Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 28-Μαρ-2022 17:03

    Mozaik: Στρατηγικός σύµµαχος στο ψηφιακό ταξίδι των ελληνικών επιχειρήσεων

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στις λύσεις ψηφιακής προβολής και προώθησης κλείνει 20 χρόνια ζωής

    Η πανδηµία του κορονοϊού δηµιούργησε µια νέα πραγµατικότητα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες καλούνται πλέον να επιταχύνουν την ψηφιακή τους παρουσία για να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις προβολής και επικοινωνίας µε τους πελάτες τους. 

    Ο κ. Κάρολος Αναστασόπουλος, CEO της Mozaik

    "Οι επιχειρήσεις πρέπει πλέον να παντρέψουν τη φυσική παρουσία µε την ψηφιακή και να παρέχουν αυτό που αποκαλούµε µια phygital εµπειρία, η οποία δεν αποτελεί τίποτα άλλο πέρα από το πέρασµα της επικοινωνίας και των πωλήσεων από τη φυσική στην ψηφιακή διάσταση και αντίστροφα. Το βασικό ζητούµενο είναι αυτό να γίνει µε συνέπεια και συνοχή", σηµειώνει ο κ. Κάρολος Αναστασόπουλος, CEO της Mozaik, εταιρείας η οποία από την ίδρυσή της, το 2002, καθοδηγεί επιχειρήσεις και οργανισµούς στον ψηφιακό τους µετασχηµατισµού στο κοµµάτι της προώθησης και των πωλήσεων. 

    Τότε το ψηφιακό επιχειρείν ήταν στα σπάργανα ως ιδέα, καθώς οι επιχειρήσεις λειτουργούσαν κατά κύριο λόγο παραδοσιακά. "Εµείς θελήσαµε από την πρώτη στιγµή να οδηγήσουµε τις επιχειρήσεις µε τις οποίες συνεργαζόµαστε στον ψηφιακό µετασχηµατισµό τους και να τους δείξουµε πώς να πραγµατοποιούν τις πωλήσεις και να διεξάγουν την επικοινωνία τους στην ψηφιακή εποχή", επισηµαίνει ο κ. Αναστασόπουλος. 

    Η Mozaik ήταν από τις πρώτες εταιρείες που εισήγαγαν τα νέα δεδοµένα του ψηφιακού επιχειρείν, όπου ο χρήστης παύει να αποτελεί παθητικό κοινό και γίνεται ενεργητικός καταναλωτής, ο οποίος συνδιαµορφώνει το brand. Όλες οι επικοινωνιακές στρατηγικές έπρεπε, κατ’ επέκταση, να αναδιαµορφωθούν µε βάση αυτή την αλλαγή και να µην προσπαθούν να επιβάλλουν µια πώληση, αλλά να την προσαρµόζουν στις ανάγκες του καταναλωτή.

    Η Mozaik απαρτίζεται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων που, σε απόλυτη συνεργασία, χαράσσουν marketing strategies στην ψηφιακή εποχή, υψηλής αισθητικής websites, αποτελεσµατικές online και offline καµπάνιες και καινοτόµα ψηφιακά προϊόντα. Στο πελατολόγιό της περιλαµβάνονται εταιρείες από όλους τους κλάδους µε κοινό παρονοµαστή την κατανόηση του Διαδικτύου στην εποχή µας, εταιρείες είτε B2C (Max Stores, Wella, Kosmoride by Kosmocar, Goodyear), είτε B2B, µε εξαγωγικό χαρακτήρα και corporate προσανατολισµό (Thenamaris, Agrovim, Gerolymatos International, Ayia Napa Marina, Kouvidis), είτε εταιρείες leaders του Hospitality (Costa Navarino, Daios Hotels, Grand Resort Lagonissi).

    "Η εταιρεία µας, που βασίζεται σε τρεις πυλώνες, στρατηγική, µάρκετινγκ και τεχνολογία –αυτό που σήµερα αποκαλούµε 360–, είναι ένας ζωντανός οργανισµός που απαρτίζεται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων (εξού και το όνοµά της), οι οποίοι δουλεύουν όλοι µε το ίδιο όραµα και τον ίδιο στόχο: να ηγηθούν της ψηφιακής εποχής και να τη διαµορφώσουν", τονίζει ο κ. Αναστασόπουλος. 

    Τα νέα δεδοµένα 

    Η πανδηµία επιτάχυνε τις εξελίξεις λειτουργώντας ως καταλύτης, φέρνοντας το ψηφιακό επιχειρείν στο προσκήνιο. Έτσι, αυξήθηκαν κατά πολύ οι ανάγκες προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων και των οργανισµών στην Ελλάδα. Αξιοποιώντας την πλούσια εµπειρία της και το δυναµικό της, η Mozaiκ ανέπτυξε και άλλο το πελατολόγιό της µε νέες συνεργασίες µε σηµαντικά brands, το καθένα στο industry του, όπως το Minerva Gas, το Diana Shipping, το Hellagro, το Ydator, λειτουργώντας ως στρατηγικός σύµβουλος στο digital transformation τους. Επίσης αναλάβαµε το έργο του εµπορικού στο Ελληνικό (Ellinikon Commercial Hub) και αποτελεί για εµάς ιδιαίτερη χαρά που είµαστε µέρος της ανάπλασης που συντελείται στην πόλη µας.

    "Το ψηφιακό επιχειρείν ήταν το µέλλον εδώ και καιρό και αυτό το είχαµε οραµατιστεί εξαρχής. Από την πρώτη στιγµή της ίδρυσής µας, το 2002, µιλούσαµε για τον ψηφιακό µετασχηµατισµό και δραστηριοποιούµασταν µε γνώµονα αυτό. Μπορεί τότε να ήταν επιλογή, αλλά τώρα είναι αναγκαιότητα", τονίζει ο CEO της Μozaik. 

    Επέκταση στο εξωτερικό 

    Η Mozaik προσφέρει τις υπηρεσίες της και στο εξωτερικό, δραστηριοποιούµενη στην Ελβετία τα τελευταία χρόνια. "Έχουµε αναλάβει το digital transformation των πωλήσεων µιας από τις πιο εµβληµατικές αλυσίδες ξενοδοχείων, της La Reserve. Συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία και στοχευµένες ενέργειες προώθησης, αυξήσαµε τις πωλήσεις του οµίλου από το Διαδίκτυο. 

    Η Mozaik επεκτείνει την συνεργασία της µε τον όµιλο Michel Reybier, που συµπεριλαµβάνει κλινικές (Nescens), τα οινοποιεία Cos d’ Estournel, ξενοδοχεία, µε εξέχουσα τη high-end αλυσίδα La Reserve" αναλαµβάνοντας και τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του Michel Reybier Hospitality, υπογραµµίζει ο κ. Αναστασόπουλος.

    Σύµφωνα µε τον ίδιο, o στόχος της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού, επιβεβαιώνεται και µε την ψηφιακή µετάµόρφωση του The Capra - Saas Fee όπου η οµάδα της Mozaik ανέλαβε εξ΄ολοκλήρου την διαδικασία παραγωγής του signature video (conept, σενάριο, shooting & editing) καθώς φυσικά και το Website. 

    Σηµαντίκοτατος επίσης στόχος και η ανάπτυξη των software products που η ίδια αναπτύσσει, όπως η πλατφόρµα "Hotelwize", η οποία αποτελεί την πιο γρήγορη που έχει σχεδιαστεί για ανάπτυξη websites και απευθύνεται σε ξενοδόχους. 
    "Η πλατφόρµα Hotelwize µετατρέπει το website του ξενοδοχείου σε πόλο έλξης πελατών, δίνει τη δυνατότητα για διασύνδεση µε τρίτα συστήµατα πιο εύκολα από ποτέ και προσφέρει στους ξενοδόχους αισθητική και τεχνολογική αναβάθµιση του website τους. Και όλα αυτά σε πολύ ανταγωνιστικά πακέτα τιµών για να απαντήσουµε στις ανάγκες τις εποχής", σηµειώνει ο κ. Αναστασόπουλος. 

    Με το βλέµµα στο µέλλον

    "Το τελευταίο διάστηµα είναι για εµάς µια δικαίωση της προσπάθειας και της προσήλωσής µας στο digital transformation. Είναι δηλαδή σαν να επιβεβαιώνεται η αναγκαιότητα του επιχειρησιακού µας οράµατος και αυτό από µόνο του αποτελεί µια ένδειξη, αν όχι εγγύηση, για τον τρόπο που σκεφτόµαστε και δουλεύουµε. Το αξιακό µας DNA, που βασίζεται στην ποιότητα, την καινοτοµία και την ακεραιότητα, µας έχει φέρει ήδη έως εδώ και οι πελάτες που µας εµπιστεύονται χρόνια το γνωρίζουν. Είναι το ίδιο που θα µας πάει και παρακάτω. Όσο εµείς παραµένουµε πιστοί σε αυτό, το ίδιο παραµένουν και οι συνεργάτες µας σε εµάς", υπογραµµίζει ο κ. Κάρολος Αναστασόπουλος µιλώντας για το µέλλον της Mozaik.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ