Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Μαρ-2022 07:41

    Ο τρίτος παίκτης που μπαίνει σφήνα στα e-shop των ελληνικών σούπερ μάρκετ

    supermarket
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Ένας τρίτος παίκτης ιδιαίτερα υπολογίσιμος, αναδεικνύεται το τελευταίο χρονικό διάστημα στην αγορά των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μετρήσεων ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ και φαρμακείων, Convert Group. Ο εν λόγω παίκτης δεν είναι άλλος από την efood market υπηρεσία της efood με δραστηριότητα στην διανομή ειδών σούπερ μάρκετ, όπου όπως χαρακτηριστικά ανέφερε κατά την παρουσίασή του ο κύριος Γκεζερλής από το βήμα της γενικής συνέλευσης του ECR Hellas, - φορέα ο οποίος εστιάζει στη συνεργασία των σούπερ μάρκετ με τους προμηθευτές και την βιομηχανία – το συγκεκριμένο online super market της efood δεν υπήρχε πέρυσι.

    Όπως φαίνεται από τις εξελίξεις στην αγορά του λιανεμπορίου ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, η efood αλλά και οι πλατφόρμες διανομής με υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ όπως είναι και η Wolt Market αποτελούν τον επόμενο μεγάλο παίκτη της αγοράς με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. 

    Με βάση τα όσα ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Γκεζερλής αυτή τη στιγμή η efood market αποτελεί τον τρίτο παίκτη πίσω από Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο στον τομέα των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, ενώ ο ίδιος εξέφρασε την εκτίμηση ότι σε ένα χρόνο από τώρα θα έχει διπλασιάσει το τζίρο της. 

    Κάμψη πωλήσεων κατά 3,7% από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο

    Την ίδια στιγμή με βάση την παρουσίαση του επικεφαλής της Convert Group, τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 34% κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ωστόσο όπως προκύπτει από την πορεία του Μαρτίου του 2022, εάν αυτός συγκριθεί με τον αντίστοιχο μήνα του 2021, καταγράφεται κάμψη πωλήσεων κατά 3,7%, γεγονός που αποδίδεται μεταξύ άλλων και στις ειδικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά λόγω των έντονων πληθωριστικών τάσεων αλλά και δεδομένου ότι πλέον όλα τα φυσικά καταστήματα λειτουργούν κανονικά, γεγονός που προσφέρει την ευχέρεια στους καταναλωτές να επιλέξουν προϊόντα τους από εκεί και όχι μέσω των ηλεκτρονικών αγορών. Σε ό,τι αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2022, το 94% των καλαθιών που αγοράστηκαν ηλεκτρονικά από τα σούπερ μάρκετ που διαθέτουν e-shop ήταν φρέσκα προϊόντα. Το γεγονός αυτό έρχεται να δείξει για ακόμα μία φορά την δυναμική που παρουσιάζει η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, στην οποία επενδύουν δυναμικά όλες οι μεγάλες αλλά και οι μικρότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. 

    Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία τα προϊόντα για κατοικίδια

    Μία κατηγορία με ενισχυόμενη δυναμική αγορών είναι αυτή των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία και στο τρίμηνο του 2022 συνεχίζει να κινείται ανοδικά με ποσοστό +17%. Θα θυμίσουμε ότι το 2021 η συνολική αξία αγορών των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ ήταν 224 εκατομμύρια ευρώ, με αύξηση κατά 68% σε σύγκριση με το 2020, αποτελώντας έναν τομέα που ευνοήθηκε σημαντικά από την πανδημία, καθότι ο κόσμος επέλεξε να κάνει τις αγορές του από το συγκεκριμένο κανάλι. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ