελάτες μπορεί πλέον να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημα, αλλά και να συλλέξει bonus πόντους αγορών από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κανάλι ταυτόχρονα. Συν τοις άλλοις θα μπορεί αγοράσει με το σύστημα του click & collect, κάτι που δεν ήταν εφικτό μέχρι πρότινος λόγω της ύπαρξης δύο διαφορετικών εταιρειών. Να σημειωθεί ότι ο κλάδος καλλυντικών λιανικής για την Αττικά Πολυκαταστήματα στα προϊόντα επιλεκτικής διανομής, είναι κατά περίπου 22% χαμηλότερα σε πωλήσεις σε σύγκριση με το 2019. Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι ο τομέας των προϊόντων μόδας κινείται σημαντικά καλύτερα σε σύγκριση με τα καλλυντικά αυτή την περίοδο. Ωστόσο θεωρείται ότι αποτελεί ένα παροδικό φαινόμενο η πτώση πωλήσεων στα καλλυντικά, δεδομένου ότι μέχρι στιγμής επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις καλλυντικών η χρήση της μάσκας.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ